Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Jos sä et laita niitä äidin antamia korviksia, niin et tuu sinnä häihin ollenkaan"

Vierailija
19.04.2019 |

Mies sanoi noin. Sain hänen äidiltään hiljattain lahjaksi korvakorut jotka ovat suoraan sanottuna mielestäni hirveät. Eivätkä sopisi suunnittelemani asun kanssa yhtään. Miehen äiti on menossa naimisiin. Onko tässä nyt vaihtoehto skipata koko häät, josta hänen äitinsä varmasti loukkaantuisi?

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skippaat ehottomasti ne häät. Jos tulee kyselyitä, niin sanot ettei miehesi halunnnut sinun tulevan sinne.

Vierailija
2/58 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos miehesi haluaa että näytät kamalalta korvakorujen takia, niin antaa mennä. miehesi saa sitten hävetä, kun muut vieraat kauhistelevat korvakorujasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit pohtia sitä, että miksi et voi laittaa yhdeksi illaksi rumia korvakoruja siksi, että tekisit kaksi ihmistä iloiseksi. Miehesi voi pohtia sitä miksi hän lähtee asiassa kiristyslinjalle.

Vierailija
4/58 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen ihminen päättää itse miten pukeutuu ja mitä koruja käyttää. Ei niin päivän selvässä asiassa mitään ongelmaa pitäisi olla.

Vierailija
5/58 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle nousis kuume ja hirveä kurkkukipu, joiden vuoksi en voi lähteä.

Vierailija
6/58 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi korvakorut ovat miehelle niin tärkeät ja mitä se miehelle merkitsee, että sinä niitä käyttäisit? Komenteluun en itse ehkäpä "alistuisi", mutta em. kysymykset selvittämällä mieheltäni saattaisiin rumiin korviksiin pukeutuakin. Tai ainakin kompromissin nimissä edes toiseen korvikseen!

Vierailija
7/58 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia miehiä teillä oikein on? Sanelevat teille mitkä asusteet voitte laittaa päällenne. Ihanko totta?

Vierailija
8/58 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen ihminen päättää itse miten pukeutuu ja mitä koruja käyttää. Ei niin päivän selvässä asiassa mitään ongelmaa pitäisi olla.

Aikuinen ihminen myös kykenee tekemään omat valintansa toiset ihmiset huomioiden ja kunnioittaen. Kummalle osapuolelle asia on todella tärkeämpi ja merkitykselliempi?

Vierailija
9/58 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistaako miehesi ne korvikset? Jos laitat toiset mieluiset eikä hän huomaakaan että ovat eri korut kuin mitä hän halusi

Vierailija
10/58 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täytyy aika hirveät olla, jos niitä ei yhtä päivää pysty käyttämään. Olis ihan mielenkiintoista nähdä, millaisia härpäkkeitä anoppisi on sinulle antanut.

Vierailija
11/58 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama, mutta omissa häissä.

Vierailija
12/58 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit pohtia sitä, että miksi et voi laittaa yhdeksi illaksi rumia korvakoruja siksi, että tekisit kaksi ihmistä iloiseksi. Miehesi voi pohtia sitä miksi hän lähtee asiassa kiristyslinjalle.

Mikä siinä tekee miehen ja äitinsä iloiseksi? Miksi ap on vastuussa heidän iloisuudestaan?

Vierailija
13/58 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nehän ovat vain korvakorut, tuskin kukaan vieras kiinnittää niihin huomiota. Laita ne ja mene häihin. Jos ei ole ihan yltiöerikoiset. On ehkä miehelle tunnejuttu.

Toinen asia on määräileekö mies myös muista asioista. Silloin ongelmana ei ole pelkästään nämä äidin antamat korvakorut vaan ihan joku muu.

Vierailija
14/58 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinnä?

Vierailija
15/58 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skippaa häät. Ja vaihda mies.

Vierailija
16/58 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Vastaisin tuohon, että selvä, en sitten tule häihin.

Vierailija
17/58 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen ihminen myös kykenee tekemään omat valintansa toiset ihmiset huomioiden ja kunnioittaen. Kummalle osapuolelle asia on todella tärkeämpi ja merkitykselliempi?

Miksi jollekin on tärkeää ja merkityksellistä määrätä mitä korvakoruja käyttää? Pääasia luulisi olevan että on tervetullut häihin.

Vierailija
18/58 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika yllättävää, että kukaan ei epäilly provoksi ensimmäisellä sivulla.

Vierailija
19/58 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies alkaisi määräilemään mitä laitan päälleni ja mitä koruja käytän tai olen käyttämättä niin sanoisin että ovi on tuossa. Älä ole lapanen, ap.

Vierailija
20/58 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten joku voi tulla iloiseksi siitä, että ihminen käyttää koruja, joista ei itse pidä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi