Miesystävä hoki koko illan kavereidensa kanssa, että akat ei ymmärrä tekniikasta mitään, suuttui kun sain tv-signaalin toimimaan
Miehen piti alkaa katsoa kavereidensa kanssa elokuvaa, mutta kukaan heistä ei saanut signaalia toimimaan. Sanoin että annapa kun minä laitan sen. Koko porukka repesi nauruun ja alkoivat hokea että akat nyt on viimeisiä jotka tästä jotain tajuaa. Näpyttelin vähän aikaa ja tadaa - signaali palasi. Mies suuttui ja alkoi väittää kavereilleen että se vika olikin näköjään siinä kanavassa, se olisi alkanut näkyä joka tapauksessa, akka nyt vaan sattui tuohon räpeltämään just nyt.
Nyt aamukin alkoi sillä että nalkutti, oliko minun pakko tulla siihen säätämään ja esittämään. Huokaus.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
katsooko joku vielä elokuvia ilman suoratoistoa tai netti tv:tä?
Kunnon wt-fantasia
Wt:ltä kuukostaa enneminkin tuollainen vintage-tajuttomuus. Meillä katsellaan vhs-elokuviakin saati dvd:tä. Suoratoistojen valikoimat ovat rehellisesti sanottuna surkeita.
Onhan se vintagea odottaa televisiosta jotain elokuvaa. Mutta ettehän käytä yli kolmea kanavaa?
Eikä ap:n viestissä puhuttu videoista tai dvd:stä vaan siinä kerrottiin selkeästi tv-signaalin häiriöstä.
Vierailija kirjoitti:
Ex oli kans sitä mieltä, että naiset ei tiedä mistään mitään, saati sitten tekniikasta.
Nykyinen mies tulee aina multa pyytämään apua tälläisissä hommissa. Kehuu vielä kavereilleenkin kuinka voi kysyä multa aina neuvoa, jos itse ei osaa.
Hämmästyttävää kuinka herkässä joidenkin maskuliinisuus on.
Meilläkin minä olen se, joka tekniikasta ymmärtää. Mies ihan onnessaan jättää nämä hommat mulle, ei sen pallit siitä kutistu että vaimo handlaa tekniikan. Minä taas jätän monta muuta juttua suosiolla hänelle, koska hän osaa ne paremmin. Onko tällaisessa ns. normaalissa työnjaossa oikeesti joillakin jokin ongelma? Outoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnon wt-fantasia
Wt:ltä kuukostaa enneminkin tuollainen vintage-tajuttomuus. Meillä katsellaan vhs-elokuviakin saati dvd:tä. Suoratoistojen valikoimat ovat rehellisesti sanottuna surkeita.
Onhan se vintagea odottaa televisiosta jotain elokuvaa. Mutta ettehän käytä yli kolmea kanavaa?
Eikä ap:n viestissä puhuttu videoista tai dvd:stä vaan siinä kerrottiin selkeästi tv-signaalin häiriöstä.
Meillä toinen telkkari on tv-signaalin varassa ohjelmakanavien suhteen, koska en halua ylimääräistä boksia ja kahden kaukosäätimen häsläystä. Joutuisin maksamaan noin kympin kuussa, jos haluaisin tv-kanavapaketin netin kautta, ei mielestäni ole hintansa väärti kun kerran antennillakin jollain lailla toimii. Eli juu, kyllä jotkut vielä tosiaankin katselevat tv:tä ihan vanhanaikaisesti antennin kautta. Eikö olekin ihmeellistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnon wt-fantasia
Eipä tuolla ole mitään eroa striimin alkamisen odottelun kanssa, joten se siitä. Omaan (vanhaan) telkkariini saa viriteltyä sata kanavaa ja se taitaa olla vanhempi kuin tuollainen milleniaaliräkänokka.
..ja taas samanlainen trollikirjoitus kuin ne 1000 aiempaakin.
Olisin hakenut sakset ja leikannut antennikaapelin. Jotain kunnioitusta sentään.
Mies vaihtoon. Itse olen aina ollut se, joka lapsuudenperheessä handlasi tekniset laitteet. Veljillekin asensin tv:t ja he olivat kiitollisia ja olivat ihmeissään, miten sain ne toimimaan, he kun olivat yrittäneet kaikkensa ja luovuttaneet. Kehuivat sitten muillekin sukulaisille, kuinka taitava olen. :D He sitten ovat taitavampia käsitöissä, kuten neulomisessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnon wt-fantasia
Meillä toinen telkkari on tv-signaalin varassa ohjelmakanavien suhteen, koska en halua ylimääräistä boksia ja kahden kaukosäätimen häsläystä. Joutuisin maksamaan noin kympin kuussa, jos haluaisin tv-kanavapaketin netin kautta, ei mielestäni ole hintansa väärti kun kerran antennillakin jollain lailla toimii. Eli juu, kyllä jotkut vielä tosiaankin katselevat tv:tä ihan vanhanaikaisesti antennin kautta. Eikö olekin ihmeellistä?
Vaihtavatko kanavasi paikkaa ja joudut hakemaan ne uudelleen? Kuten ap väittää tehneensä. Meillä kanavat pysyvät paikallaan.
Oho!
Siis mies löysi sen vian ähh.. Tuli virhe tuohon
Minun mieheni on valinnut minut juuri siksi, että osaan kaikenlaista sellaista mitä hän ei ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnon wt-fantasia
Vaihtavatko kanavasi paikkaa ja joudut hakemaan ne uudelleen? Kuten ap väittää tehneensä. Meillä kanavat pysyvät paikallaan.
Ihan totta? Meillä joutuu silloin tällöin hakemaan kanavat uudelleen, ilmoittaa että kanavakartta muuttunut ja käskee päivittämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnon wt-fantasia
Eipä tuolla ole mitään eroa striimin alkamisen odottelun kanssa, joten se siitä. Omaan (vanhaan) telkkariini saa viriteltyä sata kanavaa ja se taitaa olla vanhempi kuin tuollainen milleniaaliräkänokka.
Kun olin tenava meillä näkyi ne kolme kanavaa, emme olleet edes kaapelitaloudessa. Siksi mainitsin sen TRVE CVLT WINTAGE
Ja jos odotan jotain tiettyä elokuvaa tulevaksi television ohjelmistoon vs. suoratoisto... no epäilen suoratoiston olevan nopeampi.
eli Jonne(tar) pitää turpansa siellä kiinni kun aikuiset puhuu.
Tämä tilanne olisi verrattavissa siihen, että ap on meikkaamassa eikä meikkaamisesta tule mitään. Ap:n mies näkee tilanteen ja ottaa pelit ja pensselit käteensä, alkaa latoa meikkikerrosta naamalleen ja muuttuu Megan Foxiksi.
Tuttua. Eräässä illanvietossa pelattiin Trivial Pursuitia ja ukot suuttui kun tiesin vastaukset moottoriurheiluun ja tekniikkaan liittyviin kysymyksiin.
Vierailija kirjoitti:
Oliko aamun ensimmäinen miesvihaprovo?
Ei taida olla ensimmäinen mutta tämä on ottanut ihan liekin kuvan tuekseen, joten aika hyvä trollaus.
Ja se pakollinen;
#tämätapahtui
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko aamun ensimmäinen miesvihaprovo?
Ei taida olla ensimmäinen mutta tämä on ottanut ihan liekin kuvan tuekseen, joten aika hyvä trollaus.
Ja se pakollinen;
#tämätapahtui
#naiset_ja_tekniikka
#NerverForget
Vierailija kirjoitti:
Tämä tilanne olisi verrattavissa siihen, että ap on meikkaamassa eikä meikkaamisesta tule mitään. Ap:n mies näkee tilanteen ja ottaa pelit ja pensselit käteensä, alkaa latoa meikkikerrosta naamalleen ja muuttuu Megan Foxiksi.
Mammoilla ei ole huumorintajua alapeukuista päätellen. Minua tämä nauratti 😅
Kuvauksesta päätellen et edes itse tiedä mitä teit.
Tais olla kuten hiehet sano, lähetys alko toimiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnon wt-fantasia
Ihan totta? Meillä joutuu silloin tällöin hakemaan kanavat uudelleen, ilmoittaa että kanavakartta muuttunut ja käskee päivittämään.
Monet TV:t tekevät tuon automaattisesti.
Ex oli kans sitä mieltä, että naiset ei tiedä mistään mitään, saati sitten tekniikasta.
Nykyinen mies tulee aina multa pyytämään apua tälläisissä hommissa. Kehuu vielä kavereilleenkin kuinka voi kysyä multa aina neuvoa, jos itse ei osaa.
Hämmästyttävää kuinka herkässä joidenkin maskuliinisuus on.