Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Polyamoria, kokemuksia, neuvoja? Miten eroaa avoimesta suhteesta?

Polyamoria?
20.04.2019 |

Mitkä ovat sudenkuoppia? Neuvoja, kokemuksia?

En tiedä, onko minulla polyamorinen vai avoin suhde. Olen aviossa ja minulla on vakituinen miesystävä. Rakastan molempia, mutta eri tavalla. Puolison täysi ja vilpitön lupa. Olen esim. öitä pois kotoa. He eivät ole vielä tavanneet. En tiedä, onko viisasta, että tapaavatkaan.

Olen kuvitellut, että avoimessa suhteessa haetaan vain seksiä. Minulla on tunteet mukana.

Tilanne on arka.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet tekemisissä polyamoriaa haluavan kanssa: Polyamoria ja avoimet suhteet ovat sellaisia, joita haluavalle ei mikään riitä ja joille sinä et ole parisuhdekumppanina tarpeeksi. Jälkimmäisessä on myös se harhaluulo, että myös sinä tutustuisit tai tulisit tuntemaan kumppanisi muut suhteet. Päin vastoin, ne pysyvät sinulta salassa ja kumppanillasi saattaa olla vaikka kuinka monta muuta petikaveria tai muuta kumppania, joiden kanssa hän viettää aikaa sen sijaan, että olisi sinun kanssasi varsinkaan silloin, kun eniten seuraa tarvitsisit. Kannattaa kiertää kaukaa, jos joku sellaista ehdottaa. Kyseessä on varmuudella jonkinlainen narsisti ja luonnevika.

Eikö yhtään omatunto kolkuta, kun valehtelet noin?

Toki tuo kuulostaa siltä, kuin itselläsi olisi jotain henkilökohtaista traumaa, ja nyt yleistät sitä koskemaan kaikkia. 

Totta saa aina puhua. Ilmeisesti itseäsi haittaa, kun joku kertoo sen sinullekin päin naamaa. Taitaa kertoa omista ongelmistasi ja niitähän polysuhteissa riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi