Mitä bikiniraja tarkoittaa?
Ostin tuollaisia vahaliuskoja alakerran karvoituksen poistoon ja paketissa lukee bikinirajoille. Ohjeessa kuitenkin sanotaan, ettei sovellu sukupuolielimille. Eli missä se raja menee? Tarkoittaako tuo nyt sitten vain reisien puolta ja häpykumpua vai saako noita käyttää myös ulompiin häppäreihin?
Kommentit (32)
Mahtava ap! :D :D Vedet silmissä nauran täällä. Anteeksi. Voin kuvitella, että hän on jo läntännyt sen liuskan ja nyt arveluttaa kiskaista sitä pois ja arpoessaan päättää kysyä vielä palstalta neuvoa.
Anna mennä vaan häppärit sileeks. Tuskin siihen vahaan kuolee.
"The bikini line removes hair visible outside of a bathing suit or underwear. This service removes any hair on the upper inner thighs but does not remove any hair from the top. Does not include belly trail."
https://www.sugaringbymaria.com/difference-bikini-line-plus-brazilian/
Vierailija kirjoitti:
Mahtava ap! :D :D Vedet silmissä nauran täällä. Anteeksi. Voin kuvitella, että hän on jo läntännyt sen liuskan ja nyt arveluttaa kiskaista sitä pois ja arpoessaan päättää kysyä vielä palstalta neuvoa.
Juu, ole hyvä vain huvittavasta mielikuvasta. :D Tässä ketjussa kyllä minua huvittaa, miten porukka on muka niin tietävää, vaikka eivät näköjään edes ymmärtäneet, mitä kysyttiin ja miksi.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä ymmärrän niin, että riippuu minkälaisia bikineitä käyttää, jos käyttää. Eli idea on se, että karvoja ei ole näkyvissä uikkareiden ulkopuolella
Kiitos mielipiteestä, mutta kai tuohon jokin muukin määritelmä on olemassa.
ap
Kuule ei ole. Kerrankin Mies puhuu asiaa On sulla erikoiset biksut, jos ne jättävät sukuelimet esille.
Missäs minä niin sanoin? Minä tarkoitin tuossa ihan vain sitä, että niitä bikinejäkin on aika monenlaisia, joten eihän se nyt voi niin mennä, että jos bikinieni alaosa sattuu olemaan shortsimallinen, en saisi vahaa käyttää edes sinne nivustaipeeseen/saumaan asti, vaan sinne monen sentin päähän reiteen vain. Ja sitten henkilö, joka käyttää narubikinejä, saisi käyttää sinne vakoon asti.
ap
Laita se vahaliuska takaraivoon.
Mihin tarkoitukseen ostit liuskat? Haluat ilmeisesti koko alakerran karvattomaksi? Ne liuskat on varmaankin tarkoitettu siihen, että saa alapäänsä ihon karvattomaksi niistä osista, jotka näkyy uima- ja alusvaatteissa. Jos sinulla niitä karvoja ei niissä edes näy, niin taidat olla hyvin vähäkarvainen. En osaa sanoa kuulutko edes liuskojen kohderyhmään, jos tarkoituksesi ei ole bikinirajan siistiminen eli karvattomalta näyttäminen biksuissa/pikkareissa.
Vierailija kirjoitti:
"The bikini line removes hair visible outside of a bathing suit or underwear. This service removes any hair on the upper inner thighs but does not remove any hair from the top. Does not include belly trail."
https://www.sugaringbymaria.com/difference-bikini-line-plus-brazilian/ .
No niin, tuollakin bikini plussassa otetaan pois myös häppäreiden puolelta. Ja minua pidettiin idioottina. :D
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen kyllä, miksi on erikseen aine bikinirajoille, jos se tarkoittaa käytännössä vain reisiä. Samalla aineellahan se menisi sitten kuin esim sääretkin.
ap
varmaan sama vaikuttava aine siinä on ja vähän lisätty jotain öö aloe veraa tai jotain pehmennystä ettei nivunen tai se alue siinä vauroidu. ennen oli naisillakin lahkeellinen uimapuku niin ei pikkukarvat näkynyt kellekään nyt on stringiä niin tiukasti vaossa että en tiedä mitä miehetkään on siitä mieltä. eikö pieni verhottu salaperäisyys ole sivistyneempää ns hienolla naisella kuin joku syväuurrettu vakorätti
No minua ei nyt kiinnosta ollekaan nykyajan bikinimuoti. Minä mietin nyt vain saanko noilla ostamillani liuskoilla vahattua sieltä, mistä haluan. Bikinejä en edes omista.
ap
no mikä siis on tavoite? kokonaan karvaton alapää? bikiniraja on kuviteltujen bikinien yli tuleva karvoitus voit sen kuvitella itse. jos haluat ajella koko pimpin karvattomaksi niin suositelen jotain shaveria tai höylää ja geeliä. että niin sem nee
Vierailija kirjoitti:
Mihin tarkoitukseen ostit liuskat? Haluat ilmeisesti koko alakerran karvattomaksi? Ne liuskat on varmaankin tarkoitettu siihen, että saa alapäänsä ihon karvattomaksi niistä osista, jotka näkyy uima- ja alusvaatteissa. Jos sinulla niitä karvoja ei niissä edes näy, niin taidat olla hyvin vähäkarvainen. En osaa sanoa kuulutko edes liuskojen kohderyhmään, jos tarkoituksesi ei ole bikinirajan siistiminen eli karvattomalta näyttäminen biksuissa/pikkareissa.
En kokonaan karvattomaksi, vaan siten, ettei karvaa ole koko kamelinvarpaan leveydeltä vaan vähän kapeammin. Olen tuolta pitkään sheivannut, mutta sänki inhottaa, joten ajattelin kokeilla näitä vahaliuskoja.
ap
en itse lähtisi herkälle häpyhuulen iholle mitään vahaliuskoja repimisineen viemään. pahimmassa tapauksessa jää ruhjeet ja voi tulla kunnon infektio ja vaikka mitä. itse hieman höylällä ajelen kesäisin pikkukarvat sisäreisistä pois että voi bikinin laittaa ja muuten en ajele. luonnollisuus on uusi trendi.
Vierailija kirjoitti:
en itse lähtisi herkälle häpyhuulen iholle mitään vahaliuskoja repimisineen viemään. pahimmassa tapauksessa jää ruhjeet ja voi tulla kunnon infektio ja vaikka mitä. itse hieman höylällä ajelen kesäisin pikkukarvat sisäreisistä pois että voi bikinin laittaa ja muuten en ajele. luonnollisuus on uusi trendi.
Luonnollisuus my ass.
No niin, tämä selvensi jo paljon enemmän. Eli voi käyttää myös sinne alueelle, mikä jää alushousujen alle. Esimerkiksi häpykummulla ja pitkälle ulommilla häppäreillä minulla on kyllä ihan normaalia ihoa. Ehkä näillä tämän ketjun viisastelijoilla limakalvot alkavat heti sieltä nivustaipeesta, kun sen kamelinvarvas-alueen jo laskevat sukuelinvaoksi.
Kiitos sinulle, tämä oli ensimmäinen kunnollinen vastaus.
ap