Kyllä meitä akateemisia koulutettuja naisia nyt ärsyttää tuo Huhtasaaren meppitouhu
Olen akateeminen koulutettu nuori nainen. Olen ollut pitkään huolestunut Suomen tilasta. Olen aiemmin äänestänyt vasemmistoa mutta nyt nyt äänestin Perussuomalaisia.
Meidän yliopistolla lähes kaikki nuoret koulutetut naiset äänestivät Perussuomalaisia ja Laura Huhtasaarta. Laura ajaa meidän nuorten naisten asiaa.
Nyt meitä koulutettuja nuoria naisia vähän harmittaa kun Laura lähtee mepiksi.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen akateeminen koulutettu nuori nainen! Tunnen noin 80 prosenttia Suomen akateemisesti koulutetuista nuorista naisista, ja tiedättekö mitä? Heistä ihan jokainen äänesti Laura Huhtasaarta, vaikka eivät olisi asuneetkaan sen vaalipiirin alueella, jossa Laura Huhtasaarta voisi äänestää. Aloittaja oli kyllä onnekas, kun Nakkilan yliopisto sijaitsee Satakunnassa, missä Lauraa saattoi ihan oikeasti äänestää. Suukko!
😂 Onnistuneesta sarkasmista 10+
Viitasaari ei nyt sovi mihinkään hommaan. On niin tietämätön ja ärsyttävä persoona.
jonkun päivän hesarissa toimittaja kirjoitti että läpimenmneistä vasemmistolaisista jotkut menevät ääniharaviksi keräämään puolueeleen ääniä ja myös vihreissä on muutama tuollainen. ap on todennäköisesti vihreiten kannattaja. kerrohan miltä tuntuu, kun puolueesi edustajat tekevät tuolla tavalla.
Mitä sä siellä yliopistolla teet jos olet koulutettu ja akateeminen? Jos olet vielä opiskelija, et ole mikään koulutettu vaan vasta opiskelija. Vai tarkoititko väitöskirjaa tekevää tuhatpäistä naislaumaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen akateeminen koulutettu nuori nainen! Tunnen noin 80 prosenttia Suomen akateemisesti koulutetuista nuorista naisista, ja tiedättekö mitä? Heistä ihan jokainen äänesti Laura Huhtasaarta, vaikka eivät olisi asuneetkaan sen vaalipiirin alueella, jossa Laura Huhtasaarta voisi äänestää. Aloittaja oli kyllä onnekas, kun Nakkilan yliopisto sijaitsee Satakunnassa, missä Lauraa saattoi ihan oikeasti äänestää. Suukko!
😂 Onnistuneesta sarkasmista 10+
ei kovinkaan onnistunut, kun liiotellaan liikaa.
Laura saattaa Brysselissä painaa EU-tuhonappia. Ei sekään ole hyvä.
Meidänkin yliopistolla kaikki koulutetut akateemiset naiset äänestivät Huhtasaarta. On kiva että meillä on nyt uskottava ehdokas joka ajaa meidän nuorten naisten arvoja ja maailmankatsomusta.
Oli niin huono, että oli lähes hyvä. Mutta ei kuitenkaan ihan yltänyt parhaiden joukkoon.
Ap, löyhkäät es-jonnelta. Mene kylmään suihkuun ja muista pestä myös esinahan alta.