Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä yliseksuaalinen mies löytää seksiä?

de Sade
20.04.2019 |

En olisi ihan heti uskonut että kysyn tätä Vauva-palstalta, mutta toisaalta koska täällä on aika hyvin edustettuna vastakkaisen sukupuolen koko kirjo, niin uskoisin saavani mahdollisten perseilijöiden ja trollien lisäksi myös ihan rehellisiä vastauksia.

Ja itse en ole siis trolli, mutta mun mielestä seksuaalisessa itsensä toteuttamisessa ei myöskään ole mitään hävettävää. Voi kyllä olla, että laitan itseni nyt suden pesään, mutta olkoon sitten niin.

Olen siis M40 joka ns. rakastaa kaikkia ja kaikenlaisia naisia. Haluaisin vain rakastella aamusta iltaan, mutta minulla on kaksi ongelmaa. Palaan niihin kohta.

Olen seksissä oikeasti todella hyvä ja jos lähden etsimään sitä vaikka baarista, en jää koskaan ilman tyydytystä. Eikä jää nainenkaan. En harrasta kuitenkaan juuri ollenkaan kännipanoja, vaan haluan aina olla suht selvin päin sängyssä. Päihteitä käytän kyllä, eli en ole absolutisti. Parisuhdetta en halua, sillä koska en usko pystyväni olemaan uskollinen, en halua satuttaa toista tai leikkiä toisen tunteilla. Teen tämän aina selväksi jo ennen kuin näyttää siltä, että asiat etenevät siihen suuntaan mihin ne on tarkoitettukin.

Nyt joku pohtii, että miksi en mene Tinderiin. Koska olen sellaisessa asemassa, että vaikka en julkkis ehkä olekaan, niin tässä maassa on kymmeniä tuhansia ihmisiä jotka tunnistavat minut (toisaalta miljoonia jotka eivät). Tämä on ongelma numero yksi.

Ongelma numero kaksi on se, että minusta on kasvatettu äärimmäisen kohtelias ja muut ihmiset huomioon ottava. Se ei vain sovi luonteeseeni, että menisin ehdottelemaan limaisesti panemista. En haluaisi ns. kuolettaa itseäni emotionaalisesti vain muuttuakseni jännämieheksi, mutta pystyn siihen kyllä jos haluan. Ulkoinen olemukseni on jo itse asiassa sellainen, mutta rinnassa sykkii silti herkkä sydän.

Tilanne on tavallaan itselleni jopa ahdistava, kun fyysiset halut ovat niin suuret, mutta käytös ei ole sen mukaista - jos ymmärrätte mitä tarkoitan. Koska en tykkää itse asiassa edes käydä baareissa, maksulliset naiset eivät ole mun juttuni ja online-deittailu täytyy tässä kohtaa unohtaa, niin pitäisikö mun nyt vain tyytyä tilanteeseen ja jatkaa kuitenkin niissä hämyisissä baareissa kulkemista, vai onko muita keinoja löytää saman henkisiä, vain seksiä haluavia naisia?

Vai onko sellaisia edes olemassa? Kysyn nyt nimenomaan naiset teiltä, että missä tilanteessa voi ja missä ei kannata lähestyä, jos mielessä on vain se yksi asia.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

de Sade kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

yleensä "yliseksuaalinen" käytös kertoo jostain sisäisistä ongelmista. seksillä saa ajatukset hiljennettyä ja hetkeksi lievitettyä ahdistusta.

terapiaa suosittelen

Olen minä tätäkin vaihtoehtoa pohtinut, joskin olen muuten kyllä ihan tasapainoinen. Ehkäpä pitäisi tosiaan käydä myös terapeutin kanssa juttelemassa asioista. Vaikka en koekaan olevani ”ongelmainen”, niin ei se ainakaan huonompaan suuntaan tätä vie.

Turha sinne terapeutille on mennä, jos et pidä itseäsi ongelmaisena. Et sä voi mitään apua sieltä saada jos et sitä koe tarvitsevasi.

Vierailija
22/55 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykoterapiaan suosittelen menemään, kompensoit lapsena hylätyksi tulemisen tunnetta seksiaddiktiolla. Auta itseäsi, olet taatusti jo satuttanut lukuisia ihmisiä toiminnallasi.

En kompensoi. Mulla oli loistava lapsuus ja sain rakkautta ja tukea tarpeeksi, enkä kokenut turvattomuutta. Pakko kysyä, miten ajattelet että olen satuttanut ihmisiä, kun kaikkien kanssa on ollut kuvio tiedossa etukäteen ja olen nimenomaan vältellyt ihmisten tunteilla leikkimistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei suomalaiset estoiset naiset tule tarjoamaan sinulle, ap, tuota mitä haluat, koska eivät ne tarjoa sitä minullekaan. Ei ole helppoa meillä yliseksuaalisilla nautiskelijamiehillä tässä maassa. Pitäisi varmaan muuttaa Japaniin.

Japaniin? Sikäläisellä kultuurilla ei ole ap:n "ongelmien" kanssa mitään tekemistä. Vaikka maan nimi suomeksi onkin Ja pani.

Vierailija
24/55 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, yliseksuaalinen nainen, löysin nettifoorumilta, joka ei ole tarkoitettu seuranhakuun.

Saan erittäin hyvää seksiä mutten vieläkään aivan tarpeeksi. Viime kesänä oli pari päivää jolloin oli 6 tuntia päivässä, se rupesi riittämään.

Käy terapiassa ensin.

Etsin aiemmin Fwb-suhteen Iskurista, mutta se on nykyään huono.

Mieheni sanoo hellästi minun olevan nymfo ja tykkää kovasti. Ensimmäinen nainen koskaan, joka haluaa enemmän kuin hän. Minä vonkaan, hän ei koskaan joudu vonkaamaan.

Ihmettelen vain, miten järjestäisit seksin aamusta iltaan ilman suhdetta? N

Vierailija
25/55 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

de Sade kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Psykoterapiaan suosittelen menemään, kompensoit lapsena hylätyksi tulemisen tunnetta seksiaddiktiolla. Auta itseäsi, olet taatusti jo satuttanut lukuisia ihmisiä toiminnallasi.

En kompensoi. Mulla oli loistava lapsuus ja sain rakkautta ja tukea tarpeeksi, enkä kokenut turvattomuutta. Pakko kysyä, miten ajattelet että olen satuttanut ihmisiä, kun kaikkien kanssa on ollut kuvio tiedossa etukäteen ja olen nimenomaan vältellyt ihmisten tunteilla leikkimistä?

Nimimerkki de Sade nyt viittaa johonkin muuhun kuin pelkkään vaniljaseksiin.

Vierailija
26/55 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

de Sade kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

yleensä "yliseksuaalinen" käytös kertoo jostain sisäisistä ongelmista. seksillä saa ajatukset hiljennettyä ja hetkeksi lievitettyä ahdistusta.

terapiaa suosittelen

Olen minä tätäkin vaihtoehtoa pohtinut, joskin olen muuten kyllä ihan tasapainoinen. Ehkäpä pitäisi tosiaan käydä myös terapeutin kanssa juttelemassa asioista. Vaikka en koekaan olevani ”ongelmainen”, niin ei se ainakaan huonompaan suuntaan tätä vie.

Turha sinne terapeutille on mennä, jos et pidä itseäsi ongelmaisena. Et sä voi mitään apua sieltä saada jos et sitä koe tarvitsevasi.

Henkilökohtaisesti uskon, että kaikki varmasti hyötyisivät nykyaikana terapiasta, olipa ongelmia tai ei. Puhuminen ja ammattilaisen luotsaama tunnereflektio tekisi kaikille hyvää.

Vierailija
27/55 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa mun mielestä mitään pahaa tai väärää ole. Varsinkin kun olet naisille rehellinen siitä, ettet halua muuta kuin seksiä. Vaihtoehtoja tosin on olemassa paljon muitakin kuin olla yksiavioisessa suhteessa tai pelkkiä yhdenyönjuttuja harrastava sinkku. Parisuhde voi olla myös avoin, jolloin kumpikin saa harrastaa seksiä kenen kanssa tahtoo, mutta yhteinen seksi voi olla tätä säännöllisempää, jolloin sitä voi käytännössä saada yhteensä enemmän, jos on yksi (tai miksei useampikin) vakiokumppani satunnaisten lisäksi. Sitoutumattomien mutta silti pidempiaikaisten seksisuhteiden muodostaminen voisi toimia tuossa tilanteessa, kunhan kaikki osapuolet tietävät missä mennään. Silloin voisit kääntyä myös tuttujen naisten puoleen ilman, että joka kerta pitää hurmata joku uusi.

Vierailija
28/55 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh, huh että paljon samaa. Tykkään myös harrastaa suunnilleen aina. Maksulliset ei kiinosta. En tiedä mikä siinä on mutta jo ajatus seksistä maksamisesta tekee sen että muna suunnilleen menee lakkoon. Olen todella uskollinen sillä tavoin että kun olen jonkun kanssa niin olen vain hänen kanssa. Naiset vaan tahtoo hyytyä kun omat halut/himot pysyy samana vuodesta toiseen.

Muutaman kanssa oli joskus pelkkää seksiä ja siitäkin tuli ongelma. Ne naiset alkoi joko haluta suhteen tai olivat muuten kateellisia niistä toisista kenen kanssa harrastin. Painotan nyt sitä että tuolloin en ollut sillä tavalla suhteessa että olisin pettänyt ketään. 

Joskus oikeasti toivon että olisi vähemmän haluja/himoja. Ei tämä tunnu itsestäkään normaalilta että melkein viiskymppinen mies on himoiltaan kuin 16 v teinikolli. Vakisuhteissa pakko turvautua omaan käteen kun pettämään en ala eikä vielä ole löytynyt naista joka haluaa yhtä paljon.

On siis muitakin kohtalotovereita. Yleensä miehillä käy ikääntyessä toisin päin ja halut laskevat, mutta itsellä tuntuu vain kiihtyvän.

Vierailija
29/55 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä, yliseksuaalinen nainen, löysin nettifoorumilta, joka ei ole tarkoitettu seuranhakuun.

Saan erittäin hyvää seksiä mutten vieläkään aivan tarpeeksi. Viime kesänä oli pari päivää jolloin oli 6 tuntia päivässä, se rupesi riittämään.

Käy terapiassa ensin.

Mieheni sanoo hellästi minun olevan nymfo ja tykkää kovasti. Ensimmäinen nainen koskaan, joka haluaa enemmän kuin hän. Minä vonkaan, hän ei koskaan joudu vonkaamaan.

En tiedä. En mä ole jotenkin osannut ajatella edes fwb-suhdetta, kun olen pyrkinyt pysymään niistä suhteista erossa ihan kaiken varalta ettei synny mitään tunteita jotka sotkisivat koko homman.

Vierailija
30/55 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuossa mun mielestä mitään pahaa tai väärää ole. Varsinkin kun olet naisille rehellinen siitä, ettet halua muuta kuin seksiä. Vaihtoehtoja tosin on olemassa paljon muitakin kuin olla yksiavioisessa suhteessa tai pelkkiä yhdenyönjuttuja harrastava sinkku. Parisuhde voi olla myös avoin, jolloin kumpikin saa harrastaa seksiä kenen kanssa tahtoo, mutta yhteinen seksi voi olla tätä säännöllisempää, jolloin sitä voi käytännössä saada yhteensä enemmän, jos on yksi (tai miksei useampikin) vakiokumppani satunnaisten lisäksi. Sitoutumattomien mutta silti pidempiaikaisten seksisuhteiden muodostaminen voisi toimia tuossa tilanteessa, kunhan kaikki osapuolet tietävät missä mennään. Silloin voisit kääntyä myös tuttujen naisten puoleen ilman, että joka kerta pitää hurmata joku uusi.

Kiitos, tässä oli paljon hyvää pohdittavaa. Ehkä mä olen jo joutunut tavallaan tilanteen vangiksi ja yritän etsiä ulospääsyä. Eivät ne halut tästä nyt ihan heti vähene, mutta auttaa kun saa muilta vähän tukea omia ajatuksia selkeyttämään.

Vierailija
31/55 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei suomalaiset estoiset naiset tule tarjoamaan sinulle, ap, tuota mitä haluat, koska eivät ne tarjoa sitä minullekaan. Ei ole helppoa meillä yliseksuaalisilla nautiskelijamiehillä tässä maassa. Pitäisi varmaan muuttaa Japaniin.

Japaniin? Sikäläisellä kultuurilla ei ole ap:n "ongelmien" kanssa mitään tekemistä. Vaikka maan nimi suomeksi onkin Ja pani.

Tiedän tietäväni Japanin kulttuurista mammoja enemmän, joten kiitos huolenpidostasi, mutta pärjään itsekin.

Ap:lle tsemiä, ei ole helppoa meillä yliseksuaalisilla miehillä.

Vierailija
32/55 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy maksullisissa jossei parisuhde itsessään kiinnosta. Siinä tilanteessa ei kumpikaan elä siinä illuusiossa että sen parin tunnin jälkeen olisi jotain sähköä osapuolten välillä.

Vierailija
33/55 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kompensoi yhtään mitään enkä pidä halujani addiktiona. Syinä ihan normaali lapsuus enkä käyttäydy pakon tyylisesti. En ole tuo ap vaan se toinen halukas. Jos pidättäydyn itsetyydytyksestä enkä harrasta kenenkään kanssa niin seksi tunkee uniin. Jollain tavalla yritän hyväksyä itsessäni tämän puolen että haluttaa suunnilleen aina.

Mun kaltaisella esim. ktrapula panetus on jotain hirveää. Totuus on että yksi nainen lupasi ja yritti tosissaan ja silti piti lopulta illalla turvautua rento ranne & rajaton mielikuvitus yhdistelmään.

Vierailija
34/55 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kompensoi yhtään mitään enkä pidä halujani addiktiona. Syinä ihan normaali lapsuus enkä käyttäydy pakon tyylisesti. En ole tuo ap vaan se toinen halukas. Jos pidättäydyn itsetyydytyksestä enkä harrasta kenenkään kanssa niin seksi tunkee uniin. Jollain tavalla yritän hyväksyä itsessäni tämän puolen että haluttaa suunnilleen aina.

Mun kaltaisella esim. ktrapula panetus on jotain hirveää. Totuus on että yksi nainen lupasi ja yritti tosissaan ja silti piti lopulta illalla turvautua rento ranne & rajaton mielikuvitus yhdistelmään.

Mitä ihmettä? Jos on hirveä panetus, vedä käteen. Asia ratkaistu.

Vierailija
35/55 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni nainenkin taatusti haluaisi sinulta pelkkää seksiä. Sinulla on asenneongelma, kun luulet kaikkien naisten haluavan sitoutuneita parisuhteita. Eli ala ehdotella seksiä niille naisille, joiden huomaat kuolaavan sinua ja ilmaise selvästi, ettet ole kiinnostunut muusta.

N48

Vierailija
36/55 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

de Sade kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käy terapiassa ensin.

En tiedä. En mä ole jotenkin osannut ajatella edes fwb-suhdetta, kun olen pyrkinyt pysymään niistä suhteista erossa ihan kaiken varalta ettei synny mitään tunteita jotka sotkisivat koko homman.

Aika itserakasta kuvitella, että naiset rakastuisivat sinuun seksin myötä.

Oman kokemukseni mukaan niin ei ole käynyt minulle koskaan, se on pikemminkin miehet, jotka kehittävät sen myötä tunteita.

Sitä paitsi jos olet ulkoisesti niin kymppi kuin annoit ymmärtää, niin naiset iskevät sinua joka puolella ja on helppo siitä suostua heidän ehdotuksiinsa, eikä sun tarvitse ehdotella itse kenellekään.

Vierailija
37/55 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

YLIseksuaalisuus, sanot, eli pidät sitä ongelmana. Siis terapiaan. 

Ja onhan siihen varmaan jotain lääkitystäkin olemassa.

Vierailija
38/55 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän sama ongelma, mutta olen nainen. Ja koen olevani sellaisessa tilanteessa, etten voi avoimesti etsiä seksiä tai harrastaa sitä. Ainut ero siinä, etten ole julkkis tai vastaava. Olin aiemmin naimisissa, vääränlaisen ihmisen kanssa, ja silloin vasta kunnolla tiedostin tämän ”ongelman”. Ihan samanlaisia juttuja mietin, enimmäkseen sitä, mistä löytäisin seksiä. En käy oikeastaan ikinä baareissa, tai itseasiassa juuri missään, missä tulisi mahdollisuus spontaaniin jutusteluun muiden kanssa. Ainoastaan suht säännöllisesti matkoilla. En voi mennä tinderiin/deittisovelluksiin enkä kehtaa ehdotella seksiä kenellekään. Tiedän kyllä, että saisin paljon seksiä jo pelkästään ulkonäköni avulla.

Mistä siis seksiä tällaisessa tilanteessa?

Vierailija
39/55 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikset laita sinne Iskuriin sellaista kuvaa vaikka pelkästä yläkropasta mistä sua ei tunnisteta ja sitten deiteille. Problem solved. Tai ota yhteyttä siihen iiltiksen kolumnistiin joka kertoo lehdessä etsivänsä vain pelkkää kertakäyttöä.

Vierailija
40/55 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä on paljon julkkiksia joten en ihan tajua mikset sinä voi. Siellä on Ylpöt ja muut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän