Libressellä liian härski mainos
Kommentit (178)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku nyt vihdoin vastata, miksi vaginasta pitäisi olla sen ylpeämpi kuin peräaukostakaan?
Olen kyllä mies, mutta olisin kyllä vaginasta ylpeä jos sellainen olisi. Peräaukostani en toistaiseksi ole ollut, eikä ole suunnitelmissa alkaa voimaantua sill'ä saralla. Vaginahan on olemassa ihan eritarkoitusta varten. Se luo elämää ja tuo nautintoa. En itse ole noita peräaukko surffareita, niin siinä on aivan merkittävä ero. Suutelen vaginaa mielelläni. Ateistina ihan hyvä palvonnan kohde.
Tässähän päästään taas siihen, että tavoite ei olekaan neutraali suhtautuminen vaan pitäisi saada joku erityisasema. Mutta sitten toisaalta ihmetellään, mikä siinä on niin ihmeellistä ja häiritsevää. Tuo jalustalle nostaminen on kaukana neutraalista ja luonnollisesta, joten on naurettavaa ratsastaa näillä argumenteilla.
Vaikutat olevan jotenkin feminismiä uhkana pitävä henkilö. Joissain asioissa varmasti ihan perustellustikkin. Tässä vaginaylpeydessä en vaan kykene näkemään mitään sellaista uhkaa, joka jotenkin vähentäisi miesten elintilaa tai oikeuksia. Eihän se vaikuta elämääni mitenkään jos useammat naiset olisivat ylpeitä vaginoistaan. Mikä se konkreettinen uhkakuva tässä asiassa on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua huvittaa kappale. "You're so rare" - suurinpiirtein joka toisella on kyseinen elin. Erilainenhan se jokaisella on, mutta kumminkin.
Ainutlaatuinen, arvokas. Minun pilluni on sellainen, mutta voit ajatella omaasi ihan miten halventavasti haluat.
Ainutlaatuinen, arvokas = special, one of a kind, valuable, precious. Rare = harvinainen, epätavallinen.
Minun sanakirjassani on enemmän sanoja. Ja minulla ihana pillu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tätä vouhkaamista, että vagina tarvitsee, jotain erityishuomiota, koska se olisi jotenkin unohdettu. Tehdäänpäs samanlainen ylistysmainos peräaukosta. Ai mitä, miksei?
Outo assosiaatio kaikin puolin. Jos sieltä vuotaa verta, on syytä mennä lääkäriin. Vagina vuotaa 25% naisen hedelmällisestä elinajasta.
Ei kyllä yleensä vuoda noin pitkään. Kannattaa vähän opetella mielyttämään naista paremmin sängyssä, ja kuukautiset kummasti alkavat loppumaan aikaisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Ei onnistuis kyrvästä vastaava. Miettikää joku kondomi mainos missä banaanit uppois donitseihin.
Miksei? Luulenpa, että se karistaisi kivasti miehisiäkin tabuja, kun isolla osalla heistä on valtava asenneongelma ehkäisyn hoitamista vastaan. Kondomejahan on monenlaisia ja jopa nautintoa lisääviä ja erektiota tehostavia, ejakulointia hidastavia, mutta miehet yrittävät luikerrella niiden käytöstä vaikka millä tekosyyllä.
Ehkä joku saisi jopa suuseksiä ekan kerran elämässään, kun pukisi kukikkaan, hedelmänmakuisen kondomin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tätä vouhkaamista, että vagina tarvitsee, jotain erityishuomiota, koska se olisi jotenkin unohdettu. Tehdäänpäs samanlainen ylistysmainos peräaukosta. Ai mitä, miksei?
Outo assosiaatio kaikin puolin. Jos sieltä vuotaa verta, on syytä mennä lääkäriin. Vagina vuotaa 25% naisen hedelmällisestä elinajasta.
Ei kyllä yleensä vuoda noin pitkään. Kannattaa vähän opetella mielyttämään naista paremmin sängyssä, ja kuukautiset kummasti alkavat loppumaan aikaisemmin.
Olen nainen. Kuukautiset ovat erilaiset eri naisilla. Minä olen aina vuotanut pitkään, paljon ja usein, joten mansplaining meni nyt vähän ohi 😂 mutta kiitos kuitenkin.
Minulla on ainoastaan tekovagina, ja kieltämättä olisi vaginaylpeydessa kehittämisenvaraa. Pitää kasvaa vielä muutama kengänumero ihmisenä, ennenkuin kehtaa rinta rottingilla esitellä tuon äidille.
Vierailija kirjoitti:
Julmaa vttuiluahan tuo on suomalaisten naisten värkeille. Mainoksessa paljastuu kaikessa raakuudessaan suomalaisten naisten värkkien suuri koko, irvokas ulkonäkö ja selvästi mainoksessa viitataan myös värkin happamuuteen, ehkä jopa myrkyllisyyteen. Liikkuvat huulet taas kertovat siitä miten yleistä emätinpiereskely on maamme naisten joukossa.
Tämä kommentti on mainio esimerkki siitä, miten naisia häpäistään sukupuolestaan. Sovitaanko, ettei kukaan koskaan ryhdy seksiin noin ajattelevan pojannulikan kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Miten alapään kuvaaminen simpukkana tai greippinä vähentää häpeää? Ei mua hävetä naisten alapäät, mutta tuollainen typerä ja tekopirteä mainos tekee asiasta hävettävän. Ei mun housuissa ainakaan ole suutaan aukovaa laulavaa rahakukkaroa, vaan ihan p.illu!
Podet huumorintajun puutetta, joka esiintyy usein yhdessä älykkyyden ja itseluottamuksen puutteen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta ihan tervettä että aletaan pääsemään irti naisen alapäähän liittyvästä häpeästä. Nimikin on suomeksi "häpy". Miehet puolestaan on pippeleistään ylpeitä. Ihan normaali kehon osa se on.
Eli sinusta esim dick picien lähettelyssä ei ole mitään noloa? Ihan normaalia ylpeyttä eikä yhtään paheksuttavaa? Tosi ihanaa eikä yhtään vaivaannuttavaa ja häiritsevää?
Jos pysytään asiassa, niin huumorin ja vertauskuvien avulla miehetkin voisivat onnistua paremmin naisten hurmaamisessa.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku nyt vihdoin vastata, miksi vaginasta pitäisi olla sen ylpeämpi kuin peräaukostakaan?
Sanotaanko näin, että kaikesta huolimatta sinäkään et ole kirjaimellisesti perseestä.
Naisten halventamisella, huorittelulla ja häpäisemisellä on niin pitkät perinteet, että on jo syytä antaa vitulle se arvo, mikä sille kuuluu. Kaikki ovat sieltä tulleet ja puolet hinkuu sinne takaisin, vaikka osa heistä haluaa nujertaa ja lannistaa naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli noloa nähdä tää, kun faija ja veli istuivat telkkarin äärellä.
Johtuen siitä, että sinut on kasvatettu häpeämään naiseuttasi, seksuaalisuuttasi ja ruumistasi.
Ja tämä näkyy tässäkin ketjussa: ne tykkäävät jotka eivät häpeä. Ja ne myös nauttivat em. asioista.
Joita hävettää, inhottaa, nolottaa... ne eivät pidä edes seksistä. Heidät on henkisesti silvottu.
Ja se jos mikä on syy murtaa tabut naiseudesta.
Sinä se nyt varmaan vaikka panisit faijas edessä kun ei ole mitään häpyä. Henkisesti mielummin silvottu kun vajaa.
Vierailija kirjoitti:
Ois nyt sitten ruiskunnu verta ja hyytymiäkin nuo kuvatukset. Siteitähän tässä piti mainostaa. Sykkivä elin ei liity kuukautisiin tai siteisiin mitenkään.
Jaa ei vai? Onko tämä nyt persujen logiikkaa taas, 100 % absurdismia?
Minulle asiayhteys on ihan selvä: pilluni nauttii hyvästä hygieniatuotteesta.
Ehkä tämä johtuu siitä, että useammin kuin kerran se on hankautunut rikki huonon siteen kanssa pyöräillessä. Mies tuskin siinä kunnossa ajaisi, mutta minun oli pakko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli noloa nähdä tää, kun faija ja veli istuivat telkkarin äärellä.
Johtuen siitä, että sinut on kasvatettu häpeämään naiseuttasi, seksuaalisuuttasi ja ruumistasi.
Ja tämä näkyy tässäkin ketjussa: ne tykkäävät jotka eivät häpeä. Ja ne myös nauttivat em. asioista.
Joita hävettää, inhottaa, nolottaa... ne eivät pidä edes seksistä. Heidät on henkisesti silvottu.
Ja se jos mikä on syy murtaa tabut naiseudesta.Sinä se nyt varmaan vaikka panisit faijas edessä kun ei ole mitään häpyä. Henkisesti mielummin silvottu kun vajaa.
Taisi osua kipeästi? Orgasmi on opettelun arvoinen. Isäsi kanssa se ei ole hyvä ajatus, kun se on laitontakin, mutta voit opetella omin käsin. Minulla on nautinnollinen sukupuolielämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten alapään kuvaaminen simpukkana tai greippinä vähentää häpeää? Ei mua hävetä naisten alapäät, mutta tuollainen typerä ja tekopirteä mainos tekee asiasta hävettävän. Ei mun housuissa ainakaan ole suutaan aukovaa laulavaa rahakukkaroa, vaan ihan p.illu!
Podet huumorintajun puutetta, joka esiintyy usein yhdessä älykkyyden ja itseluottamuksen puutteen kanssa.
Njää.. Sulla on vaan huono huumori jos toi sinusta oli jotenkin hauska. Etkä kommenttisi perusteella vaikuta muutenkaan miltään ilopilleriltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen yleisin kirosana on v*ttu. En tiedä toista kieltä, jossa toisen sukupuolen sukupuoluelimen nimi olisi niin laajalle levinnyt ja niin halveksivaan/kielteiseen sävyyn.
Siksi ylpeyskampanjalle on tilaus. Eri asia on tuo mainos sellaisenaan.
Amerikoissa jotkut naiset käyttävät jopa itsestään ja toisistaan leikkimielisesti nimitystä bitch€s tai h0es. Mitäs siitä olet mieltä? Kuulostaa aika pahalta suomennettuna?
Kukin saa itse nimittää itseään miten haluaa, ja tuossahan logiikkana on vetää matto huorittelijoiden alta. Hyvä taktiikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä mies, mutta olisin kyllä vaginasta ylpeä jos sellainen olisi. Peräaukostani en toistaiseksi ole ollut, eikä ole suunnitelmissa alkaa voimaantua sill'ä saralla. Vaginahan on olemassa ihan eritarkoitusta varten. Se luo elämää ja tuo nautintoa. En itse ole noita peräaukko surffareita, niin siinä on aivan merkittävä ero. Suutelen vaginaa mielelläni. Ateistina ihan hyvä palvonnan kohde.
Tässähän päästään taas siihen, että tavoite ei olekaan neutraali suhtautuminen vaan pitäisi saada joku erityisasema. Mutta sitten toisaalta ihmetellään, mikä siinä on niin ihmeellistä ja häiritsevää. Tuo jalustalle nostaminen on kaukana neutraalista ja luonnollisesta, joten on naurettavaa ratsastaa näillä argumenteilla.
Vaikutat olevan jotenkin feminismiä uhkana pitävä henkilö. Joissain asioissa varmasti ihan perustellustikkin. Tässä vaginaylpeydessä en vaan kykene näkemään mitään sellaista uhkaa, joka jotenkin vähentäisi miesten elintilaa tai oikeuksia. Eihän se vaikuta elämääni mitenkään jos useammat naiset olisivat ylpeitä vaginoistaan. Mikä se konkreettinen uhkakuva tässä asiassa on?
Kaiketi se, että ruumistaan ja itseään arvostava nainen odottaa arvostusta mieheltäkin (tämähän on, pitäisi olla täysin vastavuoroista tasa-arvoisessa suhteessa) Ja jos ei itsetunto riitä, jää mies syrjään ja etsitään tilalle parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua huvittaa kappale. "You're so rare" - suurinpiirtein joka toisella on kyseinen elin. Erilainenhan se jokaisella on, mutta kumminkin.
Ainutlaatuinen, arvokas. Minun pilluni on sellainen, mutta voit ajatella omaasi ihan miten halventavasti haluat.
Ainutlaatuinen, arvokas = special, one of a kind, valuable, precious. Rare = harvinainen, epätavallinen.
Minun sanakirjassani on enemmän sanoja. Ja minulla ihana pillu.
Niinhän sitä väitetään että jokaisessa on edes jotain hyvää. Sinulla se on vaan aina piilossa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ainoastaan tekovagina, ja kieltämättä olisi vaginaylpeydessa kehittämisenvaraa. Pitää kasvaa vielä muutama kengänumero ihmisenä, ennenkuin kehtaa rinta rottingilla esitellä tuon äidille.
Liikkistä 😂❤
Mulla on hyvä seksielämä, mut silti pidän tuota mauttomana mainosideana. Turha tehdä tästä mitään "jos et tykkää mainoksesta, olet estynyt ja sinä et saa orgasmia"- taistelua =)
Luulen kyllä, että lapset eivät mainosta ymmärrä samalla tavalla kuin aikuiset, eli sikäli ei hätää.