Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä meitä akateemisia koulutettuja naisia nyt ärsyttää tuo Huhtasaaren meppitouhu

Vierailija
19.04.2019 |

Olen akateeminen koulutettu nuori nainen. Olen ollut pitkään huolestunut Suomen tilasta. Olen aiemmin äänestänyt vasemmistoa mutta nyt nyt äänestin Perussuomalaisia.

Meidän yliopistolla lähes kaikki nuoret koulutetut naiset äänestivät Perussuomalaisia ja Laura Huhtasaarta. Laura ajaa meidän nuorten naisten asiaa.

Nyt meitä koulutettuja nuoria naisia vähän harmittaa kun Laura lähtee mepiksi.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä te "koulutetut" teette vielä sielä yliopistolla. Ja kukaan itseään ja koulutusta arvostava ei äänestä plagiaattipelleä.

Vierailija
2/29 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii vissiin. Ihan vaan vinkkinä: ihmiset ei yleensä puhu itsestään noin etäisen objektiivisesti. Vähän harjoittelet vielä sitä kirjoittamista ennen seuraavaa yritystä, okei? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi että akateemisia, koulutettuja naisia enemmän häiritsisi se, että Huhtasaari on kreationisti. Varmasti persuista löytyy ihan järkevääkin porukkaa, mutta Huhtasaaren järjenjuoksuun en kyllä koskaan luottaisi jo ihan tuon asian vuoksi.

Vierailija
4/29 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalit pitää rakas lapsi pitää ensin ennen kuin Laura lähtee yhtään mihinkään.

Vierailija
5/29 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi oikein hyvä, jos Laura menisikin touhuilemaan sinne europarlamenttiin. Emmehän yleensä kuule kenestäkää mepistä pihaustakaan ennen seuraavia vaaleja. Win-win.

Vierailija
6/29 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aion äänestää Huhtasaarta eurovaaleissa, koska haluan hänet pois Suomesta.

Vierailija
7/29 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

3/5

Vierailija
8/29 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen akateeminen koulutettu nuori nainen! Tunnen noin 80 prosenttia Suomen akateemisesti koulutetuista nuorista naisista, ja tiedättekö mitä? Heistä ihan jokainen äänesti Laura Huhtasaarta, vaikka eivät olisi asuneetkaan sen vaalipiirin alueella, jossa Laura Huhtasaarta voisi äänestää. Aloittaja oli kyllä onnekas, kun Nakkilan yliopisto sijaitsee Satakunnassa, missä Lauraa saattoi ihan oikeasti äänestää. Suukko!

Vierailija
9/29 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän yliopistolla te olette, Porvoossako. Satakunnassa, josta Huhtasaari valittiin, ovat yliopistot melko vähissä.

Vierailija
10/29 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missähän yliopistolla te olette, Porvoossako. Satakunnassa, josta Huhtasaari valittiin, ovat yliopistot melko vähissä.

Eurovaaleissa on kuitenkin sen onnellinen tilanne, että Huhtasaarta voi äänestää ihan joka puolella Suomea!

Vierailija
11/29 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhtasaarella on jotenkin vammainen tapa puhua. (anteeksi kaikki vammaiset!) Miltähän se outo painotus kuulostaa enGLAnniksi tai vaikkapa RAnskAKsi? En aio äänestää siltikään.

Vierailija
12/29 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wää wää wäää olen koulutettu akka, maailman pitää pyöriä ympärilläni wä äwää wäääää

Vierailija
13/29 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Ehkä kaikkein huonoin lukemani trollausyritys ikinä. Numero 2, olen niin samaa mieltä sun kanssa.

Vierailija
14/29 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten teitä suwaqeita vasta harmittaakin, kun se kaveeraa ja bondaa siellä kaikkien isänmaallisten puolueiden ja edustajien kanssa. Orbanin bestiksenä voi olla pikkuisen enemmän vaikutusvaltaa kuin Suomen eduskunnassa rivikansanedustajana.

Vierailija
15/29 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Eikä edes trollin pahin moka...

Vierailija
16/29 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen akateeminen koulutettu nuori nainen! Tunnen noin 80 prosenttia Suomen akateemisesti koulutetuista nuorista naisista, ja tiedättekö mitä? Heistä ihan jokainen äänesti Laura Huhtasaarta, vaikka eivät olisi asuneetkaan sen vaalipiirin alueella, jossa Laura Huhtasaarta voisi äänestää. Aloittaja oli kyllä onnekas, kun Nakkilan yliopisto sijaitsee Satakunnassa, missä Lauraa saattoi ihan oikeasti äänestää. Suukko!

Epäilen vahvasti aapeen valmistuneen Ulvilan poliisiopistosta.  ;)

Vierailija
17/29 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestäkää nuoria mepiksi. Sinne pyrkii eläkeläisiä kuten Pekka Puska. Kaikkensa antanut Mauri Pekkarinen ja eläkeikää lähestyvä Eero Heinäluoma. Tietenkin Paavo Väyrynen. Paavolle antaisin sympatia äänen.

Vierailija
18/29 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, Huhtasaari on hullu.

Se väärin perustein etenee, vääryydellä ja valheilla.

Ja joku äänestää sitä eteenpäin.

En ymmärrä enkä hyväksy.

En kuuna päivänä äänestäisi enkä luottaisi tuohon tyyppiin. Siinä on jotain ihan mätää. Kylmää.

Yäk.

Vierailija
19/29 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestäkää nuoria mepiksi. Sinne pyrkii eläkeläisiä kuten Pekka Puska. Kaikkensa antanut Mauri Pekkarinen ja eläkeikää lähestyvä Eero Heinäluoma. Tietenkin Paavo Väyrynen. Paavolle antaisin sympatia äänen.

Paavo voisi jo sulkea luukun.

Vierailija
20/29 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta on täällä Porin yliopistokeskus, jossa on yksiköitä Turun ja Tampereen yliopistoista. Tätä tosin apkaan ei tainnut tietää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän