Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

40+ ikäisten naisten kyynisyys estää suhteet siksi tapailen enemmän nuorempia

Vierailija
20.04.2019 |

Muutaman todella kivannäköisen 40+ naisen olen löytänyt Tinderistä joiden kanssa olisin näiden korkeasta iästä huolimatta valmis tutustumaan lähemmin mutta kaikissa tapauksissa kyynisyys, epäluulo ja "kuulustelu" on estänyt asioiden etenemisen. Kymmenen vuotta nuoremmat naiset eivä ole tuollaisia. Johtuukohan hormoneista vai mistä vanhempien naisten kyynisyys. M43

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytäydyhän, ap, hyvin niitä kolmikymppisiä kohtaan, etteivät kyynisty!

(Bubbling under: mistäköhän naisten kyynisyys johtuu...?)

Vierailija
42/51 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas sanoisin että edellisissä vastauksissa kiteytyy mitä naiset miehiltä haluavat.

Itse mies ei riitä. Vaikka olisi kuinka mukava tai hauska, tai hyvä harrastuskaveri. Miehen tulee tarjota korkeampaa elintasoa, korkealuokkaisempia sosiaalisia piirejä, tms.

Mies on naiselle väline josta tulee olla hyötyä.

Mies miettii: "millainen olisi kiinnostava nainen jonka haluaisin? Mitä hauskaa voisimme tehdä yhdessä?"

Nainen miettii: "millaista elämäni on vs millaista elämäni olisi miehen kanssa? Mitä hyötyä miehestä olisi? Onko enemmän materiaa ja statusta kuin minulla? Mitä mies voisi tarjota elämääni?"

Ei se nyt ihan noinkaan mene. Riittää, että mies pärjää elämässään jokseenkin samalla tavalla kanssani. Oleellisinta on se, että MIEHEN KANSSA ON KIVAA JA HAUSKAA. Eli elämä on miehen kanssa hauskempaa kaksin yksinoloon verrattuna.

Ihanaa! Tulen ihan romanttiselle tuulelle tästä. <3

t. ohis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttu ilmiö. Sitten ihmetellään kun ei tule kukaan joka ns. vie jalat alta. Eipä tietenkään sellaista tule vastaan kun kyynisen naisen kuulusteluvaiheessa kaikki miehet joilla on vaihtoehtoja ja kysyntää siirtyy seuraavaan naiseen.

Kun nainen alkaa Tinderissä ristikuulustelun lopetan vastailut ja alan jutella jonkun toisen kanssa. Jotkut ymmärtävä lopettaa, toiset eivät. 

Vierailija
44/51 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttu ilmiö. Sitten ihmetellään kun ei tule kukaan joka ns. vie jalat alta. Eipä tietenkään sellaista tule vastaan kun kyynisen naisen kuulusteluvaiheessa kaikki miehet joilla on vaihtoehtoja ja kysyntää siirtyy seuraavaan naiseen.

Kun nainen alkaa Tinderissä ristikuulustelun lopetan vastailut ja alan jutella jonkun toisen kanssa. Jotkut ymmärtävä lopettaa, toiset eivät. 

Minä taas olen käsittänyt niin, että naisilla on niitä vaihtoehtoja. Minulla ainakin ja tenttaan vain niitä puolivahingossa tykkäämiäni. Eli lähtökohtaisesti tällainen vahinkotykätty mies ei ole kovinkaan kiinnostava ja vaihtoehtoinen tapa suorille pakeille on antaa miehen vetäytyä itse.

Vierailija
45/51 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö mistä se kyynisyys voisi johtua? No, ainakin sinunlaisita junteista

Vierailija
46/51 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö mistä se kyynisyys voisi johtua? No, ainakin sinunlaisita junteista

Sanoo kirjoitustaitoinen epäjuntti vauvapalstalta........

Vierailija
47/51 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas sanoisin että edellisissä vastauksissa kiteytyy mitä naiset miehiltä haluavat.

Itse mies ei riitä. Vaikka olisi kuinka mukava tai hauska, tai hyvä harrastuskaveri. Miehen tulee tarjota korkeampaa elintasoa, korkealuokkaisempia sosiaalisia piirejä, tms.

Mies on naiselle väline josta tulee olla hyötyä.

Miten onnistuinkin noin lukemaan. Mielestäni niissä kerrottiin, että naisen oma talous on kunnossa. Itselläni on omaisuutta ja kyllä monet miehet ovat silmät kiiluen ehdotelleet luokseni muuttamista tai kotini myyntiä. Pienituloinen mies osaa hyvin sujuvasti heittäytyä naisen esitettäväksi.

Vierailija
48/51 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas olen käsittänyt niin, että naisilla on niitä vaihtoehtoja. Minulla ainakin ja tenttaan vain niitä puolivahingossa tykkäämiäni. Eli lähtökohtaisesti tällainen vahinkotykätty mies ei ole kovinkaan kiinnostava ja vaihtoehtoinen tapa suorille pakeille on antaa miehen vetäytyä itse.

Huumoria hehheh

Vierailija
49/51 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tämä kuulustelu käytännössä on? Eli nainen tykittää tiukkaan tahtiin pelkkiä kysymyksiä miehestä eikä kerro mitään itsestään?

Vierailija
50/51 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 37-vuotias heteronainen, joten en ole deittaillut ikäisiäni naisia, mutta luulen kyynisyyden heillä johtuvan samoista syistä kuin miehilläkin. Keski-ikää lähestyttäessä on luonnollisesti enemmän kokemusta parisuhteista kuin nuorempana, ja aiempien huonojen kokemusten vuoksi haluaa ottaa selvää, onko potentiaalisella uudella kumppanilla sellaisia piirteitä, jotka viittaisivat ongelmiin tulevaisuudessa.

Yllättävän monilla treffeillä olen päätynyt kuuntelemaan tarinaa "hullusta eksästä", jonka kanssa on menossa jokin huoltajuuskiista tai hometalon myynti. Tässä iässä ymmärtää jo, että ei rakkaus yksin riitä, vaan on mietittävä myös käytännön näkökulmasta, mihin kannattaa lähteä mukaan ja mihin ei.

Nuorempana joutui muutenkin useammin tilanteisiin, joissa piti salata todelliset fiilikset. Kun ei ole vielä vaikkapa vakituista työpaikkaa, on pakko käyttäytyä ystävällisesti kaikille, joihin voi törmätä työelämässä. Vähän vanhempi treffikumppani voi tulla myöhemmin vastaan vaikka rekrytointiprosessin yhteydessä. Sitten, kun on vakkarityö, ei tarvitse enää mielistellä työpaikan setämiehiä.

Näistä syistä johtuen nuoremmat naiset voivat vaikuttaa avoimemmilta ja vähemmän kyynisiltä, mutta jokainen nuori nainen ja mies vanhenee vuorollaan, ja jokaisessa ikäkaudessa on omat haasteensa.

Vierailija
51/51 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tämä kuulustelu käytännössä on? Eli nainen tykittää tiukkaan tahtiin pelkkiä kysymyksiä miehestä eikä kerro mitään itsestään?

Sitäpä sitä. Kysymystä kysymyksen perään, jolla nainen kartoittaa onko mies riittävän tasokas. Alfamiehenä jolla on vaihtoehtoja en jää vastailemaan, miksi jäisin, eihän sellainen ole mielenkiintoista keskustelua. Moni mukava mies joka ei saa naisia vastaa varmasti kuuliaisesti joka kysymykseen ja jos pääsee treffeille on haltioissaan.