Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Libressellä liian härski mainos

Vierailija
18.04.2019 |

Vai mitä mieltä olette?

Kommentit (178)

Vierailija
161/178 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jumalauta. Kyllä hävettäis jos toikin mainos pyörisi kun istuisi vaikka omien perheenjäsenten, esim äidin kanssa katsomassa TV:tä. En ymmärrä miksi naisen alapää on joka asiassa aina esillä tai siihen joka asiassa viitataan tavalla tai toisella, en voi sietää sitä. Eikö elämässä muuta ole.

Vaikka olen nainen, ei alapää merkitse mulle kuin wc-käyntejä. Ei elämä olin ympärillä pyöri

Niin, eihän kuukautiset ja kuukautissuojat liity millään lailla naisen alapäähän!

Vierailija
162/178 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrankin pil lu on esitetty ihan vaan pil luna. Sen ei tarvitse olla se ainainen vaatimaton käyttöesine, joka on olemassa vain panemista tai synnyttämistä varten. Ihan hauska mun mielestä :)

Ai, no tuossa mainoksessahan se just muikisteli kutsuvasti huulillaan kuin just panemista varten. Ei ainakaan mikään varsinainen ekan vuotopäivän menkkap*llu

Eikö ekan vuotopäivän pimpsa voi kaivata seksiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/178 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli noloa nähdä tää, kun faija ja veli istuivat telkkarin äärellä.

Miksi noloa?

Vierailija
164/178 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tätä vouhkaamista, että vagina tarvitsee, jotain erityishuomiota, koska se olisi jotenkin unohdettu. Tehdäänpäs samanlainen ylistysmainos peräaukosta. Ai mitä, miksei?

Kommenttini sai näköjään alapeukkuja, mutta kukaan ei viitsinyt kommentoida. Kaksi piilossa pidettävää erittävää ruumiinaukkoa. Miksi toista pitää ylistää ja läväyttää kasvoille, mutta toista pidetään visusti piilossa? Naurettavaa sanoa, että vaginahan on luonnollinen asia ja siinä ei ole mitään ällöttävää, jos kuitenkaan samanlaista ei ymmärtäisi peräaukon kohdalla. Olisiko sittenkin niin, että tämä nimenomaan kertoo, miten omituiseen asemaan sitä vaginaa yritetään nostaa? 

Peräaukkoon ei liity samanlaista häpeän verhoa kuin vaginaan liittyy/on liittynyt. Vanhemmassa ikäpolvessa on aika tavallista, että naisilla ei ole sanaa jolla puhua omasta vaginastaan tai he eivät edes tiedä, miltä se näyttää. Häpeä on istutettu jo lapsena.

Aika vaikea omaa vaginaansa olisi tähystää. Vulva on se jonka näkee peilistä katsomalla.

Vierailija
165/178 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

You're so fine

You're so rare

I'm glad you're so bare

Vierailija
166/178 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hygieniatuote ei tuollaisella keinotekoisella voimaantumispaskalla muutu sen paremmaksi. Menee samaan keinotekoiseen virtaan kaiken meetoo- ja olen ylpeästi läski -pelleilyn kanssa. Päinvastoin, jos jotakin pitää ostaa niin ei tuota ainakaan.

Vierailija
167/178 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hygieniatuote ei tuollaisella keinotekoisella voimaantumispaskalla muutu sen paremmaksi. Menee samaan keinotekoiseen virtaan kaiken meetoo- ja olen ylpeästi läski -pelleilyn kanssa. Päinvastoin, jos jotakin pitää ostaa niin ei tuota ainakaan.

En ole samaa mieltä kanssasi metoosta ja kehopositiivisuudesta ideoina (joskin toteutuksessa on ollut puutteita), mutta voimaantumislässytys jonka tavoitteena on myydä tavaraa, on juurikin keinotekoista p*skaa. Mielestäni ollaan todellakin feminismin tai minkä tahansa pohjamudissa, jos ruvetaan ylistämään jonkin firman mainosta ikään kuin se olisi aatteellinen taideteos.

Libresseä ei kiinnosta mikään muu, kuin että sen mainokset herättävät huomiota ja naiset ostaisivat enemmän rättejä. Mainostoimiston aivoriihi on keskittynyt siihen, millä saadaan eniten huomiota. Siinä koko jutun A ja Ö.

Vierailija
168/178 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just hyvä. Tulin siitä hyvälle tuulelle. Pimpit esiin!

Vierailija
169/178 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa oksettava mainos,todella. Niin kuin joku sanoikin,minkä takia kaikki pyörii nykyään naisten alapäässä. Keksitään vaikka mitä tekotaiteellista pa*kaa että päästään vinkkaamaan pimpero*ta. p*mppi sitä p*mppi tätä..naisena ahdistaa jo!

Ja btw, en todellakaan ole nähnyt samanlaisia p*ppeli mainoksia, jos tällä tyylillä tehtäisiin siinä pitäisi olla nuorehko timmi mies(ei aina sitä lihavaa vanhaa äijää alastomana) ja joku pitkula esine nupilla joka näyttää turvonneelle ja värisee..eipä taideta tehdä tuollaista mainosta..

Vierailija
170/178 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrankin pil lu on esitetty ihan vaan pil luna. Sen ei tarvitse olla se ainainen vaatimaton käyttöesine, joka on olemassa vain panemista tai synnyttämistä varten. Ihan hauska mun mielestä :)

Ai, no tuossa mainoksessahan se just muikisteli kutsuvasti huulillaan kuin just panemista varten. Ei ainakaan mikään varsinainen ekan vuotopäivän menkkap*llu

Eikö ekan vuotopäivän pimpsa voi kaivata seksiä?

Onhan se sotkuista mutta on sitä yhdessä suhteessa ollut menkkapano pyyhkeet ihan kovassa käytössä.

Vierailija
171/178 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ALWAYS stay classy.

Vierailija
172/178 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mitä härskiä tuossa voisi olla. Pikemminkin hieman pikkusievä ja naiivi mainos. Mielestäni silti ihan ok ja joitain visuaalisia hienoja pätkiä, mutta hieman tylsä. Ajatuksena ihan hieno pistää mahdollisimman monta erilaista kuvaa siten, että mielikuvaksi niistä tulee silti pi*llu. Mainosmaailmassa ei taitaisi mennä sensuurin läpi aidot elimet.

Vierailija
173/178 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä keskustelukin osoittaa, että naisen alapää ei edelleenkään ole normaali asia, josta voisi myös puhua normaalisti. Jos olisi, niin ei kukaan aloittaisi tällaista ketjua ja paheksuisi pimppisymboleita.

Tähän ne mainostajat iskivät. Mainoksen tehtävä on jäädä mieleen, ja tämä jää. Hyvässä ja pahassa, mutta all publicity is good publicity.

En minä ainakaan halua että pillusta tulee yhtä tavallinen ruuminosa kun vaikka korva. Kyllähän pilluun kuuluu liittyä myös se seksuaalinen jännitys että säilyttää arvonsa. Normaali asia pilu on ollut Eevan värkistä lähtien.

Vierailija
174/178 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ALWAYS stay classy.

Always siteet aina olleet parempia.

Vierailija
175/178 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ALWAYS stay classy.

Niin, kilpailevalla brändillähän on se ällötysmainos, jossa kerrotaan piIIun "muodoista ja vuodoista".

Itse oon siirtynyt kokonaan non-label kamaan. Toimiva ja tarpeellinen tuote ei mainosta tarvitse. Kauppojen omilla halpismerkeillä on sama käyttöarvo kuin näillä kuluttajia tietoisesti ärsyttävien ja halventavien hygieniajättien tavaralla.

Vierailija
176/178 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on hyvä seksielämä, mut silti pidän tuota mauttomana mainosideana. Turha tehdä tästä mitään "jos et tykkää mainoksesta, olet estynyt ja sinä et saa orgasmia"- taistelua =)

Luulen kyllä, että lapset eivät mainosta ymmärrä samalla tavalla kuin aikuiset, eli sikäli ei hätää.

Tämä.

Ei ole pakko "voimaantua" ja inspiroitua mainoksesta, joka tuntuu itsestä naurettavalta tai typerältä. Voi silti nauttia omasta itsestään ja naiseudestaan, seksuaalisuudestaan ja myös seksistä.

Vähän samaan tapaan kuin voi olla avoimesti homo, mutta ei ole pakko diggailla ja osallistua pride marssiin.

(Ja kyllä, lasten mielestä mainos voi olla vain kiva, kun hassut lompakot laulaa)

Vierailija
177/178 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ALWAYS stay classy.

Always siteet aina olleet parempia.

Samaa mieltä, mutta eipä ne niittenkään mainokset mitään järjen ja hyvän maun riemuvoittoja ole: "Maailmassa on 3,5 miljardia naista eikä yksikään ole samanlainen, miksi heidän siteidensä pitäisi olla?" Ja sitten esitellään neljä erilaista sidettä, vaikka juuri pääsivät sanomasta, että niitä pitäisi olla 3,5 miljardia erilaista. Kaiken lisäksi oletetaan, että ihan joka ikinen naiseksi luokiteltava ihminen maailmassa tarvitsisi ja käyttäisi siteitä, siis vauvoista mummeleihin.

Vierailija
178/178 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis ihan hauska mainos jos ne "vaginat" ei puhuisi/laulaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme