Naiset syyllistävät minua naisvihasta
Minua syyllistetään naisvihasta koska en halua tapailla naisia. En ole homo. Miksi mies ei saa rauhassa keskittyä omaan elämään? Miksi pitää syyllistää jos viihtyy sinkkuna?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä, moni naiskaveri sanoo että ihmettelee "miksi sinä olet sinkku? Miten voit olla sinkku? Luulisi että olisi ottajaa."
Pidän noita kommentteja lähinnä sellaisena, että on kuin olisin paennut orjatilalta. Ja naiset ovat pettyneitä, etten ole naiskollektiivin käytettävänä, eli heidän orjana. Yrittäen saada minua takaisin orjatilalle, et voi etkä saa olla vapaa mies.
En ole yllättynyt kun he ehdottavat uusia "orjatilan omistajia" minulle, että josko tämä orjatila kiinnostaisi sinua?
Ei kiinnosta.
Mulle sanotaan ihan samalla tavalla, tosin itselle kyllä parisuhde kelpaisi hyvin. Luulevat etten kelpuuta ketään vaikka oikea syy on ettei ole kiinnostuneita pahemmin näkynyt.
M36
En nyt oikein ymmärtänyt ap:n tilannetta. Siis joku syyttää sinua naisvihasta, koska et halua seurustella viikko eron jälkeen? Naisvihamielinen kommentti on väittää, että kaikki naiset ovat sitä mieltä.