Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sanon tyttärelleni vai sanonko ollenkaan, että tällä on camel toe?

Vierailija
20.04.2019 |

Erityisesti urheiluhousuja käyttäessään ja käyttää niitä päivittäin.
Vai eikö nykyään enää ole ”huono” asia?

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan samoin sanoin, kun aikoinaan siellä perheesi kanssa saunoessa huudahdit  lapsellesi " hyvä tavaton sillähän on pimppi!" noilla mä lähtisin avautuu tyttärelle. tytär on sitten siihen vaan sitten että " on sulla isä munaa kommentoida! " " mutta kuule miksi sun naama on aina silti arkena ihan yhdellä norsun sanonko millä" 

Heip!

Vierailija
22/73 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, opeta häpeämään omaa kehon anatomiaa. En ymmärrä, miksi omasta kehosta on tehty niin suuri häpeän aihe. Kaikki ihmisen eritteet ovat ällöttäviä. Kehon koostumus ja muodot... Kaikilla kuitenkin samat asiat kehossaan, vaikka miehillä ja naisilla anatomia on erilainen ja muutamia muita poikkeuksia lukkuunottamatta. 

Miksi se olisi oman kehonsa häpeämistä jos ei esittele anatomiaansa jokaiselle vastaantulijalle? Itse ainakin olen ylpeä kropastani, mutta en silti aio esitellä intiimeimpiä alueitani kaikille.

Se on tätä nykyajan tyhjisten huomiohuoraamista, jos et näyttele vittuajapersettäs kaikille niin olet heidän sieniaivojensa perusteella jotenkin estynyt tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, opeta häpeämään omaa kehon anatomiaa. En ymmärrä, miksi omasta kehosta on tehty niin suuri häpeän aihe. Kaikki ihmisen eritteet ovat ällöttäviä. Kehon koostumus ja muodot... Kaikilla kuitenkin samat asiat kehossaan, vaikka miehillä ja naisilla anatomia on erilainen ja muutamia muita poikkeuksia lukkuunottamatta. 

Ai susta on asiallista, et pinpin ääriviivat erottuu kaikelle kansalle?

Pinpin, voi elämä. Oletko sinä joku pillupoliisi? Aiheuttavatko miesten urheilutrikoiden läpi kuultavat kivesten ja peniksen ääriviivat sulle yhtä paljon ahdistusta?

Vierailija
24/73 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanot kauniisti, niin kuin muistakin asioista. Kyllä minä opetan lapsille, mikä on tyylikästä ja mikä ei. Lapset valitsevat kuitenkin oman maun mukaan. Sitten silottelen asiaa. Esim.kun pojilla roikkui housut, niin ostin mahdollisimman peittävät alushousut. Yms. Cameltoy-tyttö on pian hupikuvina tietyillä palstoilla.

Vierailija
25/73 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääriviivahullujen vuoksi en ala nänniteippejä ja pikkareita käyttämään.

Jos ette kestä sitä, mitä muiden ihmisten vaatteiden alla on, niin repikää toki silmänne irti, etteivät ne teitä viettele.

Ja tämä vinkki tuli suoraan Raamatusta.

Vierailija
26/73 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä monet näyttää tahallaan, mutta sano siitä nätisti. Voi olla, että ei ole huomannut. Vai voiko? Jos kovasti peilailee ja ottaa selfieitä, niin tietoista se on.

Vierailija
27/73 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano ihan vaan muina miehinä, että hieno camel toe.

Vierailija
28/73 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tässä ole kysymys onko tytöillä pimppi vai ei. Mutta siihen näköjään cameltoe ajatukset vie. Kysymys on tyylikkyydestä tai sen puutteesta. Tytölle voi sen opettaa. Valitsee sitten itse loppujen lopuksi.

Vierailija
29/73 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että ostaa suuremmat housut ettei vyötärö kiristä niin paljon pimppiin.Itse huolehdin aina että pusero on tarpeeksi pitkä ettei se näy.Tosin ostan myös tarpeeksi suuria ja korkea vyötäröisiä housuja etteivät mene vakoon.

Vierailija
30/73 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi housut on tehdään sellaisiksk, että sieltä näkyy häpyhuulet väkisinkin?

Vierailija
31/73 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano että ostaa suuremmat housut ettei vyötärö kiristä niin paljon pimppiin.Itse huolehdin aina että pusero on tarpeeksi pitkä ettei se näy.Tosin ostan myös tarpeeksi suuria ja korkea vyötäröisiä housuja etteivät mene vakoon.

Joillakin ns. varvas näkyy kaikista housuista ellei haara roiku polvissa. En tiedä johtuuko enemmän vartalon muodosta vai housujen leikkauksesta vaiko vaan niiden yhteensopimattomuudesta.

Vierailija
32/73 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen nykymuodissa kuuluu näkyä. Housut on niin tiukkoja, ettei voi olla näkymättä.

Vierailija
33/73 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en olis ainakaan halunnut aikanaan omalta faijalta minkäänlaisia kommentteja mistään kehon asioista. Etkö nyt voi delegoida asiasta kertomisen jollekin naispuoliselle tutulle ?

Vierailija
34/73 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla oli kerran teininä kotona t-paita jäänyt jotenkin huonosti ja rinta näkyi, niin isä siihen kuule sulla on tuo paita nyt huonosti että korjaapas sitä. voi sitä nolouden ja häpeän määrää että isä oli nähnyt minun rintani! se oli aivan kauheaa muttei silti sen traumaattisempaa mutta kyllä muistan. mikään intiimimpi kommentointi on täysin traumatisoivaa. lapsi lähtee siitä ettei oma vanhempi " näe hänen sukupuolielimiään eikä muuta" ja välit on täysin platoniset eikä niihin mahdu toisen fysiikan ruotimen juurikaan ainakaan sukupuolielimien. eiköhän tämä ole selvä asia kaikille normaaleille aikuisille. omaa kropaani on kommentoinut mummi aikoinaan että onpas tytöstä tulossa jo nainen kun lantio on pyöristynyt ja jotain muuta. en tiedä miten poikia kommentoidaan? olisiko asiallista mainita housun puntin kasvusta haarovälissä? sehän on lähinnä ahdistelua! hyi yäk. Madonna meni kommentoimaan poikansa teinikuvaa  instassa sanoin " the sausage" ilmeisesti meni välit siinä vuosiksi mamman kanssa ja poika lontooseen isukin luokse. 

Vierailija
35/73 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei isän tarvitse sanoa mitään, jos on huolissaan että tytön sukupuolielimet on jotenkin esillä kun lähtee ulos, sanokoon äidille asiasta joka voi yritää asian ottaa puheeksi. lopulta kyse on tytön valinnasta pukeutua kai. äiti voisi jotain eikös noi ole nyt liian tiukat housut ai kamala ethän sä noin voi mennä? 

Vierailija
36/73 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minulla oli kerran teininä kotona t-paita jäänyt jotenkin huonosti ja rinta näkyi, niin isä siihen kuule sulla on tuo paita nyt huonosti että korjaapas sitä. voi sitä nolouden ja häpeän määrää että isä oli nähnyt minun rintani! se oli aivan kauheaa muttei silti sen traumaattisempaa mutta kyllä muistan. mikään intiimimpi kommentointi on täysin traumatisoivaa. lapsi lähtee siitä ettei oma vanhempi " näe hänen sukupuolielimiään eikä muuta" ja välit on täysin platoniset eikä niihin mahdu toisen fysiikan ruotimen juurikaan ainakaan sukupuolielimien. eiköhän tämä ole selvä asia kaikille normaaleille aikuisille. omaa kropaani on kommentoinut mummi aikoinaan että onpas tytöstä tulossa jo nainen kun lantio on pyöristynyt ja jotain muuta. en tiedä miten poikia kommentoidaan? olisiko asiallista mainita housun puntin kasvusta haarovälissä? sehän on lähinnä ahdistelua! hyi yäk. Madonna meni kommentoimaan poikansa teinikuvaa  instassa sanoin " the sausage" ilmeisesti meni välit siinä vuosiksi mamman kanssa ja poika lontooseen isukin luokse. 

Joo muistan tuon Madonnan tapauksen. Juu normijärjellä varustettu vanhempi jättää hienotunteisesti kommentoimatta mihinkään kehon osien suhteen. Muistan myös kohtauksen elämänmenoa - sarjasta, missä joku humalahuuli kommentoi tämän Susannan näyttelemän teinin kasvavista rinnoista, ällöö tuollainen. Mutta tuohon palatakseni, menneinä vuosikymmeninä oli ihan tavallista, että sukulaisista joku kommentoimassa jotain kehityskaareen liittyvää. Minusta nämä voi jättää todella sanomatta. Itse tiedän myös tapauksen missä isä sanoi pojalleen julkisesti perheen kuullen tämän piippiipin karvojen väristä, ja siihen jäi isä-poika saunavuorot vähäksi aikaa.

Vierailija
37/73 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo muistan tuon Madonnan tapauksen. Juu normijärjellä varustettu vanhempi jättää hienotunteisesti kommentoimatta mihinkään kehon osien suhteen. Muistan myös kohtauksen elämänmenoa - sarjasta, missä joku humalahuuli kommentoi tämän Susannan näyttelemän teinin kasvavista rinnoista, ällöö tuollainen. Mutta tuohon palatakseni, menneinä vuosikymmeninä oli ihan tavallista, että sukulaisista joku kommentoimassa jotain kehityskaareen liittyvää. Minusta nämä voi jättää todella sanomatta. Itse tiedän myös tapauksen missä isä sanoi pojalleen julkisesti perheen kuullen tämän piippiipin karvojen väristä, ja siihen jäi isä-poika saunavuorot vähäksi aikaa.

ihmisiä kaikki ovat ja onhan sen lapsen kehitys kaikkineen varmasti ihmeellistä vanhemmallekin. mutta sukupuolielimen kommentointi on semmonen asia, että niin ei vaan voi tehdä ja siinä menee se raja tai sitten menee kyllä hommat sekaisin varsinkin sillä lapsella. 

Vierailija
38/73 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten ne osasi olla 70-luvulla kun kaikkien elimet oli tiukoissa korkeissa farkuissa kuin tarjottimella kun katselee sen ajan kuvia? oliko ihmiset jotenkin vähän kypsempiä silloin? kaikilla tai useimmilla meistä on joko pimppi tai pippeli siellä housussa ihan lapsesta lähtien. se on yhtä normaali ja kiva asia kuin että on vaikka polvet olemassa :)

Vierailija
39/73 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillakin ns. varvas näkyy kaikista housuista ellei haara roiku polvissa. En tiedä johtuuko enemmän vartalon muodosta vai housujen leikkauksesta vaiko vaan niiden yhteensopimattomuudesta.

Minulla näkyy ihan kaikissa housuissa. Myös lökäreissä jne löysemmissä kangashousuissa näkyy. Mitäpä sille voi, ihan oikeasti. Ehkä voisin lihottaa itseni niin että jäisi lihavien reisien väliin piiloon, mutta en halua eikä se ole terveellistä. En nyt mitään metallilevyjäkään rupea housuissa käyttämään. Monet täällä toteavat, että on ok sanoa asiasta vaikka ihan tuntemattomalle. Oman kehon muotoja ei voi valita, mutta voi totta kai valita, sanooko toiselle ihmiselle jotain inhottavaa. Muoto se siinä missä esim rinnatkin, aika harva niitä rintojaan teippaa lyttyyn tasaiseksi.

Vierailija
40/73 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yöks, alapään sheivausta. Tollaista sitä sitten joutuu katselemaan. 

Ei mulla ainakaan kasva niin paksua pöheikköä että se "kamelinvarpaan" näkymiseen millään lailla vaikuttaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan