Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka maksaa treffeillä?

Vierailija
20.04.2019 |

Jo duunarimies menee akateemisen, itsenäisen, vahvan, itseään varakkaamman (parempi palkka ja enemmän omaisuutta) ja kauniin naisen kanssa treffeille, saako hän tarjota?

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivi, sakset, paperi. Voittaja päättää kumpi maksaa.

Vierailija
2/54 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa tarjota. Jos kumpikaan ei sano hyvissä ajoin että minä sitten tarjoan, niin oletan, että kumpikin maksaa omansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naiset ovat tässä asiassa sortaneet miehiä tuhansia vuosia (palstamammojen vakiofraasi) on naisten vuoro tarjota kaikki jo ensitreffeistä alkaen. 

Vierailija
4/54 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa tarjota. Ja toivoisinkin sitä.

Vierailija
5/54 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkokysymyksenä: Miten yhteinen elämä järjestetään? Jos duunari tekee paljon ylitöitä välillä ja saa ison tilin, joutuuko hän niinä kuukausina maksamaan enemmän, vai maksetaanko kaikki kokoajan 50/50?

Vierailija
6/54 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen maksaa aina.

Vierailija
7/54 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se maksaa, joka kutsun esittää.

Vierailija
8/54 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse akateemisena miehenä olen omaksunut ajatuksen, että pääsääntöisesti menee niin, että kutsuja tai pyytänyt maksaa. Tosin saatan toisinaan tarjoutua maksamaan oman osuuteni. - Edellä mainitusta poikkeuksena pidän ns. kahden "vähätulosen opiskelijan" sääntöä: Jos kumpikin on tiettävästi vähätuloinen opiskelija, niin ei Suomessa ole hävettävää esittää treffikumppanille laskun puolittamista. - Mutta toki tämä on hieman kulttuuri sidonnaista asuessani Jenkesissä olisin tehnyt itsestäni todennäköisesti luotaantyöntävän kuvan, jos en olisi maksanut pääsääntöisesti ja lähes poikkeusetta aina kumpaisenkin kulut riippumatta siitä, kumpi pyysi treffeille.

Vierailija
9/54 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

elatusvelvollisuus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 pitääkö miehen muka syödä vihersalaattia , kun nainen syö hummeria ja hanhenmaksaa???????????????????????????!!!!!1111

Vierailija
10/54 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa tarjota, mutta ensisijaisesti olettaisin että kumpikin maksaa omansa.

Vierailija
11/54 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivon että alku menee perinteisesti mies pyytää ulos ja täten ainakin tekee selväksi että tarjoutuu maksamaan. jos mies on oikeasti kiinnostunut ja muutenkin kun saa viedä ladyn ulos on kohteliasta olla aiheuttamatta hänelle vaivaa ja maksaa kun nyt puhutaan vaikka kahvikupillisesta ja leivoksesta eikä viiden tähden michelin illallisesta

jatkot talouden suhteen menee sitten ihan kuten pariskunta itse päättää sen menevän

Vierailija
12/54 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt tehkö asioista vaikeampia kuin mitä niiden tarvitsee olla. Kuka tahansa saa tarjota tai olla tarjoamatta kenelle tahansa, ja tarjoiluista voi myös kieltäytyä.

Sitten kun seurustellaan tai ollaan aviossa, niin raha-asiat saa kukin pariskunta järjestää ihan miten huvittaa.

Helppoa, eikös?

Vierailija
13/54 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa tarjota, mutta ensisijaisesti olettaisin että kumpikin maksaa omansa.

Se onkin tosi kivaa, kun toinen pyytää ja vie paikkaan tai päädytään paikkaan, josta ei syystä tai toisesta juuri lainkaan pidä saati nauti tai kokee paikan -yksinkertaistaen- joko "liian kalliiksi" tai "halvaksi" ja kaikesta tästä saa sitten vielä maksaakin.... Mutta tympeää on jos toinen -tarjoaja- antaa ymmärtää, että maksamalla aterian, oli paikka mikä hyvänä, että hän odottaa kiitokseksi erityistä vastapalvelusta. En minä ainakaan näin halpa ole.

Vierailija
14/54 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaadin saada maksaa. 

Jos nainen yrittää maksaa, tulee kyllä mylly. 

Kerran pyysimme laskua, mutta tarjoilija viipyi jossain. Nainen lähti kassalle vauhdittaakseen asiaa sanoen "minä menen nyt maksamaan". Tulistuin ja nousin pöydästä huutaen "se olen muuten minä joka maksaa". Nainen lähti lällätellen kipittämään tiskille, minä tarrasin sitä ponnarista kiinni, mutta nainen pääsi otteestani ja lensin itse maahan. Onneksi sain kampattua naisen. Kompuroin lopulta ylös, syöksyen kohti tiskiä. Nainen heitti minua samppanjalasilla selkään kiljuen "lompakko takas taskuun". 

Sitten tuli portsari ja tarjoilija ja heittivät meidät ulos eikä kenenkään tarvinnut maksaa. 

Vierailija
15/54 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska naiset ovat tässä asiassa sortaneet miehiä tuhansia vuosia (palstamammojen vakiofraasi) on naisten vuoro tarjota kaikki jo ensitreffeistä alkaen. 

huutista alapeukuille. persaukiset avmammat taas lokkeilumoodissa

Vierailija
16/54 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kyllä ihan oikeasti nähdä sen miehen, joka ei halua tarjota treffeillä. 

Veikkaan näyttävän siltä ettei asia varsinaisesti kosketa häntä ylipäätään. Jos ymmärrätte mitä tarkoitan

Vierailija
17/54 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies maksaa.

Vierailija
18/54 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kohteliasta, että arvokaampi tarjoaa vähemmän arvokkaalle. Siksi miehen tulee tarjota naiselle ensi treffeillä. Jatkossa sitten katsotaan uudestaan.

Vierailija
19/54 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kyllä ihan oikeasti nähdä sen miehen, joka ei halua tarjota treffeillä. 

Veikkaan näyttävän siltä ettei asia varsinaisesti kosketa häntä ylipäätään. Jos ymmärrätte mitä tarkoitan

Millä vuosituhannella elät? - Kyllä minusta on niin, että hyvä pääsääntö on edelleen se, että treffeille pyytänyt maksaa; oli sitten nainen tai mies. Toki tilanteen ei pidä antaa mennä siihen, että toinen jompi kumpi maksaisi aina. - Mutat jos nainen haluaa tarjota minulle ja tekee asian minulle selväksi, niin miksi jankkaisin hänen kanssaan asiasta? - Vai onko tämä sitten jotain valkoitua tasa-arvoa, jossa naine on jo päässyt miehen rinnalle siinä, että hän voi pyytää miestä treffeille (asia, jona osa naisista varmaan myös kokee nöyryyttävänä), mutta nainen haluaa kuitenkin, että mies maksaa; vähintäänkin oman osuutensa. - Mieluummin tietysti molempien osuudet. Ja ellei mies näin tee, niin mies voi heittää hyvästit naiselle tai ei hänen ainakaan kannata haaveilla naisen kanssa mistää syvällisemmästä, kuten vaikka uusisita treffeistä.

Vierailija
20/54 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti tai iskä.