Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joillain naisilla on tarve ilmoittaa

Vierailija
19.04.2019 |

olevansa korkeasti koulutettuja ja akateemisia ikäänkuin se olisi heidän toinen nimensä?
Ihmettelen vaan miksi siitä tehdään nykyään niin iso asia? Ainakin oon saanut sellaisen vaikutelman.

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin vedän naisen aina vasemmalle tinderissä jos se koulutus on se mitä korostetaan.

Jos profiilitekstistä löytyy vain että on MSC bla bla niin se kertoo ihmisestä paljon..

Tuohan on sinun kannalta hyvä asia, että koulutus käy ilmi heti kättelyssä. Ajatteles, jos asia tulisi ilmi vasta sängyssä ensimmäisen seksikerran jälkeen... siitä ei mies toipuisi.

Vierailija
22/73 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun nainen luulee olevansa haluttu kun on korkeasti koulutettu, sama kun mies laittaa kuvan peniksestään. Asia kiinnostaa yhtä suurta prosenttia vastakkaisen sukupuolen ihmisistä ja kertoo yhtä paljon naisen kyvystä ymmärtää mikä miestä kiinnostaa naisessa. Yritän välttää näitä naisia, harvoin ovat kovin kiinnostavia parisuhdemielessä. M45

Sama juttu. Jos naisella päällimmäisenä tuntuu olevan oma koulutus, tulee helposti kuva tiukkapipo suorittajasta, jonka kanssa eiole yhtään hauskaa. Tällaisella naisella on myös tarve päteä ja todistella seurassa jotain.

Yritän itse etsiä rennompaa naista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä tällaista ilmoittelua olet ennen kaikkea kokenut?

Vastaus: AV:lla. Siksi aloittaja ei kehtaa vastata.

Sähän nokkela oot ;) Periaatteessa ois voinu kirjottaa tohon aloitukseen, av:lla/netissä.

Kyllä miehetkin kyselee koulutuksen perään, mutta eivät usein omaansa korosta.

Se onkin matalan luokan mies, joka ei vaadi naiseltaan korkeaa koulutusta.

Vierailija
24/73 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin vedän naisen aina vasemmalle tinderissä jos se koulutus on se mitä korostetaan.

Jos profiilitekstistä löytyy vain että on MSC bla bla niin se kertoo ihmisestä paljon..

Niin, eihän siellä työpaikkaa olla hakemassa.

Noh, ehkä vaan haluavat samanhenkistä ihmistä siihen liittyen tms.

Vierailija
25/73 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sähän nokkela oot ;) Periaatteessa ois voinu kirjottaa tohon aloitukseen, av:lla/netissä.

Silloin se on samanlainen kysymys kuin kysyisi vaikkapa harrastuksista. Eli mistä toinen ihminen on ylimalkaan kiinnostunut.

Vierailija
26/73 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ilmoitan olevani opiskelija, ja niin ilmoittaa monet muutkin, miehet ja naiset esim tinderissä. Useat miehet ilmoittaa myös tutkintonsa. Jostain syystä se aloittajan mielestä ei ole naisille sallittu. Toisaalta oon huomannut että just nämä keski-ikäiset patut on edelleen niitä, joitten mielestä nainen on arvoltaa miestä aina alempi ja todennäköisesti aloittaja itsekkin on yli 35-vuotias.

Minusta on hyvä ilmoittaa tutkinto, koska selvästi se karsii pois ne kouluttamattomat itsestään epävarmat yksilöt, jotka esim minua ei kiinnostaisi ja tuskin kiinnostaa näitä naisiakaan. Minua kiinnostavia miehiä kiinnostaa minun koulutustaustani ja ammattini ja hyvä niin. Se usein kertoo siitä että heillä itselläänkin on sellainen. 

Vierailija
27/73 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän (korkea)koulutus aina kertoo jotain ihmisen kyvyistä. Jos ei muuten niin ainakin sillä omalla alueella.

Mutta miksi se pitää ilmoittaa esim. pyytämättä? Ihankuin pitäisi todistella jotain.

Minusta nykyään muutenkin koulutus liitetään jotenkin liikaa ihmisen identiteettiin.

Koulutus on olennainen osa ihmistä. Aivan ratkaiseva asia. Yksi tärkeimmistä.

Miksi? Minusta ei.

Vierailija
28/73 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän (korkea)koulutus aina kertoo jotain ihmisen kyvyistä. Jos ei muuten niin ainakin sillä omalla alueella.

Mutta miksi se pitää ilmoittaa esim. pyytämättä? Ihankuin pitäisi todistella jotain.

Minusta nykyään muutenkin koulutus liitetään jotenkin liikaa ihmisen identiteettiin.

Monella se koulutus liittyykin vahvasti identiteettiin, esimerkiksi jos valtaosa omista kiinnostuksen kohteista on juuri sieltä omalta alalta. Näitäkin on. Silloin sen koulutuksen esille tuominen on ihan ok, kertoohan se siitä ihmisestä aika paljon sitten.

Vierailija
29/73 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on sinun kannalta hyvä asia, että koulutus käy ilmi heti kättelyssä. Ajatteles, jos asia tulisi ilmi vasta sängyssä ensimmäisen seksikerran jälkeen... siitä ei mies toipuisi.

Kertapanossa koulutuksella ei ole merkitystä. Panenhan kerran karvaistakin tuheroa tai ylipainoista.

Vierailija
30/73 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin se on samanlainen kysymys kuin kysyisi vaikkapa harrastuksista. Eli mistä toinen ihminen on ylimalkaan kiinnostunut.

Se siinä onkin kun harrastuksia ei korosteta samalla tavalla. Koulutus on nykyään jotenkin niin iso juttu.

Vierailija
31/73 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monella se koulutus liittyykin vahvasti identiteettiin, esimerkiksi jos valtaosa omista kiinnostuksen kohteista on juuri sieltä omalta alalta. Näitäkin on. Silloin sen koulutuksen esille tuominen on ihan ok, kertoohan se siitä ihmisestä aika paljon sitten.

Jos noin on, silloinhan olisi vaikeaa seurustella muun kuin saman koulutustaustan omaavan kanssa. Jos kasvatustieteilijän suurin mielenkiinnon kohde on kasvatustiede ja psykologia, miten sellaisen kanssa pystyisi oikeustieteilijä keskustelemaan? Minusta parisuhteessa keskustellaan aivan muista asioista.

Vierailija
32/73 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ilmoitan olevani opiskelija, ja niin ilmoittaa monet muutkin, miehet ja naiset esim tinderissä. Useat miehet ilmoittaa myös tutkintonsa. Jostain syystä se aloittajan mielestä ei ole naisille sallittu. Toisaalta oon huomannut että just nämä keski-ikäiset patut on edelleen niitä, joitten mielestä nainen on arvoltaa miestä aina alempi ja todennäköisesti aloittaja itsekkin on yli 35-vuotias.

Minusta on hyvä ilmoittaa tutkinto, koska selvästi se karsii pois ne kouluttamattomat itsestään epävarmat yksilöt, jotka esim minua ei kiinnostaisi ja tuskin kiinnostaa näitä naisiakaan. Minua kiinnostavia miehiä kiinnostaa minun koulutustaustani ja ammattini ja hyvä niin. Se usein kertoo siitä että heillä itselläänkin on sellainen. 

On se hyvä tehdä kaikenlaisia johtopäätöksiä ilman faktoja....

Vierailija
33/73 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on aina jotain pakkomielteitä. Heillä on vaan sellaiset aivot, että joistain asioista tulee tuollaisia hokemia. 

Kirjoittaa mies, joka kouristuksenomaisesti availee Vauva-palstalle keskusteluja (kaikista) naisista. Ei yhtään pakkomielteistä, eihän?

Vierailija
34/73 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap korkeakoulutettu?

Vierailija
35/73 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertahupi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertapanossa koulutuksella ei ole merkitystä. Panenhan kerran karvaistakin tuheroa tai ylipainoista.

Ai sinä olet noita kertapanomiehiä. No onneksi ei törmätä noissa merkeissä.

Vierailija
36/73 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun nainen luulee olevansa haluttu kun on korkeasti koulutettu, sama kun mies laittaa kuvan peniksestään. Asia kiinnostaa yhtä suurta prosenttia vastakkaisen sukupuolen ihmisistä ja kertoo yhtä paljon naisen kyvystä ymmärtää mikä miestä kiinnostaa naisessa. Yritän välttää näitä naisia, harvoin ovat kovin kiinnostavia parisuhdemielessä. M45

Sama juttu. Jos naisella päällimmäisenä tuntuu olevan oma koulutus, tulee helposti kuva tiukkapipo suorittajasta, jonka kanssa eiole yhtään hauskaa. Tällaisella naisella on myös tarve päteä ja todistella seurassa jotain.

Yritän itse etsiä rennompaa naista.

Aika heppoisin perustein teet päätelmiä ihmisistä. Sun kannattaa sitten valita kouluttamaton/amis, koska heissähän ei täydellä varmuudella ole tiukkapipoja. Eikö niin?

Vierailija
37/73 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap korkeakoulutettu?

Mitäpä lottoot? 😂

Vierailija
38/73 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain naisetko toimivat näin? Et ole tainnut kasvaa tohtori-isän lapsena. Jollain se on ilmeisesti yritettävä päteä, kun mitään muita onnistumisia ei ole elämässä ollut.

Vierailija
39/73 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tämä tapahdu tilanteissa, joissa oletetaan sillä olevan jotain lisäarvoa. Esim kun palstamies haukkuu naisia tyhmiksi ja osaamattomiksi bimboiksi, jotka vain loisivat miehen kukkarolla, silloin varmasti on aiheellista kertoa, että on korkeasti koulutettu ja itsekseen toimeen tuleva. Tai jos puhutaan jostain wt-väen ominaisuuksista, niin silloinhan koulutustaustalla pyritään todistamaan, että ei ole nyt elämämkoululainen kommentoimassa. Tai jos joku puhuu työttömyydestä tai pienituloisuudestaan ja joku pilkkaa, miksei koulunpenkki maistunut, voi sanoa, että kyllä siellä on aikaa vietetty. 

Eli ihan paikallaanhan tuon asian kertominen joissakin yhteyksissä on. En ole kyllä havainnut, että tätä ilman mitään vastaavaa kontekstia noin vain mainittaisiiin. 

Vierailija
40/73 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos noin on, silloinhan olisi vaikeaa seurustella muun kuin saman koulutustaustan omaavan kanssa. Jos kasvatustieteilijän suurin mielenkiinnon kohde on kasvatustiede ja psykologia, miten sellaisen kanssa pystyisi oikeustieteilijä keskustelemaan? Minusta parisuhteessa keskustellaan aivan muista asioista.

Viimeisestä lauseesta olen samaa mieltä. Mutta kai sinä parisuhteessa haluat tietää, mitkä kumppanisi kiinnostuksen kohteet ovat, vaikkei niistä keskusteltaisikaan? Minä ainakin haluan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi