Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei päästä miehen kanssa sopuun!

Vierailija
20.04.2019 |

Oon ihan kypsä. Mies on nyt kahtena yönä salaa säätänyt lämmityksen täysille niin että oon herännyt aivan läkähdyttävään kuumuuteen tunnin -1,5h nukkumisen jälkeen. .Mies haluaa nukkua alasti eikä halua pitää peittoa. mä en pysty olemaan jossain 23 asteessa kuumemmasta nyt puhumattakaan. mun lämmönsieto ollut sama niin kauan kun muistan enkä voi päättää että alan pystyä olemaan kuumemmassa kun näin ollut jo 30 vuotta. mulle sopiva 20-21. Ollaan nyt käytännössä eroamassa tän takia, lapsiakin on. :( mikä *ittu miehel on, 21 on normaali hukkalämpö missä mies ei nykyään enää tarkene. kun alettiin seurustella ei koskaan valittanut, samoin ei mökki tai harrastusreissuilla vaikka olis 10 astetta mökissä. mulla ei auta vaikka olisin kesämekossa, tollainen tehty kuumuus on ihan sietämätöntä. Mies ei jousta yhtään. tuntuu idiootilta että mies mieluummin eroaa kun käyttää vaatteita. :( viimeksi tänään sanoi että pidä kesävaatteita mutta ulkona 9 astetta. en vaan jaksa enää. Mies tykkää siis 25 asteesta.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai eroatte. Tuohan on ihan paras syy.

Vierailija
2/38 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se joku ulkomaan elävä? Yksikään suomalainen mies ei tarvi mitään 25 asteen lämpötiloja, missään, ikinä!

JSSAP!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttakaa sen verran isompaan asuntoon, että voitte nukkua eri huoneissa jos tuo on todella ainoa aihe eroon.

Ja tämä ongelma ilmeni vasta nyt, kun lapsiakin jo on?

Vierailija
4/38 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi ymmärtää että perhe hajoaa tällaisen takia. tietty muutakin tyytymättömyyttä mulla, toi miehen itsekkyys joka asiassa. lapsi 1,5v ja oon pelannu töihin, silti mun nukkuminen ja hyvinvointi miehelle yksi lysti näköjään. kaikki mun tarpeet vähättelee maan rakoon. kaikki muutkin siis mutta tämä on jotenkin viimeinen pisara että kehtaa valvottaa mua vaikka hoidan lapsen kaiken muun ajan kun en ole töissä, mies tällä hetkellä kotona. ap

Vierailija
5/38 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se joku ulkomaan elävä? Yksikään suomalainen mies ei tarvi mitään 25 asteen lämpötiloja, missään, ikinä!

JSSAP!

Tunnen useamman suomalaisen, joka viihtyy parhaiten 28-asteisessa asunnossa. En todellakaan haluaisi asua heidän kanssaan.

Vierailija
6/38 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku nukkuu samassa huoneessa puolison kanssa.

Ei tulisi mitään,minä tarvitsen 100% nukkumisrauhan.

Vierailija
7/38 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä joku sairaus?

Voitteko nukkua eri huoneissa? Aivan turha tabu, etteikö voitaisi nukkua eri huoneissa jos se yhtään helpottaa.

Vierailija
8/38 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai eroatte. Ei sen takia, että viihdytte eri lämpötiloissa, vaan siksi että mies on hullu eikä arvosta tai kunnioita sinua lainkaan. Hän haluaa tahallaan aiheuttaa sinulle kärsimystä, eli vihaa ja halveksii sinua. Käytä nyt vähän järkeä!

Vierailija
9/38 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan suomalainen mies, mökkeillyt paljon, veneilee, kalastaa jne. urputus alkoi n vuosi sitten, ei aiemmin valittanut ja musta kiusallaan lämmittää myös enemmän ku ennen. oma huone vähän hankala kun kuultava toi pieni lapsi ja kyllä se kuuma ilma tulee joka huoneeseen, ei yhtä huonetta ilman ilmastointia pysty pitämään viileänä. enkä halua asua yhdessä huoneessa! mies ei suostu muuttamaan, tietenkään.. hänelle ei ongelma kantaa vaunuja hissittömässä talossa. Nyt vaan kesämekko päälle. aattelin lähteä ulos ja laittaa puhelimen kiinni. ap

Vierailija
10/38 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että pyydä miestä käymään lääkärissä, jos kerran tuo sietolämpötila on radikaalisti muuttunut nyt nopeasti aiemmasta. Ymmärtäähän sen jos jatkuvasti on omasta mielestä todella kylmä niin haluaa helposti nostaa sitä huonelämpötilaa. Normaalit sisävaatteetkaan eivät paljoa auta jos ongelmana on jokin piilevä aineenvaihdunnan ongelma. Mutta käytöshän miehellä on silti törkeää.

Vierailija
11/38 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa tahallaan kiusata sua jos se muutenkin lyttää sua. Ero parantaa tällaiset ongelmat. Kurjaa, kun on lapsi ja kaikkea. Mä en katsoisi tuollaista pelleilyä paria yötä pidempään.

Vierailija
12/38 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai eroatte. Ei sen takia, että viihdytte eri lämpötiloissa, vaan siksi että mies on hullu eikä arvosta tai kunnioita sinua lainkaan. Hän haluaa tahallaan aiheuttaa sinulle kärsimystä, eli vihaa ja halveksii sinua. Käytä nyt vähän järkeä!

Näinhän se on. Oon niin hajalla kun olen tajunnut tän kun tuntuu että tahallaan kiusaa. tuulettaa ei voi kun hän ei voi asua ikkunat auki vaikka talossa aika moni muu asuu lämmön takia. kun otan tän puheeksi mies huutaa ja kiroaa että mä en huomioi muita. ap

Vierailija
13/38 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihan suomalainen mies, mökkeillyt paljon, veneilee, kalastaa jne. urputus alkoi n vuosi sitten, ei aiemmin valittanut ja musta kiusallaan lämmittää myös enemmän ku ennen. oma huone vähän hankala kun kuultava toi pieni lapsi ja kyllä se kuuma ilma tulee joka huoneeseen, ei yhtä huonetta ilman ilmastointia pysty pitämään viileänä. enkä halua asua yhdessä huoneessa! mies ei suostu muuttamaan, tietenkään.. hänelle ei ongelma kantaa vaunuja hissittömässä talossa. Nyt vaan kesämekko päälle. aattelin lähteä ulos ja laittaa puhelimen kiinni. ap

No olette te sitten aika noloja molemmat.

Vierailija
14/38 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa erota ja haluaa ap:n tekevän eropäätöksen. Tekee elämän sietämättömäksi kunnes saa tahtonsa läpi.

Vierailija
15/38 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaakohan mies sinun panevan eroprosessin käyntiin näin yksinkertaisella keinolla eli niin, että hän pääsisi mahdollisimman helpolla ja sinä näyttäisit syylliseltä? Onko mahdollista hankkia erilliset makuuhuoneet? Voisin kuvitella, että mies on jollain tavalla sairas, mutta hänen asenteensa vaikuttaa siltä, että vaiva on päänupissa.

Tuo voi olla myös vallankäyttöä, sadismia ja silkkaa kiusantekoa. Ex-miesystäväni harrasti tuota hieman toisella tavalla: hän halusi minun pukeutuvan hyvin vähiin vaatteisiin hänen ilmastoidussa kodissaan, käytännössä niin niukkoihin hellevaatteisiin, etten minä olisi kehdannut esiintyä niissä ihmisten ilmoilla. Hän itse käytti farkkuja ja pitkähihaista collegepaitaa. Kun minä hytisin kylmästä 19 asteessa (joka on tavallistakin inhottavampi lämpötila kivilattioiden ja viimaa puhaltavan ilmastointilaitteen välissä), hän oli sitä mieltä, että minulla ei voinut olla kylmä, kun hänelläkään ei ollut. Kun käskin häntä nostamaan lämpötilaa, hän räpläsi termostaattia pitkän aikaa mietteliään näköisenä. Kun sanoin, että lämpötila näkyi edelleen olevan asetettuna 19 asteeseen, hän yritti ensin selittää, että olin niin tosi seksikäs hellevaatteissani, ja kun lepertely ei tehonnut, hän suuttui. Kun vedin ylleni farkut ja villatakin, hän irvisteli inhosta ja ilmoitti, että seksiä ei sitten olisi luvassa niissä vaatteissa. Vedin villasukat jalkaan ja olin samaa mieltä. Lämpötilakeskustelu käytiin vielä muutaman kerran, kunnes muistakin syistä meidän oli syytä lähteä omille teillemme.

Vierailija
16/38 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa tahallaan kiusata sua jos se muutenkin lyttää sua. Ero parantaa tällaiset ongelmat. Kurjaa, kun on lapsi ja kaikkea. Mä en katsoisi tuollaista pelleilyä paria yötä pidempään.

Mies siis pitänyt kai aina lämpösemmästä mutta ei pitäny ennen lämmitystä täysillä eikä koskaan valittanut viileästä vaikka jopa mulla olis ollut viileä. mutta en voi tinkiä nukkumisesta miehen takia, pieni lapsi on eri asia. kesällä joutuu jo nukkumaan huonosti kuumuuden takia ihan tarpeeksi. omat huoneetko ollu jo vuosia. lapsikin hehkuu kuin kuumeisena, siis kädet tulikuumat vaikka vain body ja leggingsit päällä. itsekäskin mies ollut

ennenkin, kai se sitte haluaa erota muttei kehtaa. miehellä taitaa olla tänään yksin isännöintivastuu kun tulee tuttuja kylään. ap

Vierailija
17/38 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä käyt töisdä ja mies ei, niin mies hoitaa lapsen ja kotityöt ja antaa sun nukkuu!

Varaa aika pariterapiaan, niin mieskin kuuntelee! Varaa huone vaikka omppuhotellista , sanot miehelle että sun on pakko saada nukkuu ja jätä lapsi miehen hoidetravaksi!

Vierailija
18/38 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieshän mm. jouluna sätti mua että mun pitäs tutkituttaa pääni kun pyysin voisko vähän viileämpää olla. ja kun mä en pyydä kuin sitä 20-21, en mitään 19 astetta! siinä lämmössä mäkin istuisin torkkupeiton alla enkä harkitsisi hellevaatteita! Meillä siis ei ole tai voi pitää kiinni ovia huoneiden välissä niin lämpö koko asunnossa aika sama. Mies ei tahdo muuttaa koska hänestä asunto on hyvä. olen miettinyt kumpi tässä on hullu... itsekkyys ei ole uutta mutta tietysti kun tulee lisää juttuja niin kyllästyttää yhä enemmän. ja mulle huusi kuinka hän valvonut kylmyyden takia, koska mun oli pakko tuulettaa yöllä. ap

Vierailija
19/38 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on. Oon niin hajalla kun olen tajunnut tän kun tuntuu että tahallaan kiusaa. tuulettaa ei voi kun hän ei voi asua ikkunat auki vaikka talossa aika moni muu asuu lämmön takia. kun otan tän puheeksi mies huutaa ja kiroaa että mä en huomioi muita. ap

Odottelinkin jo tätä, että mies alkaa raivoamaan. Voisit vähän yrittää.

Vierailija
20/38 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odottelinkin jo tätä, että mies alkaa raivoamaan. Voisit vähän yrittää.

luuletko ettei tästä ole riidelty miljoona kertaa, eihän muuten ero olisi mielessä. älä jaksa. haen täältä perspektiiviä kun mies tietysti syyttää että vika mussa. ap