Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset syyllistävät minua naisvihasta

Vierailija
21.04.2019 |

Minua syyllistetään naisvihasta koska en halua tapailla naisia. En ole homo. Miksi mies ei saa rauhassa keskittyä omaan elämään? Miksi pitää syyllistää jos viihtyy sinkkuna?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt oikein ymmärtänyt ap:n tilannetta. Siis joku syyttää sinua naisvihasta, koska et halua seurustella viikko eron jälkeen? Naisvihamielinen kommentti on väittää, että kaikki naiset ovat sitä mieltä.

Vierailija
22/22 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä, moni naiskaveri sanoo että ihmettelee "miksi sinä olet sinkku? Miten voit olla sinkku? Luulisi että olisi ottajaa."

Pidän noita kommentteja lähinnä sellaisena, että on kuin olisin paennut orjatilalta. Ja naiset ovat pettyneitä, etten ole naiskollektiivin käytettävänä, eli heidän orjana. Yrittäen saada minua takaisin orjatilalle, et voi etkä saa olla vapaa mies.

En ole yllättynyt kun he ehdottavat uusia "orjatilan omistajia" minulle, että josko tämä orjatila kiinnostaisi sinua?

Ei kiinnosta.

Mulle sanotaan ihan samalla tavalla, tosin itselle kyllä parisuhde kelpaisi hyvin. Luulevat etten kelpuuta ketään vaikka oikea syy on ettei ole kiinnostuneita pahemmin näkynyt.

M36

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla