Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Libressellä liian härski mainos

Vierailija
18.04.2019 |

Vai mitä mieltä olette?

Kommentit (178)

Vierailija
121/178 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua huvittaa kappale. "You're so rare" - suurinpiirtein joka toisella on kyseinen elin. Erilainenhan se jokaisella on, mutta kumminkin.

Ainutlaatuinen, arvokas. Minun pilluni on sellainen, mutta voit ajatella omaasi ihan miten halventavasti haluat.

Ainutlaatuinen, arvokas = special, one of a kind, valuable, precious. Rare = harvinainen, epätavallinen.

Minun sanakirjassani on enemmän sanoja. Ja minulla ihana pillu.

Niinhän sitä väitetään että jokaisessa on edes jotain hyvää. Sinulla se on vaan aina piilossa.

Niinhän sinä luulet ❤ Onko nyt onnellinen olo?

Vierailija
122/178 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ihan hauska mainos, mutta se kohta missä oli pyylevä nainen liian pienissä pikkuhousuissa, oli aika turha ja ällö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/178 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua huvittaa kappale. "You're so rare" - suurinpiirtein joka toisella on kyseinen elin. Erilainenhan se jokaisella on, mutta kumminkin.

Ainutlaatuinen, arvokas. Minun pilluni on sellainen, mutta voit ajatella omaasi ihan miten halventavasti haluat.

Ainutlaatuinen, arvokas = special, one of a kind, valuable, precious. Rare = harvinainen, epätavallinen.

Minun sanakirjassani on enemmän sanoja. Ja minulla ihana pillu.

Sinun sanakirjassasi voi olla, mutta jos esimerkiksi googletat "rare suomeksi" tulet huomaamaan, että ensimmäinen yleensä ehdotettu suomennos on harvinainen ja sen jälkeen esimerkiksi epätavallinen. Yhdessäkään sanakirjasuomennoksessa rare ei tarkoita ihanaa tai arvokasta. Musiikkikappaleessa sanastoa tietenkin mahdollista tulkita vähän suurpiirteisemmin ja mielensä mukaan. Mielestäni kappale sopii sanoitukseltaan paremmin kuvaamaan ihastusta ja ihannointia toista ihmistä kuin omaa sukuelintä kohtaan.

Vierailija
124/178 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten alapään kuvaaminen simpukkana tai greippinä vähentää häpeää? Ei mua hävetä naisten alapäät, mutta tuollainen typerä ja tekopirteä mainos tekee asiasta hävettävän. Ei mun housuissa ainakaan ole suutaan aukovaa laulavaa rahakukkaroa, vaan ihan p.illu!

Podet huumorintajun puutetta, joka esiintyy usein yhdessä älykkyyden ja itseluottamuksen puutteen kanssa.

Sinä se vaikutat todelliselta humoristi älyköltä. Tyhmyyden tuomaa itseluottamusta kyllä varmasti löytyy myötähäpeäksi asti.

Ensin itketään kuinka naisia on haukuttu ja sorettu ja vaaditaan muutosta ja seuraavaksi haukutaan ja lytätään kanssamamma joka ei tykkää jostain mainoksesta? Kannatta varmaan opetella arvostamaan ja kohtelemaan muita ihmisiä ihmisinä eikä heidän äläpäänsä kautta.

Vierailija
125/178 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomen yleisin kirosana on v*ttu. En tiedä toista kieltä, jossa toisen sukupuolen sukupuoluelimen nimi olisi niin laajalle levinnyt ja niin halveksivaan/kielteiseen sävyyn.

Siksi ylpeyskampanjalle on tilaus. Eri asia on tuo mainos sellaisenaan.

Amerikoissa jotkut naiset käyttävät jopa itsestään ja toisistaan leikkimielisesti nimitystä bitch€s tai h0es. Mitäs siitä olet mieltä? Kuulostaa aika pahalta suomennettuna?

Kukin saa itse nimittää itseään miten haluaa, ja tuossahan logiikkana on vetää matto huorittelijoiden alta. Hyvä taktiikka.

Huono taktiikka. Ei saa huorittelijaa arvostamaan naisia yhtään enempää. Itseään huoritteleva nainen ns. tietää paikkansa.

Vierailija
126/178 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä kuitenkin luultavasti on yksi eniten huomiopta saavista mainoksista. Luultavasti koko planeettaa puhuu pilluista ja libressestä. En tiedä ottaako kaikki pilluylpeät sitten libresseä hyllystä ja kaikki asiasta pöyristyneet välttävät kuin ruttoa. Voi olla, että asia on niinkin, että tietoisesti asiaa ei ostotilanteessa edes ajattele, ja jossain siellä pöyristyneenkin alitajunnassa on pikkuinen tyttö, joka haluaa olla ylpeä vaginastaan. Kohtahan se nähdään mitä sinne ostoskoriin menee.

Vierailija
127/178 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomen yleisin kirosana on v*ttu. En tiedä toista kieltä, jossa toisen sukupuolen sukupuoluelimen nimi olisi niin laajalle levinnyt ja niin halveksivaan/kielteiseen sävyyn.

Amerikoissa jotkut naiset käyttävät jopa itsestään ja toisistaan leikkimielisesti nimitystä bitch€s tai h0es. Mitäs siitä olet mieltä? Kuulostaa aika pahalta suomennettuna?

Kukin saa itse nimittää itseään miten haluaa, ja tuossahan logiikkana on vetää matto huorittelijoiden alta. Hyvä taktiikka.

Huono taktiikka. Ei saa huorittelijaa arvostamaan naisia yhtään enempää. Itseään huoritteleva nainen ns. tietää paikkansa.

Naisten huoritteli nyt on mieheltä epätoivoinen teko, kun ei muuta voi. Yritetään vihaisena kontrolloida ja alistaa toista henkisesti keinolla, joka tuottaa yleensä vain vahinkoa. Huorittelija ei voi kontrolloida edes omaa vihaansa, saati naista. Tiedän, koska olen joskus noin vihaisena sanonut, kun en muuten saanut ihmisuhdetta toimimaan. Sitä voi kuitenkin aina yrittää viisastua.

Vierailija
128/178 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lutkamarssi on kylläkin ihana.

Vierailija
129/178 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että pillu on nykyään kaikkialla ja aina siitä puhutaan. Miksi vielä tämä?

Vierailija
130/178 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on hyvä seksielämä, mut silti pidän tuota mauttomana mainosideana. Turha tehdä tästä mitään "jos et tykkää mainoksesta, olet estynyt ja sinä et saa orgasmia"- taistelua =)

Luulen kyllä, että lapset eivät mainosta ymmärrä samalla tavalla kuin aikuiset, eli sikäli ei hätää.

Markkinoinnin ammattilaisen näkökulmasta tuo on täysosuma: herättää mielenkiinnon, jää mieleen ja monista muista mainoksista poiketen pysyy kiinni tuotteessa ja tuotemerkissä.

On ihan sama, herättääkö se myönteisiä vai kielteisiä tunteita, mutta se hoitaa hommansa.

Mutta kuka erottaa esim. pikavippifirmojen tai eri automerkkien mainokset toisistaan?

Vierailija
131/178 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu että pillu on nykyään kaikkialla ja aina siitä puhutaan. Miksi vielä tämä?

Kysy itseltäsi. Miksi tulit, jos et pitänyt aiheellisena?

Vierailija
132/178 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hauska mainos. Ihana. Nyt hiekat pois pim perosta siskot! 

Vierailija
133/178 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höhöhö, sille huorittelijallehan siinä näytetään paikkansa: Maagiselta halvennussanalta viedään (sen ennestäänkin jo inflaation kärsinyt) teho.

Näin minä käsitän "maton vetämisen" jonkun alta.

Vierailija
134/178 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten huoritteli nyt on mieheltä epätoivoinen teko, kun ei muuta voi. Yritetään vihaisena kontrolloida ja alistaa toista henkisesti keinolla, joka tuottaa yleensä vain vahinkoa. Huorittelija ei voi kontrolloida edes omaa vihaansa, saati naista. Tiedän, koska olen joskus noin vihaisena sanonut, kun en muuten saanut ihmisuhdetta toimimaan. Sitä voi kuitenkin aina yrittää viisastua.

Jos oikeasti olet mies, ansaitset ison suukon tuosta. Vaatii rohkeutta myöntää virheensä ja siihen en usein ole miehissä törmännyt.

💋

Vierailija
135/178 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi v i t t u.

Aion muuten jatkossakin käyttää kyseistä sananpartta siihen sopivissa tilanteissa, ihan sama mitä joku kaupallisuudesta valaistunut piIIuylpeä feministi siitä ajattelee. Itse asiassa kiva ärsyttää teitä. Haistakaa v...

Vierailija
136/178 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku nyt vihdoin vastata, miksi vaginasta pitäisi olla sen ylpeämpi kuin peräaukostakaan? 

Olen kyllä mies, mutta olisin kyllä vaginasta ylpeä jos sellainen olisi. Peräaukostani en toistaiseksi ole ollut, eikä ole suunnitelmissa alkaa voimaantua sill'ä saralla. Vaginahan on olemassa ihan eritarkoitusta varten. Se luo elämää ja tuo nautintoa.  En itse ole noita peräaukko surffareita, niin siinä on aivan merkittävä ero. Suutelen vaginaa mielelläni. Ateistina ihan hyvä palvonnan kohde.

Tässähän päästään taas siihen, että tavoite ei olekaan neutraali suhtautuminen vaan pitäisi saada joku erityisasema. Mutta sitten toisaalta ihmetellään, mikä siinä on niin ihmeellistä ja häiritsevää. Tuo jalustalle nostaminen on kaukana neutraalista ja luonnollisesta, joten on naurettavaa ratsastaa näillä argumenteilla.

Vaikutat olevan jotenkin feminismiä uhkana pitävä henkilö. Joissain asioissa varmasti ihan perustellustikkin. Tässä vaginaylpeydessä en vaan kykene näkemään mitään sellaista uhkaa, joka jotenkin vähentäisi miesten elintilaa tai oikeuksia. Eihän se vaikuta elämääni mitenkään jos useammat naiset olisivat ylpeitä vaginoistaan. Mikä se konkreettinen uhkakuva tässä asiassa on?

Ei kai siinä mitää uhkakuvaa tarvitse olla, jos kokee tällaisen ylistämisen turhaksi. Omituinen ajatustapa.

Vierailija
137/178 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on hyvä seksielämä, mut silti pidän tuota mauttomana mainosideana. Turha tehdä tästä mitään "jos et tykkää mainoksesta, olet estynyt ja sinä et saa orgasmia"- taistelua =)

Luulen kyllä, että lapset eivät mainosta ymmärrä samalla tavalla kuin aikuiset, eli sikäli ei hätää.

Markkinoinnin ammattilaisen näkökulmasta tuo on täysosuma: herättää mielenkiinnon, jää mieleen ja monista muista mainoksista poiketen pysyy kiinni tuotteessa ja tuotemerkissä.

On ihan sama, herättääkö se myönteisiä vai kielteisiä tunteita, mutta se hoitaa hommansa.

Mutta kuka erottaa esim. pikavippifirmojen tai eri automerkkien mainokset toisistaan?

Mulle on jäänyt epäselväksi, mitä siinä mainostetaan. Onko ne pikkuhousunsuojia, kuukautissiteitä vai kosteuspyyhkeitä, jotka on tarkoitettu naisen alapäälle? Jos ne on kosteuspyyhkeitä, miksei myös mies voisi niitä käyttää? Tai pikkuvauvan takapuolta niillä pyyhkiä? 

Miksi naisille opetetaan, että alapään puhdistamiseen tarvitaan miljoona erilaista kertakäyttörättiä? Mies pesee munaansa suihkussa 10 sekuntia eikä uhraa sen jälkeen hygienialleen ajatustakaan. Naisille sen sijaan syötetään jatkuvasti tuollaista "care your way"-mantraa, jossa annetaan ymmärtää, että värkkiä on jatkuvasti sorkittava jollain pyyhkeellä aina virtsaamisen jälkeen ja menkkojen aikaan sata kertaa. Mies ei edes käytä alapääsuihkua, vaan suihkuttelee iloisena aina sellaisella vesi tulee katosta-mallilla. 

Vierailija
138/178 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tätä vouhkaamista, että vagina tarvitsee, jotain erityishuomiota, koska se olisi jotenkin unohdettu. Tehdäänpäs samanlainen ylistysmainos peräaukosta. Ai mitä, miksei?

Outo assosiaatio kaikin puolin. Jos sieltä vuotaa verta, on syytä mennä lääkäriin. Vagina vuotaa 25% naisen hedelmällisestä elinajasta.

Kuka sanoi, että sieltä vuotaa verta? Se verenvuotoko siitä vaginasta tekee ylivertaisen? : D

Vierailija
139/178 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyväntuulinen mainos. En osaa nähdä härskiyttä greipeissä ja simpukoissa, mutta kun niin moni näemmä jopa niistä ahdistui, niin on pakko todeta, että tilausta tämän tyyppiselle kuvastolle olisi enemmänkin. Miten voi (oletettavasti) aikuinen ihminen olla noin estoinen, että järkyttyy moisesta?

Ei se tee musta estoista jos jokin mainos on mielestäni häiritsevä ja mauton. Ylipäätään menkkasuojia mainostetaan valmiiksi jo ihan liikaa muihin tuoteryhmiin nähden.

Vaikka arvostais totakin puolta elämässä, voi sitä arvostaa niin paljon ettei tartte enää telkkarissa katella tollasta. Miksi sitä seksuaalisuutta pitää laittaa joka paikkaan ja sillä mässäillä? Muutakin elämässä on.

Vierailija
140/178 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi