Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaista elämää elätte?

Vierailija
20.04.2019 |

Saa kuvailla juuri sillä tavalla kun haluaa.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisetonta eli turhaa

Vierailija
42/52 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljaista mutta kiireistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ihanaa oikeastaan :) asun ulkomailla suurkaupungissa poikaystävän kanssa, kihlat ollut nyt 3 vuoden jälkeen esillä. Työskentelen mahtavassa yrityksessä finanssialalla, opiskelen sivussa lisää ja matkustelen paljon. Ystäviä voisi olla enemmän sillä moni muuttanut muualle viime vuoden sisällä, mutta ne muutamat täällä ovat sitäkin ihanampia. Urheilen lähes päivittäin ja olen hyvin onnellinen suurimman osan ajasta.

Vierailija
44/52 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää. Aina.

Vierailija
45/52 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella tylsää ja mitäänsanomatonta. Joko olen kotona ja katson netflixiä/syön/siivoan/nukun tai olen töissä. Pari kertaa viikossa käyn ruokakaupassa ja tilipäivän aikoihin shoppailen vaatteita jos on rahaa.

Käytätkö kaikkia niitä vaatteita, jotka ostat? Siis jos et juuri missään käy, tarvitsetko tosiaan joka kuukausi uutta?

Joka kuukausi? Esim tänä vuonna tammi-maaliskuussa en ostanut yhtäkään vaatetta koska ei ollut rahaa. Nyt huhtikuun palkasta jäi pari sataa ylimääräistä joilla ostin kevätvaatteita. Kyllä mä haluan töissä pukeutua eri vaatteisiin enkä joka päivä kulkea samoissa. Plus shoppailu on yksi harva asia josta saan syömisen lisäksi mielihyvää.

Vierailija
46/52 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ajasta menee tällä hetkellä töissä. Asun yksin ja ystäviä tai miestä ei ole, joten joskus yksinäisyys kirvelee. Olen kuitenkin ollut niin monta vuotta yksin että normaalit suhteet alkaneet tuntumaan rasitteelta. Joten vapaa-ajat käytän nauttien itseni kanssa ja tehden mitä haluan sekä leväten.

Vierailija
47/52 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tällaista perusperheen arkea.

Vierailija
48/52 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttä paskaa. Olen välivuodella lukiosta valmistuttuani, enkä tiedä yhtään mitä tehdä. Töitä olen hakenut muutamiin paikkoihin. Kamppailen masennuksen ja ahdistuneisuushäiriön kanssa. Joka toinen minuutti mietin itsemurhaa. Ahdistuneisuushäiriöstä olen kärsinyt ala-asteesta asti. Juuri äsken sain "kohtauksen" ja aivoissa tuntuu raskaalta. Kotona isä ryyppää neljättä päivää putkeen ja äiti kamppailee myöskin työttömyyden kanssa. Menneisyyteni on ollut itkuista, masentavaa ja epätoivoista. En koe, että minulla on tulevaisuutta.

Vierailija
49/52 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa ja omannäköistä. Teen lyhyttä työpäivää, joten aikaa on kuljeskella luonnossa, lukea, tavata ystäviä, viettää aikaa perheen kanssa, viherpeukkuilla kasvien kanssa ja harrastaa musaa. Tykkään myös liikkua, pelaan sählyä, juoksen ja pyöräilen. Perheen kanssa ollaan lähdössä ulkomaille pikapuoliin, ihanaa kun pääsee lämpimään ❤️ Mun elämä on kyllä ihanaa, en voi valittaa.

Vierailija
50/52 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoa ja yksinäistä. Monesti miettinyt kun joku perheenisä tai vastaava on kuollut, että olisin joutanut ennemmin kuolemaan pois kuin joku jonka elämällä on jotain merkitystäkin.

M36

Vierailija
51/52 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonoa ja yksinäistä. Monesti miettinyt kun joku perheenisä tai vastaava on kuollut, että olisin joutanut ennemmin kuolemaan pois kuin joku jonka elämällä on jotain merkitystäkin.

M36

Mietin samaa itsestäni viimeksi kun Nykänen kuoli.

Vierailija
52/52 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmaksi osaksi ihan mukavaa, mutta jonkin verran myös epämukavaa. Mulle on vajaan vuoden sisällä laitettu molempiin polviin tekonivelet. Viimeisestä leikkauksesta on alle 3 kk aikaa. Nuorempi lapsistani asuu onneksi vielä kotona ja tekee omatoimisesti todella paljon kotihommia. Pyynnöstöni tekisi kaikki loputkin, mutta kun mä haluaisin tehdä ihan itse. Välillä vaan olen kuin tönkkösuolattu neulamuikku, joten on oltava kärsivällinen ja odotettava aikaa parempaa. 

Olen jo yli 6 vuotta tehnyt etätöitä. Pidän työstäni kuin hullu puurosta. Kun työmatkoihin ei kulu aikaa eikä vaivaa, tämä on loistava järjestely erityisesti nyt näiden polvien kanssa. Taloudellinen tilanne on hyvä. Mulla on yhdeksänkymppiset vanhemmat, jotka ovat tarvinneet yllättävän vähän apua. Siskoni kanssa meillä on diili eli minä entisenä sairaanhoitajana hoidan vanhempieni terveys- ja sairausasiat, siskoni taas hoitaa logistiikkapuolen (mulla ei ole autoa eikä ajokorttiakaan). 

Mulla on muutama erittäin hyvä ystävä ja lisäksi olen hyvin perhekeskeinen. Olen äiti, tytär, sisko, täti ja isotäti.  Elämääni piristää (ja rasittaa) myös yksi sekarotuinen rescue-rekku ja kaksi kodinvaihtajakissaa. Olen aika tyytyväinen elämääni heti, kun pääsen taas kyykkyyn. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan