Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Polyamoria, kokemuksia, neuvoja? Miten eroaa avoimesta suhteesta?
Polyamoria?
20.04.2019 |
Mitkä ovat sudenkuoppia? Neuvoja, kokemuksia?
En tiedä, onko minulla polyamorinen vai avoin suhde. Olen aviossa ja minulla on vakituinen miesystävä. Rakastan molempia, mutta eri tavalla. Puolison täysi ja vilpitön lupa. Olen esim. öitä pois kotoa. He eivät ole vielä tavanneet. En tiedä, onko viisasta, että tapaavatkaan.
Olen kuvitellut, että avoimessa suhteessa haetaan vain seksiä. Minulla on tunteet mukana.
Tilanne on arka.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Totta saa aina puhua. Ilmeisesti itseäsi haittaa, kun joku kertoo sen sinullekin päin naamaa. Taitaa kertoa omista ongelmistasi ja niitähän polysuhteissa riittää.