Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

40+ ikäisten naisten kyynisyys estää suhteet siksi tapailen enemmän nuorempia

Vierailija
20.04.2019 |

Muutaman todella kivannäköisen 40+ naisen olen löytänyt Tinderistä joiden kanssa olisin näiden korkeasta iästä huolimatta valmis tutustumaan lähemmin mutta kaikissa tapauksissa kyynisyys, epäluulo ja "kuulustelu" on estänyt asioiden etenemisen. Kymmenen vuotta nuoremmat naiset eivä ole tuollaisia. Johtuukohan hormoneista vai mistä vanhempien naisten kyynisyys. M43

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse rupesin vähän yli 3-kymppisenä tapailemaan itseäni 10 vuotta vanhempaa miestä. Johtui seuraavista tekijöistä yhdessä:

-mies oli kiva ja hyvännäköinen

-miehellä oli hyvän kokoinen penis

-miehellä oli pari kivaa autoa ja kesäksi sain käyttööni avoauton

-miehellä oli pari kivaa kotia ja lisäksi hieno purjevene

Jos yksikin kohta olisi puuttunut, tuskin olisin ollut innostunut. Joka tapauksessa minä jätin miehen parin vuoden jälkeen.

Jätit seen syyn eroon kertomatta. Anna kun arvaan, se oli pettänyt sinua nuoremman kanssa.

Vierailija
22/51 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista.

Minun tapailemistani naisista vähiten kyynisiä ovat olleet yli nelikymppiset. He ovat olleet rennoimpia ja leppoisimpia.

Kolme edellistä deittiäni olivat ikäluokassa 27-29 ja heillä oli varsin kyynisiä ajatuksia miehistä, perustuen jänskiin mutta epäluotetaviin exiin.

Pahiten kyynisiä ovat +-35v naiset, heidän kierrän todella kaukaa.

Parikymppiset eivät vielä ole kyynisiä, mutta heille olen liian vanha, ja toisaalta he ovat usein naiiveja myös.

M/42

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse rupesin vähän yli 3-kymppisenä tapailemaan itseäni 10 vuotta vanhempaa miestä. Johtui seuraavista tekijöistä yhdessä:

Jos yksikin kohta olisi puuttunut, tuskin olisin ollut innostunut. Joka tapauksessa minä jätin miehen parin vuoden jälkeen.

Jätit seen syyn eroon kertomatta. Anna kun arvaan, se oli pettänyt sinua nuoremman kanssa.

Mistä arvasit,oli vaihtanut salaa minut 2-kymppiseen pimuun.

Vierailija
24/51 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut pettänyt. Minä kyllästyin mieheen. Tuntui vanhalta ja väsyneeltä.

Vierailija
25/51 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä checklist kyynisyydestä:

Nainen pitää miehiä pelureina, epäluotettavina, tms.

- minä en ole peluri enkä epäluotettava, eikä minua kiinnosta vastata toisten miesten aiheuttamiin epäluuloihin. Miksi nainen valitsi tuollaisia miehiä ja ignoorasi mukavammat?

Nainen pitää miehiä laiskoina ja kunnianhimottomina vetelyksinä jotka haluavat vain nauttia.

- todellakin. Ei kiinnosta raataa 40h/viikko töissä, sen päälle taloremppa ja multitaskaaminen jolla pidetään neuroottisen naisen koti tiptop kunnossa 24/7. Miksi kiinnostaisi?

Nainen pitää miehiä ja heidän halujaan lapsellisina.

- tähän törmää muuten jatkuvasti. Ne ja ne ovat teinien juttuja eikä aikuisten. Jos mielestäsi kivat jutut ovat lapsellisia ja neuvostoaikainen realpolitik aikuisuutta, voit tunkea aikuisuutesi sanonko minne. Onneksi saan nuorempiakin naisia.

Nainen halveksii nuorempia, hoikempia, naisellisempia jne naisia.

- kuulemma vanhempana ei kuulukaan olla hoikka, ei voikaan olla timmissä kunnossa ja turhaa on se naisellisuuteen panostaminen. Ai jaa. No sitten varmaan minäkin voin lopettaa työnteon ja kotiin panostamisen, koska vanhuus ja materian turhuus.

Vierailija
26/51 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, mikä ketju... mutta minä pidän tämän mielessä. En ole vielä tuonikäinen, mutta en halua myöhemmin työntää miehiä pois pelkästään noin simppelin tyhmistä syistä. Se olisi tosi itsetuhoista.

Vierailija
27/51 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- minä en ole peluri enkä epäluotettava, eikä minua kiinnosta vastata toisten miesten aiheuttamiin epäluuloihin. Miksi nainen valitsi tuollaisia miehiä ja ignoorasi mukavammat?
Nainen pitää miehiä laiskoina ja kunnianhimottomina vetelyksinä jotka haluavat vain nauttia.

- todellakin. Ei kiinnosta raataa 40h/viikko töissä, sen päälle taloremppa ja multitaskaaminen jolla pidetään neuroottisen naisen koti tiptop kunnossa 24/7. Miksi kiinnostaisi?

- tähän törmää muuten jatkuvasti. Ne ja ne ovat teinien juttuja eikä aikuisten. Jos mielestäsi kivat jutut ovat lapsellisia ja neuvostoaikainen realpolitik aikuisuutta, voit tunkea aikuisuutesi sanonko minne. Onneksi saan nuorempiakin naisia.

- kuulemma vanhempana ei kuulukaan olla hoikka, ei voikaan olla timmissä kunnossa ja turhaa on se naisellisuuteen panostaminen. Ai jaa. No sitten varmaan minäkin voin lopettaa työnteon ja kotiin panostamisen, koska vanhuus ja materian turhuus.

1. Olet oikeassa

2. ja 4. keskenään ristiriidassa

3. Jos sulla on harrastus, joka vie kaiken vapaa-ajan, suhde toimii vain, jos toisellakin on sellainen.

Vierailija
28/51 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Olet oikeassa

2. ja 4. keskenään ristiriidassa

3. Jos sulla on harrastus, joka vie kaiken vapaa-ajan, suhde toimii vain, jos toisellakin on sellainen.

2. ja 4. millä perusteella ovat keskenään ristiriidassa? Olen törmännyt tähän ennenkin. Naisten mielestä timmiin kehoon ja naiselliseen tyyliin panostaminen kulkevat käsi kädessä asumisen tasoon, sosioekonomiseen statukseen, kalliisiin matkoihin, ym panostamisen kanssa. Perustelut?

3. kuka puhui mitään harrastuksesta joka vie "kaiken ajan"?

Vierailija
29/51 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa yhdessä viestissähän tulee hyvin ilmi kuinka miehet ja naiset haluavat eri asioita. Ja silläkin riskillä että alan kuulostamaan pikkukakkoselta, aika usein se on vaihtokauppaa. Okei miehet haluavat tätä, mutta sitten miehen on tarjottava tuota.

Miehet haluavat enemmän panostusta kodin ulkopuolelle, naiset kotiin.

Miehet haluavat naiselta enemmän panostusta trimmattuun kehoon ja naiselliseen tyyliin. Naiset haluavat mieheltä enemmän panostusta uraan, materiaan, rahaan ja statukseen.

Naisilla panostukset vaihtuu jyrkemmin elämänvaiheiden vaihtuessa. Nuorena hauskanpito, kolmekymppisenä arkirealistmi, jne. Miehet ovat tasaisempia.

- ohis

Vierailija
30/51 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa yhdessä viestissähän tulee hyvin ilmi kuinka miehet ja naiset haluavat eri asioita. Ja silläkin riskillä että alan kuulostamaan pikkukakkoselta, aika usein se on vaihtokauppaa. Okei miehet haluavat tätä, mutta sitten miehen on tarjottava tuota.

Miehet haluavat enemmän panostusta kodin ulkopuolelle, naiset kotiin.

Miehet haluavat naiselta enemmän panostusta trimmattuun kehoon ja naiselliseen tyyliin. Naiset haluavat mieheltä enemmän panostusta uraan, materiaan, rahaan ja statukseen.

Naisilla panostukset vaihtuu jyrkemmin elämänvaiheiden vaihtuessa. Nuorena hauskanpito, kolmekymppisenä arkirealistmi, jne. Miehet ovat tasaisempia.

- ohis

Miehen ja naisen keskustelu voisi mennä näin:

"Kiinnostaisi nainen joka tykkää liikunnasta, pitää vartalonsa kuosissa, pukeutuu naisellisesti ja tykkää käydä retkeilemässä"

"No onko sulla hyvä ura ja oletko kunnianhimoinen? Onko tarjota tasokas kämppä ja sellaiset puitteet että voin keskittyä ulkonäön trimmaamiseen?"

"Ööö...siis...täh? Nythän puhutaan ihan eri aiheesta, eihän tuohon mitään omaisuuksia vaadita? Ja totta kai panostan itsekin salilla käymiseen ja tyylikkääseen pukeutumiseen"

"Joo ei kiinnosta. Miehen ulkonäössä ratkoo pituus ja että geenit on kohdillaan, ihan sama onko vähän rasvaakin. Mä haluan asua mukavasti ja matkustella ulkomailla eikä vain kotimaassa. Jos mies ei panosta elämisen tasoon niin ei muakaan kiinnosta tälläytyä ja kyykätä käsipainoilla jossain kymmenen neliön olohuoneen nurkassa"

"Tota..."

"Eikä muutenkaan kiinnosta kunnianhimoton mies joka ei mene elämässä eteenpäin. Jos ei kiinnosta ura niin etsi semmoinen pieruverkkareissa viihtyvä sohvaperuna"

"Mutta kun mä harrastan liikuntaa ja vaellusta?"

"No se on voi voi sitten"

Vierailija
31/51 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

40+ ikäisten miesten innottomuus estää suhteet siksi tapailen enemmän nuorempia

Muutaman todella kivannäköisen 40+ miehen olen löytänyt Tinderistä joiden kanssa olisin näiden korkeasta iästä huolimatta valmis tutustumaan lähemmin, mutta kaikissa tapauksissa innottomuus, epätietoisuus ja "vetelyys" on estänyt asioiden etenemisen. Kymmenen vuotta nuoremmat miehet eivä ole tuollaisia. Johtuukohan hormoneista vai mistä vanhempien miesten innottomuus. N43

AV palstan tarinanisikijä. Tosielämässä selvästi nuorempia miehiä tapailee alle 1% naisista.

Enpä usko. Minä ja kaikki eronneet kaverini ovat tapailevat nuorempaa miestä. Ne pari, jotka ovat edelleen naimisissa, ovat hankkineet nuoremman rakastajan, koska seksi 50+ miehen kanssa on sitä sun tätä.

Vierailija
32/51 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ottaa yhteyttä ikäiseensä naiseen, antaa ymmärtää että tekee "armollisen" teon kun naisen ikä (huom vain naisen) on niin "korkea".

Mies tuntuu naisesta etsivän vaimoketta, joka hoitaisi ukkoa ja tämän talouden ja olisi vielä varakas, että ukko voisi hyötyä siitä. Tai sitten äijällä on mielessä pelkkää pano, ja olettaa "korkeaikäisen" naisen olevan niin puutteessa että suostuu heti sänkyyn miehen kanssa, jolla on kenties erektio-ongelmaa tai kestävyysongelmaa tms.

Nainen on eronnut ja oppinut siitä kuinka kieroja miehet voivat olla, eikä sorru noin vain johonkin bullshittavaan auervaaraan.

Nainen ei siis innostu heti miehen "armollisuudesta" vaan kyselee elämänkokemuksen tuomia kysymyksiä - ei halua tuhlata aikaansa suhteeseen, jossa ei olla mukana rehellisesti ja josta nainen ei saisi mitään. Mutta miehellä ei ole halua olla rehellinen ja suora saati tutustua häneen rauhassa, joten nainen pistää välit poikki.

Mies menee AV-palstalle valittamaan kuinka kyynisiä hänen ikäisensä naiset ovat.

MOT.

Osuit täsmälleen oikeaan. Ikäiseni miehet ovat innosta hinkuen halunneet muuttaa minun asuntooni asumaan. Seuraa loukkaantuminen ja kiukuttelu, kun ilmoitan, että on parempi, jos molemmilla on omat kämpät. Nykyisin tapailen itseäni 13 vuotta nuorempaa miestä. Harrastamme erinomaista seksiä, voikaamme ja harrastamme yhdessä. Tämä mies sentään jaksaa käydä lenkillä kanssani. Omanikäisillä on kulumaa, verenpainetta ja sydänvikaa.

Vierailija
33/51 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vikoissa kolmessa kommentissa kiteytyivät omat ajatukseni aika hyvin.

Olen juuri 40-vuotta täyttänyt sinkkunainen ja elämäni on varsin mallillaan näinkin. Minulla on erinomainen seksikumppani, kiva koti, mukava työ sekä ystäviä joten miksi tieten tahtoen haluaisin parisuhteeseen sellaisen miehen kanssa, joka ei ole ns. täysi kymppi minulle?

Miehen pitäisi tarjota minulle jotakin lisää nykyiseen elämääni verrattuna. Ei sitä tarvittavaa lisää tule siitä, että joku lähiökaksiossaan nyyköttävä mies haluaa seuraa yksinäisyyteensä.

Vierailija
34/51 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas sanoisin että edellisissä vastauksissa kiteytyy mitä naiset miehiltä haluavat.

Itse mies ei riitä. Vaikka olisi kuinka mukava tai hauska, tai hyvä harrastuskaveri. Miehen tulee tarjota korkeampaa elintasoa, korkealuokkaisempia sosiaalisia piirejä, tms.

Mies on naiselle väline josta tulee olla hyötyä.

Vierailija
35/51 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vikoissa kolmessa kommentissa kiteytyivät omat ajatukseni aika hyvin.

Olen juuri 40-vuotta täyttänyt sinkkunainen ja elämäni on varsin mallillaan näinkin. Minulla on erinomainen seksikumppani, kiva koti, mukava työ sekä ystäviä joten miksi tieten tahtoen haluaisin parisuhteeseen sellaisen miehen kanssa, joka ei ole ns. täysi kymppi minulle?

Miehen pitäisi tarjota minulle jotakin lisää nykyiseen elämääni verrattuna. Ei sitä tarvittavaa lisää tule siitä, että joku lähiökaksiossaan nyyköttävä mies haluaa seuraa yksinäisyyteensä.

Sullahan on jo mies? Mihin kaipaisit toista ja kuka hullu tuohon kahden miehen rumpaan yleensä lähtisi.

Vierailija
36/51 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas sanoisin että edellisissä vastauksissa kiteytyy mitä naiset miehiltä haluavat.

Itse mies ei riitä. Vaikka olisi kuinka mukava tai hauska, tai hyvä harrastuskaveri. Miehen tulee tarjota korkeampaa elintasoa, korkealuokkaisempia sosiaalisia piirejä, tms.

Mies miettii: "millainen olisi kiinnostava nainen jonka haluaisin? Mitä hauskaa voisimme tehdä yhdessä?"

Nainen miettii: "millaista elämäni on vs millaista elämäni olisi miehen kanssa? Mitä hyötyä miehestä olisi? Onko enemmän materiaa ja statusta kuin minulla? Mitä mies voisi tarjota elämääni?"

Vierailija
37/51 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmänkin ihmettelen miten jotkut naiset selviävät noinkin vanhaksi kyynistymättä. Itse jo teini-iässä halveksuin poikia ja nykyään olen niitä jo korviani myöten täynnä 😂

N23

Vierailija
38/51 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä hopeakettuja, kun viette nuorten miesten saatavilta kaikki heidän ikäisensä naiset. :'(

Vierailija
39/51 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies miettii: "millainen olisi kiinnostava nainen jonka haluaisin? Mitä hauskaa voisimme tehdä yhdessä?"

Nainen miettii: "millaista elämäni on vs millaista elämäni olisi miehen kanssa? Mitä hyötyä miehestä olisi? Onko enemmän materiaa ja statusta kuin minulla? Mitä mies voisi tarjota elämääni?"

Ei se nyt ihan noinkaan mene. Riittää, että mies pärjää elämässään jokseenkin samalla tavalla kanssani. Oleellisinta on se, että MIEHEN KANSSA ON KIVAA JA HAUSKAA. Eli elämä on miehen kanssa hauskempaa kaksin yksinoloon verrattuna.

Vierailija
40/51 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Mä olen 60+ miehen kanssa.