Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies 29v + 5v miettii; lähentääkö miesten kehuminen naisia?

20.04.2019 |

Kun naiset joukolla arvostelevat ja katselevat miehiä ja kommentoivat toisilleen jotain, voimistaako se naisten välistä bonding -kokemusta?

Tähän kai miesten ns .cat calling osittain perustuu eli sitä lähinnä harrastetaan porukassa ja valtaannutaan sitä kautta.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se jännä, että sinä pysyt ikuisesti 29-vuotiaana, mutta hamsterillesi tulee ikää lisää.

Hei hetkinen nyt, eihän se mikään hamsterin ikä ole, vaan hänen lapsensa! Ei, kun, oliko sittenkin hänen veljensä lapsi... Vai veljen hamsteri? Vai miten se nyt menikään...?

Se on ihan hänen oma ikänsä. Hän joskus sanoi että hän merkitsee oman ikänsä selvyyden vuoksi tällä tavalla 29v + mitälie. Nyt hän on siis ilmeisesti lähiaikoina täyttänyt 34 vuotta, koska merkkaa ikäänsä 29v + 5v. Henkikohtaisesti pitäisin kyllä huomattavasti selvempänä ilmaista se ikänsä ihan suoraan kuin tällä hänen tyylillään, mutta minä en ole hän.

T: Nainen 29v + 12v, eli ihan vaan 41v

Juu, tiedetään, mutta tämä sankari on tosiaan aikaisemmin yrittänyt selittää nimimerkkiään sillä, että perässä olisi hänen lapsensa ikä, ja myöhemmin häneltä lapsista kysellessä möläyttänyt, ettei hänellä sellaisia ole. :D Sen jälkeen yrittikin hetken väittää, että hänellä olisi käytössä veljensä vanha nimimerkki, ja tällä veljellä niitä lapsia. :D

Jos eivät nämä korkealentoiset keskustelut saattaisi tyyppiä toistuvasti naurunalaiseksi, niin viimeistään tuo nimimerkkisekoilu tekee sen. En ymmärrä miksei jäbä vain luovu nimimerkistään ja rekisteröi vaikka uutta, kun nykyisellä on pelkästään huono maine.

Nainen 29v – 4v

Nimimerkit eivät ole henkilöitä ja voi ihan lain kannalta turvallisesti kopioida kenen tahansa nimimerkkiä ja sanoa mitä sattuu. Minulla on muutakin elämää kuin päivystää palstalla seuraten mitä joku keksii samalla nimimerkillä sanoa. 

Vierailija
22/29 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Keskustellaanko lisää tästä sosiaalipsykologisesta ilmiöstä?

Keskustelisin mielelläni, mutta sinua ilmeisesti kiinnostaa itseäsi enemmän kommentoida nimimerkkiäsi koskevia viestejä kuin reagoida millään tavalla itse aloittamaasi aihetta käsittelevään viestiin. Jos olet oikeasti halukas keskustelemaan aloitusviestisi aiheesta, niin voit vastata mulle vaikka heti. Kirjoitin viestin nro 18.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu ap? Eikö keskustelu siis sittenkään kiinnosta??

Nro 18

Vierailija
24/29 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
25/29 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap huhuu.

Vierailija
26/29 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ihmiset ylipäätään "bondaavat" juttelemalla asioista, sekä miehet että naiset ja myös miehet ja naiset samassa porukassa. 

Voisin kuvitella että miesporukoissa, varsinkin kun ollaan "vähän viihteellä" voidaan arvostella jopa omia vaimoja hyvinkin railakkaasti toisille jotta päästään naurattamaan kavereita, tälläinen tapaus oli mm. Australian ensitreffit alttarilla, paha vaan että se kuvattiin ja näytettiin aikanaan vaimolle. Ja sehän on se perinteinen että rakennustyömaan miehet huutelee ohi kulkeville naisille, usein haukkuja, ja nauraa räkättävät keskenään. En tiedä onko tämä nyt kovin fiksua käytöstä.

Naiset taas harvemmin isommalla porukalla puhuu miehistä tai yleensäkään mistään kovin intiimistä, naiset juttelee kahdestaan sitten kun puhutaan oikeasti jostain vähän henkilökohtaisemmasta. Naisilla on paljon erilaisia aiheita joista puhutaan, naisten elämä on niin monipuolista, en usko että parisuhteessa olevat naiset varsinkaan jaksavat jauhaa mistään miehistä, vieraista tai omista millään porukalla. Jos on vaikeuksia parisuhteessa niin siitä puhutaan vain parhaan ystävättären kanssa. Minä puhun toisten naisten kanssa paljon politiikasta ja työstä. Harvemmin lapsista tai miehistä. 

Vierailija
27/29 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se jännä, että sinä pysyt ikuisesti 29-vuotiaana, mutta hamsterillesi tulee ikää lisää.

Hei hetkinen nyt, eihän se mikään hamsterin ikä ole, vaan hänen lapsensa! Ei, kun, oliko sittenkin hänen veljensä lapsi... Vai veljen hamsteri? Vai miten se nyt menikään...?

Se on ihan hänen oma ikänsä. Hän joskus sanoi että hän merkitsee oman ikänsä selvyyden vuoksi tällä tavalla 29v + mitälie. Nyt hän on siis ilmeisesti lähiaikoina täyttänyt 34 vuotta, koska merkkaa ikäänsä 29v + 5v. Henkikohtaisesti pitäisin kyllä huomattavasti selvempänä ilmaista se ikänsä ihan suoraan kuin tällä hänen tyylillään, mutta minä en ole hän.

Juu, tiedetään, mutta tämä sankari on tosiaan aikaisemmin yrittänyt selittää nimimerkkiään sillä, että perässä olisi hänen lapsensa ikä, ja myöhemmin häneltä lapsista kysellessä möläyttänyt, ettei hänellä sellaisia ole. :D Sen jälkeen yrittikin hetken väittää, että hänellä olisi käytössä veljensä vanha nimimerkki, ja tällä veljellä niitä lapsia. :D

Jos eivät nämä korkealentoiset keskustelut saattaisi tyyppiä toistuvasti naurunalaiseksi, niin viimeistään tuo nimimerkkisekoilu tekee sen. En ymmärrä miksei jäbä vain luovu nimimerkistään ja rekisteröi vaikka uutta, kun nykyisellä on pelkästään huono maine.

Nainen 29v – 4v

Mitä? Onko Mies1985 oppinut valehtelemaan vuosien myötä? Tai selvästi siis yrittänyt valehdella mutta surkealla menestyksellä. Hänen pakkomielteensä kyllä seuraavat yhtä tunnistettavina nimimerkistä toiseen. Ehkä hän joitakin uusia lukijoita hämää hetkisen uskottelemalla olevansa 29-vuotias mies, jolla on X-vuotias lapsi.

t. Nainen 29v plus 25v

Vierailija
28/29 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen 29v – 4v

Mitä? Onko Mies1985 oppinut valehtelemaan vuosien myötä? Tai selvästi siis yrittänyt valehdella mutta surkealla menestyksellä. Hänen pakkomielteensä kyllä seuraavat yhtä tunnistettavina nimimerkistä toiseen. Ehkä hän joitakin uusia lukijoita hämää hetkisen uskottelemalla olevansa 29-vuotias mies, jolla on X-vuotias lapsi.

t. Nainen 29v plus 25v

Minä muistan hänen nimimerkkikehityksestään sen verran, että kun ekoja kertoja tälle palstalle tulin, hänen nimimerkkinsä oli Mies 28v. Silloin hän ilmeisesti oli tosiaan 28-vuotias. Sitten hän täytti 29 ja alkoi käyttämään nimimerkkiä Mies 29v. Sitten kun hän täytti 30, hän ei ottanutkaan käyttöön nimimerkkiä Mies 30v vaan Mies 29v + 1v.

Minä nohevana naisena vedin tuosta sellaisen johtopäätöksen että miesparalla on kolmenkympinkriisi, koska alkaa venkoilemaan nimimerkkinsä kanssa heti kun ikä alkaa kolmosella. No, tyyppi oikein loukkaantui epäilystäni ja kertoi merkitsevänsä ikänsä 29v + 1v selvyyden vuoksi. Hänestä on kuulemma selvempää sanoa että numeron 29 jälkeen tulee numero 29+1 kuin numero 30. 😂😂😂 Sanomattakin lienee selvää, että tuo selitys ei minua riittänyt vakuuttamaan ja olen edelleen sitä mieltä, että hän häpeää ikäänsä ja haluaisi olla alle 30-vuotias. Kaiketi se johtuu siitä, että hän taitaa tykätä hyvin nuorista naisista ja tajuaa olevansa jollekin 17 kesäiselle jo aika vanha.

Sellaista en ole itse koskaan kuullut että hän olisi sanonut että hänellä olisi lapsia.

Nainen 29v + 27v

Vierailija
29/29 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen 29v – 4v

t. Nainen 29v plus 25v

Minä muistan hänen nimimerkkikehityksestään sen verran, että kun ekoja kertoja tälle palstalle tulin, hänen nimimerkkinsä oli Mies 28v. Silloin hän ilmeisesti oli tosiaan 28-vuotias. Sitten hän täytti 29 ja alkoi käyttämään nimimerkkiä Mies 29v. Sitten kun hän täytti 30, hän ei ottanutkaan käyttöön nimimerkkiä Mies 30v vaan Mies 29v + 1v.

Minä nohevana naisena vedin tuosta sellaisen johtopäätöksen että miesparalla on kolmenkympinkriisi, koska alkaa venkoilemaan nimimerkkinsä kanssa heti kun ikä alkaa kolmosella. No, tyyppi oikein loukkaantui epäilystäni ja kertoi merkitsevänsä ikänsä 29v + 1v selvyyden vuoksi. Hänestä on kuulemma selvempää sanoa että numeron 29 jälkeen tulee numero 29+1 kuin numero 30. 😂😂😂 Sanomattakin lienee selvää, että tuo selitys ei minua riittänyt vakuuttamaan ja olen edelleen sitä mieltä, että hän häpeää ikäänsä ja haluaisi olla alle 30-vuotias. Kaiketi se johtuu siitä, että hän taitaa tykätä hyvin nuorista naisista ja tajuaa olevansa jollekin 17 kesäiselle jo aika vanha.

Sellaista en ole itse koskaan kuullut että hän olisi sanonut että hänellä olisi lapsia.

Nainen 29v + 27v

Minä lueskelin kauan sitten Suomi24:n sinkkupalstaa, jossa mellasti pieni mutta ärhäkkä apinalauma, joka oli jostain kuullut sanan "markkina-arvo". He käyttivät itsestään nimitystä ATM eli alemman tason mies, mutta silti pitivät itseään jumalan lahjana ymmärtämättömille naisille. Heidän seassaan viihtyi tämä Mies1985, joka kertoi avoimesti fyysisistä ja psyykkisistä vaivoistaan ja muun muassa seuraavista aiheista:

- naisilla on litteät sukupuolielimet, joissa ei ole tuntoa

- miksi varhaisteininaiset eivät halua jutella lemmikkieläinkaupoissa siementangoista

- miksi teininaiset vastailevat öisillä nettifoorumeilla hänen seksikysymyksiinsä hyvin töykeästi ja sitten katoavat linjoilta

- miksi häntä ei oteta nuorisotyöhön, vaikka hän niin kovasti haluaa

- miksi sejase kuusitoistavuotias kieltäytyi istumasta hänen syliinsä nuorisotilassa; eihän tytöllä voinut olla mitään seksuaalisia tuntemuksia polven päällä keikkumisesta

- naiset istuvat sukupuolielimiensä päällä

- Mies1985 on lukenut niin paljon kaikenlaista, että hän kyllä ansaitsisi kutsumanimen Palstaprofessori noiden muiden epäimartelevien nimitysten sijasta

- miksi ihmeessä naispuoliset sairaanhoitajat eivät voi tyydyttää miespuolisia potilaitaan edes kädellään, kun jokainen mies ihan ilomielin tyydyttäisi naispotilaan vaikka millä tavalla (edellyttäen, että naispotilas on nuori ja mielellään kaunis)

Olin poissa kaikilta palstoilta vuosia, ja sitten osuin tänne. Ja vastassa oli hyvin tuttua saarnaamista siitä, kuinka naiset eivät tunne sukupuolista halua tai nautintoa, vaan luulevat niin, koska he saavat nautintoa vain siitä, että mies nauttii.

Tämä tyyppi on ainoa palstahahmo, jonka muistan ja tunnistan selvästi. Suutuin hänelle nimittäin hyvin monta kertaa siitä, että hän jahtaa 12-13-vuotiaita tyttöjä netissä ja kyylää näitä kadulla. Nyt hän näkyy ymmärtäneen, että netissäkin tehdyistä tempuista voi joutua vastuuseen, ja on siistinyt jutuistaan selvät alaikäisiin viittaavat seikat. Eivät hänen hölmöt teoriansa edelleenkään perustu muuhun kuin täysin naisista erossa eläneen mutta seksistä hirveän kiinnostuneen ressukan kuvitelmiin.

N 29v plus 25 v