Olen loukkaantunut persujen kohtelusta
Olen viisikymppinen, hyvin toimeen tuleva (+50.000€/v) eteläsuomalainen nainen. Ennen äänestin Kokoomusta, mutta nyt persuja juuri siksi, että halusin herätystä ja muutosta Suomeen. Eipä tunnu sekään riittävän, että persuista tuli yksi suurista puolueista, sillä muutaman tuhannen äänen paremmuudella fyysisesti ja henkisesti rampa Rinne laskettelee, mikä kaikki persujen arvomaailmassa on väärin. Hei haloo, se on aika monen suomalaisen arvomaailma. Mikä siitä demarien holtittomasta arvomaailmasta tekee sen paremman? Olen loukkaantunut.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Miten persut estävät tyttölasten silpomiset, eihän niitä missään terveyskeskuksissa tehdä? Saisiko nyt jotain konkreettista kun me ”suvakkih....t” emme osaa.
Ilmeiseti vihreille ei tämä ole mikään ongelma, koska Ohisalo toivoo tänne isot laumat Afrikan maista "töihin".
Niin uskomattomalta kuin se kuulostaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä en koe että persut ovat rasisteja, vaan realisteja. Koen enemmän rasistiseksi joidenkin puolueiden sinisilmäisyyden maahanmuuttoaallokossa, rasismiksi suomalaisia kohtaan. Ja tässä ei ole kyse minulla eikä persuilla mistään rotuun liittyvästä syrjimisestä.
Tässä sinulla iso pyörä heittääkin. Rasismi on rotuun perustuvaa kategorista ylenkatsontaa ja vihaa. Sinä uskottelet itsellesi, että suomalaisia ihmisiä kohtaan kohdistuu tällaisia toimia.
Kyse on vain siitä, että kansainvälisyys on tosiasia, ollut jo kymmeniä vuosia. Olisi järkevämpää opetella uimaan siinä kuin yrittää taikoa se pois tai padota se.
viimeiset vaalit osoittaa että hyväosaiset äänestää nykyään persuja kun äänet tuli loppukirinä. Eli nää vaalipäivänä äänestävät. Korkeasti koulutettujen tapa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en koe että persut ovat rasisteja, vaan realisteja. Koen enemmän rasistiseksi joidenkin puolueiden sinisilmäisyyden maahanmuuttoaallokossa, rasismiksi suomalaisia kohtaan. Ja tässä ei ole kyse minulla eikä persuilla mistään rotuun liittyvästä syrjimisestä.
Tässä sinulla iso pyörä heittääkin. Rasismi on rotuun perustuvaa kategorista ylenkatsontaa ja vihaa. Sinä uskottelet itsellesi, että suomalaisia ihmisiä kohtaan kohdistuu tällaisia toimia.
Kyse on vain siitä, että kansainvälisyys on tosiasia, ollut jo kymmeniä vuosia. Olisi järkevämpää opetella uimaan siinä kuin yrittää taikoa se pois tai padota se.
Eli suomeksi mitä tarkoittaa että olisi parempi opetella uimaan . Tarkoitatko että paras hyväksyä nämä uudet tulokkaat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua loukkaa, että meidän kansaan kuuluu noin tyhmiä ihmisiä kuin esimerkiksi ap. Voisitteko poistua muonavahvuudesta? Kiitos.
Siis sinunlaisesi tsuuvakkit ovat niitä jotka joutavat poistua muonavahvuudesta, tai jos ei ala sana kuulua, poistetaan. Suomen ongelma on nykyään liiaksi framille päässeet vassaritsuuvakit, jotka elävät loisten lailla muiden selkänahasta, mutta siitäkin huolimatta purevat ruokkivaa kättä ja sylkevät silmille.
Tässä malliesimerkki persujen uhkailuista. Samaa kokevat toimittajat kun paljastavat negatiivisia asioita tai persujen valheita. Kuka haluaa äänestä persuja kun sananvapautta ei ole sen jälkeen.
Näköjään persujen vaalikampanjointi alko taas. Tällä kertaa ap ei sentään kerro "oon kauniaislainen isoäiti ja yritysjohtaja ja nyt on menny liianpitkälle äänestän persuja ekaa krtaa...."
Näitäkin on oikeesti aiemmin nähty.
Seuraavassa avauksessa ap on ennen vihreitä äänestänyt nainen mutta nyt persujen kannattaja ja kertoo ettei Jussi ole ollut muuten koskaan väärässä missään.
Vierailija kirjoitti:
Seuraavassa avauksessa ap on ennen vihreitä äänestänyt nainen mutta nyt persujen kannattaja ja kertoo ettei Jussi ole ollut muuten koskaan väärässä missään.
Jos vähänkin välität lastesi ja omasta tulevaisuudesta et äänestä vasemmistoa.
Huomaan täällä että suurin osa kirjoittajista on nuoria vasemmistolaisia ,vihreitä etusijassa. Ettekö te tee töitä? Millä elätte?
Persut etsivät uusia liiskattavia. Eikö entiset osoittautuneetkaan sopiviksi?
Vierailija kirjoitti:
Unohdit Marin spämmi, hallituksen pitää erota tai Korona on scam -aloitukset.
Mistä lähtien täysin eri ideologiaa olevat puolueet kehuvat toisiaan, etenkään vaalien ollessa tulossa?
no voihan nyyhkis, täällä taas persut kitisee kun ei saa olla rauhassa rasisti :DDDdd
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtien täysin eri ideologiaa olevat puolueet kehuvat toisiaan, etenkään vaalien ollessa tulossa?
Mistä lähtien puolueet ovat alkaneet haukkua muita puolueita Amerikan malliin?
Viimeiset pari vaalia on olleet täyttä kusetusta.
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vähänkin välität lastesi ja omasta tulevaisuudesta et äänestä vasemmistoa.
Huomaan täällä että suurin osa kirjoittajista on nuoria vasemmistolaisia ,vihreitä etusijassa. Ettekö te tee töitä? Millä elätte?
"Huomaan täällä että suurin osa kirjoittajista on nuoria vasemmistolaisia ,vihreitä etusijassa. Ettekö te tee töitä? Millä elätte? "
Höhöö, tyyppi maalasi ittensä nurkkaan eikä edes tajua sitä! Tirsk!!!
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Nyt syynaavat joka minun sanan moderaattorit . Aivan uskomatonta ja se vapaa sana on vain puhetta.Ilmeiseti modet inhoavat persuja.
Hirvittää ajatella mitä skeidaa sinulta sensuroidaan kun kaikki viestisi ovat nytkin todella paksua tuubaa. Tervemenoa palstahullulistalle.
jauheliha.png kirjoitti:
no voihan nyyhkis, täällä taas persut kitisee kun ei saa olla rauhassa rasisti :DDDdd
Täällä joku vasemmistolaine kitisi että poliisin pitäsi saada replimang kun USKALSI puhua aseman somaleista.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Nyt syynaavat joka minun sanan moderaattorit . Aivan uskomatonta ja se vapaa sana on vain puhetta.Ilmeiseti modet inhoavat persuja.
Hirvittää ajatella mitä skeidaa sinulta sensuroidaan kun kaikki viestisi ovat nytkin todella paksua tuubaa. Tervemenoa palstahullulistalle.
Niinpä.Minulle ie ole sitä punaista jäsenkirjaa....
Demokratia ilman oppineisuutta on populismia, ap on siinä oikeassa. Kysymys kuuluu, onko tällainen populismi hyvä asia.