Koirien inhimillistäminen: ”Meidän vauva”
”Mamin vauva”
”Meidän pikkumies”
”Meidän juniori”
”Isoveli”
”Viedään pojat hoitoon mummolaan”
Olen sanaton.
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kisujen äiti, oletko sitten synnyttänyt kisusi? Älä ole naivi ja lapsellinen.
Adoptiolasten äidit, oletteko synnyttäneet lapsenne? Älkää olko naiiveja ja lapsellisia.
Tässä sen huomaa mihin se johtaa. Heti vedetään ihmislapset mukaan ja verrataan. Ihan kuin tuo olisi jotenkin lähellä eläinasiaa.
Ihmiset ovat nisäkkäitä. Kannattaa seurata kansainvälistä koiratutkimusta, siellä sitä vasta ihmisasiaan verrataankin.
Kyllä minun mummoni paras ystävä oli hänen koiransa. Minä ainoana läheisensä ihmisenä asuin puolen Suomen takana, muut lähellä asuvat sukulaiset oli taakaksi ja rasitteeksi mummolle. Todella koira oli läheisin,eikä yhtään haittaa,että koira huomioitiin jopa ennen minua,kun jotain suunniteltiin,vaikka mitä mummo on olikin minulle todella rakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä koitan olla lemmikeilleni mahdollisimman hyvä emo. Koiraemona oleminen on paljon helpompaa kuin kissaemona oleminen. 13 -ja 10-vuotiaat kissat kun ei pahemmin tunnu kunnioittavan emoaan . 7-vuotiaalle koiralleni taas olen emo varmaankin loppuun asti.
Lemmikkini eivät ole mulle ihmisiä vaan mä yritän olla niille kissa ja koira.
Koiraihmisen ja kissaihmisen ero on suunnilleen sama kuin amfetaministin ja heroinistin/subunistin välinen.
Ja mitä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä koitan olla lemmikeilleni mahdollisimman hyvä emo. Koiraemona oleminen on paljon helpompaa kuin kissaemona oleminen. 13 -ja 10-vuotiaat kissat kun ei pahemmin tunnu kunnioittavan emoaan . 7-vuotiaalle koiralleni taas olen emo varmaankin loppuun asti.
Lemmikkini eivät ole mulle ihmisiä vaan mä yritän olla niille kissa ja koira.
Koiraihmisen ja kissaihmisen ero on suunnilleen sama kuin amfetaministin ja heroinistin/subunistin välinen.
Ja mitä sitten?
No ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin nelijalkainen karvakaveri, jota rakastan ehdoitta ja joka rakastaa minua ehdoitta kuin ns. "ystävät" ja "rakastajat", jotka vain puukottavat selkään, pettävät ja kusettavat! Menen myös pussaamaan kissaani nyt! =^-^=
Se on ihan ymmärrettävää, mutta jos lemmikeillä päteminen somessa vaan on sama kuin jos sanoisi suoraan, etten saa kavereita.
Ja miehelle ainakin sama asia kuin sanoisi suoraan, että olen impotentti ja siksi koiravauva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa eläimistä kohtelee lajitovereitaan raaemmin kuin ihminen. Ihminen on hyvinkin empaattinen eläin.
Ei pidä paikkaansa. Mikään muu laji ei kohtele lajitovereitaan sellaisella raakuudella ja julmuudella kuin ihminen. Mistä ihmeestä olet saanut tuon käsityksen?
Kuinka niin? Mikään muu laji ei myöskään kohtele lajitovereitaan sellaisella empaattisuudella ja auttavaisuudella kuin ihminen. Jos ihminen olisi kuten vähemmän älykkäät eläimet, täällä ei olisi mm. vammaisia tai muita huonommin pärjääviä.
En jaksa minäkään ymmärtää näitä koiranpalvojia. Töissä eräs ihminen kehui, että lapsensa eivät saa tulla hänen ja miehensä viereen yöllä, mutta iso koira saa nukkua heidän välissään. Mitä ihmettä?
Kai nuo on oikeutettuja lapsilisiin?
Vierailija kirjoitti:
Usein ensin on näin ennen kuin ihmisvauvoja alkaa putkahdella. Hyvä se vaan on, että ensin koiralla testaavat valmiuksiaan.
Meillä minusta tuli koirankin äiti vasta kun tuli oikeita lapsia. Lapsi kysyikin pienenä että oletko synnyttänyt Pepin?
Ei kai kukaan näitä äiti juttuja ota tosissaan..???
Onhan pidetty koiralle lässyttämisen mestaruuskisatkin. Suosittu laji.
Minäkin lässytän ja mussutan koiralleni, kutsun sitä vauvaksi ja pennuksi vaikka on aikuinen, se oikein tunkee kainaloon ja nauttii vieressä olemisesta. Todella rakastan koiraani. Halin ja pusuttelen sitä. Mutta en siltikään inhimillistä, yhteiskuntakelpoiseksi koiraksi olen sen kasvattanut, sillä on omat sääntönsä ja rajansa, toisin kuin ihmispennuilla =D
Koiraihmiset. Kovin monella sellaisella ei järki liikaa päätä pakota.
Vierailija kirjoitti:
Onhan pidetty koiralle lässyttämisen mestaruuskisatkin. Suosittu laji.
En ihmettele tuotakaan. Mutta aloituksessa onkin kyse toisille ihmisille viestittämisestä, jossa rinnastetaan koira ihmisolentoon.
Tänään isänpäivänä onnitellaan kaikkia isäkoiria #dogdads 🙄
Anna ihmisten nauttia. Sinulla varmaan katkeaisi otsasuoni jos näkisit miten kanniskelen kollikissaani ympäri asuntoa ja samalla lässytän sille. Kissa kietoo tassunsa kaulani ympärille, puskee naamaani ja kehrää kuin viimeistä päivää. Ihana pötkylä, mielestäni myös söpömpi ja älykkäämpi kuin joku kuolaava vauva.
Sä et vaan tajuu meidän suhdetta.
Miksi aloitus on mielestäsi trolli?