Naiset, mitä ajattelette jos nuorella miehellä on BMW-merkkinen auto?
Kommentit (29)
Pieni muna, amis, juntti bensalenkkari.
Lähinnä että ilmeisesti ei ollut mersuun varaa.
Että iskällä/äidillä on rahaa ja poika saa kotona mitä pyytää.
No, jos se on ihan uusinta mallia, niin ei huono. Mutta ei auto miestä tee. Kasva aikuiseksi.
Että auto on luultavasti paremmin varusteltu kuin mies..
Vierailija kirjoitti:
Pieni muna, amis, juntti bensalenkkari.
Vain Suomessa :D Menkää käymää ulkomailla katsomassa millä autoilla ihmiset ajaa. Millä autoilla poliitikkoja kyyditetään etc. Toyota kansaahan tämä on.
En mitään. Ei mua miehessä auto kiinnosta paitsi silloin jos mies leveilee autollaan. Silloin tiedän että mies on lapsellinen typerys ja hän saa jatkaa k*rvänjatkeensa kanssa yksin.
Bmw on hyvä ja laadukas auto. 80-luvulla tuli 300 sarjan bemari tavallistenkin pulliasten saataville, nousukausi kun oli. No varakkaampien nuorukaisten isät ja äidit ostivat pojalle auton. Ja kyllähän aikuisetkin jätkät moisen halusi. No tehokas kone ja takaveto, sai suosiota myös mistään piittaamattomien liikenneterroristien keskuudessa. Ja tästä hyvä auto sai huonon maineen. Harmi.
No enpä oikein mitään. Mun poikaystävällä on hieno BMW ja ihan normaali mies se on eikä mikään amisjonne. Ollaan molemmat 23-vuotiaita.
Ei mulle auton merkillä oo mitään väliä.
Kouluruokalan emäntänä oleva äitimuori on ottanut velkaisesta kesämökistään lyhennysvapaata, että kotona loisiva, ammattikoulusta työttömäksi valmistunut pummi saa imagoa nostavan auton metsän keskellä olevaan kotipihaan seisomaan - EHDOTTOMASTI EI JATKOON....!!!!
Olen 28v mies ja ihan omilla rahoilla ostanut BMW 530 vm 2018. Eikä vartalossa tai muussa pitäs olla vikaa.
Ei siinä kuulkaas enää mitään ajatella kun eläimellinen kiima ja panetus valtaa koko kehon ja mielen.
Kun en kerta ole kellekään kateellinen sanon että ei se auto miestä paranna.
En mitään, en tykkää siitä merkistä.
Ihanalta nuorelta mustalta bemmikundilta ottaisin heti ja ihanasti!
Paljaalla.
Syvälle.
Miehen Bemari kostuttaa naisen pöksyt yhtä tehokkaasti kuin naisen tuplamaiserius saa aikaan miehelle valtavan seisokin.
Selkeästi yrittää päteä ja kompensoida omaa pientä varustustaan. Kannattaa nämä ohittaa.
up