Libressellä liian härski mainos
Kommentit (178)
Mulle vaginan vertaaminen kaikkiin niihin suht rumiin asioihin mitä videoilla näytettiin ei kyllä lisää itsevarmuutta, päinvastoin :D
Minusta tämä oli hauska ylistysvideo naiseudelle ja pimpeille. Molemmat ihania asioita, joista voi olla iloinen ja ylpeä ja nauttia täysin palkein. 😊 Eiköhän tähän maailman aikaan ole jo ihan syytä lopultakin luopua siitä ajattelusta, että mies olisi jotenkin enemmän ja parempi kuin nainen, esim. palkkaeroissa ja niin monessa muussakin rakenteessa.
Tämä oli hyvä, raikas tuulahdus modernia ajattelua ja tasa-arvoa!
Vierailija kirjoitti:
Mulle vaginan vertaaminen kaikkiin niihin suht rumiin asioihin mitä videoilla näytettiin ei kyllä lisää itsevarmuutta, päinvastoin :D
Puit ajatukseni sanoiksi! Juuri se minua häiritsee mainoksessa.
Tuo mikään ylistysvideo ollut. Haluavat vain myydä naisille turhakkeitaan. Nauravat matkalla pankkiin.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tätä vouhkaamista, että vagina tarvitsee, jotain erityishuomiota, koska se olisi jotenkin unohdettu. Tehdäänpäs samanlainen ylistysmainos peräaukosta. Ai mitä, miksei?
Peräpukamavoide mainos jossa erilaiset röörit laulaa ja paukkuu minuutista toiseen, monta kertaa päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen yleisin kirosana on v*ttu. En tiedä toista kieltä, jossa toisen sukupuolen sukupuoluelimen nimi olisi niin laajalle levinnyt ja niin halveksivaan/kielteiseen sävyyn.
Siksi ylpeyskampanjalle on tilaus. Eri asia on tuo mainos sellaisenaan.
No espanjan kielessä hoetaan myös aika paljon....
Japanissa on oma sana ilmaiselle pillulle. Tavallinen vagina ei kai sitten ole ilmaista. En sitten tiedä kumpaa sanaa siellä käytettäisiin tässä voimaantumis mainoksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tätä vouhkaamista, että vagina tarvitsee, jotain erityishuomiota, koska se olisi jotenkin unohdettu. Tehdäänpäs samanlainen ylistysmainos peräaukosta. Ai mitä, miksei?
Kommenttini sai näköjään alapeukkuja, mutta kukaan ei viitsinyt kommentoida. Kaksi piilossa pidettävää erittävää ruumiinaukkoa. Miksi toista pitää ylistää ja läväyttää kasvoille, mutta toista pidetään visusti piilossa? Naurettavaa sanoa, että vaginahan on luonnollinen asia ja siinä ei ole mitään ällöttävää, jos kuitenkaan samanlaista ei ymmärtäisi peräaukon kohdalla. Olisiko sittenkin niin, että tämä nimenomaan kertoo, miten omituiseen asemaan sitä vaginaa yritetään nostaa?
Peräaukkoon ei liity samanlaista häpeän verhoa kuin vaginaan liittyy/on liittynyt. Vanhemmassa ikäpolvessa on aika tavallista, että naisilla ei ole sanaa jolla puhua omasta vaginastaan tai he eivät edes tiedä, miltä se näyttää. Häpeä on istutettu jo lapsena.
Vanhempi ikäpolvi ei tarvitse enää libresseä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli noloa nähdä tää, kun faija ja veli istuivat telkkarin äärellä.
Johtuen siitä, että sinut on kasvatettu häpeämään naiseuttasi, seksuaalisuuttasi ja ruumistasi.
Ja tämä näkyy tässäkin ketjussa: ne tykkäävät jotka eivät häpeä. Ja ne myös nauttivat em. asioista.
Joita hävettää, inhottaa, nolottaa... ne eivät pidä edes seksistä. Heidät on henkisesti silvottu.
Ja se jos mikä on syy murtaa tabut naiseudesta.
Sinäkö katsoisit mielelläsi eroottisia elokuvia perheesi kanssa? Ihan luonnollinen asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommenttini sai näköjään alapeukkuja, mutta kukaan ei viitsinyt kommentoida. Kaksi piilossa pidettävää erittävää ruumiinaukkoa. Miksi toista pitää ylistää ja läväyttää kasvoille, mutta toista pidetään visusti piilossa? Naurettavaa sanoa, että vaginahan on luonnollinen asia ja siinä ei ole mitään ällöttävää, jos kuitenkaan samanlaista ei ymmärtäisi peräaukon kohdalla. Olisiko sittenkin niin, että tämä nimenomaan kertoo, miten omituiseen asemaan sitä vaginaa yritetään nostaa?
Peräaukkoon ei liity samanlaista häpeän verhoa kuin vaginaan liittyy/on liittynyt. Vanhemmassa ikäpolvessa on aika tavallista, että naisilla ei ole sanaa jolla puhua omasta vaginastaan tai he eivät edes tiedä, miltä se näyttää. Häpeä on istutettu jo lapsena.
Vanhempi ikäpolvi ei tarvitse enää libresseä.
Kyllä kohta käyttää. Minä ainakin painan kauppaan ostamaan ämpärillisen samantien vaikka olen mies.
Onneksi en ole tota telkkarista nähnyt. Järkyttävän ällöttävää paskaa. Olis kiva tietää miksi siteistä ylipäätään pitää televisiomainokaisen tehdä, kyllä niitä ostetaan ihan tarpeeseen, jos mainosten perusteella pitäisimerkki valita, ostaisin vaikka Lidlin siteitä, niitä ei mainosteta. Ovat järjestään iljettäviä ja naista halventavia sidemainokset. Hyi helvetti..
Voi jumalauta. Kyllä hävettäis jos toikin mainos pyörisi kun istuisi vaikka omien perheenjäsenten, esim äidin kanssa katsomassa TV:tä. En ymmärrä miksi naisen alapää on joka asiassa aina esillä tai siihen joka asiassa viitataan tavalla tai toisella, en voi sietää sitä. Eikö elämässä muuta ole.
Vaikka olen nainen, ei alapää merkitse mulle kuin wc-käyntejä. Ei elämä olin ympärillä pyöri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outo assosiaatio kaikin puolin. Jos sieltä vuotaa verta, on syytä mennä lääkäriin. Vagina vuotaa 25% naisen hedelmällisestä elinajasta.
Ei kyllä yleensä vuoda noin pitkään. Kannattaa vähän opetella mielyttämään naista paremmin sängyssä, ja kuukautiset kummasti alkavat loppumaan aikaisemmin.
Olen nainen. Kuukautiset ovat erilaiset eri naisilla. Minä olen aina vuotanut pitkään, paljon ja usein, joten mansplaining meni nyt vähän ohi 😂 mutta kiitos kuitenkin.
Just joo. Yrität vaan varjella tätä kaikkien pihtareiden salaisuuksien graalien maljaa, josta miehet eivät saisi tietää mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei varmaan. Jokainen ymmärtää aika nopeasti, että naisten kurssi on laskussa ja nuo simpukat myydään kuumille kiveksille.
En kyllä pillun takia osaa ketään arvostaa. Naisvankilassa kaikilla on pillu ja siellä istuu niin Virpi kun Vija Eerikankin "äitipuoli". Muistaakseni jälkimmäinen jopa synnytti pillullaan lapsiparan siellä linnassa. Kyllä se pitää yläpää olla kunnossa muuten ei alapäästä ole kun pelkkää harmia.
Onneksi en käytä libresseä, todella surkea side, kaikkein huonoin. Yhtä surkea on tämä oksettava mainos.
TV:stä en ole nähnyt, koska vaihdan aina kanavaa mainoskatkon ajaksi, juuri näiden hirvittävien naisen värkin ympärillä pyörivien mainosten vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ainoastaan tekovagina, ja kieltämättä olisi vaginaylpeydessa kehittämisenvaraa. Pitää kasvaa vielä muutama kengänumero ihmisenä, ennenkuin kehtaa rinta rottingilla esitellä tuon äidille.
Valitettavasti miehille tuo tuntuu olevan kovasti arka aihe. Tällaista lelua kun kumppanilleen ehdottaa omien poissaolojen ajaksi, niin kamala loukkaantuminen käynnistyy välittömästi. En ymmärrä miksi.
Tämä keskustelukin osoittaa, että naisen alapää ei edelleenkään ole normaali asia, josta voisi myös puhua normaalisti. Jos olisi, niin ei kukaan aloittaisi tällaista ketjua ja paheksuisi pimppisymboleita.
Tähän ne mainostajat iskivät. Mainoksen tehtävä on jäädä mieleen, ja tämä jää. Hyvässä ja pahassa, mutta all publicity is good publicity.
Miksi tätä ei näytetä sillipurkkina?
Odotan mainosta, jossa myydään kikkelinpesupyyhkeitä ja mainoksessa esiintyvät pomppivat pitkulaiset hedelmät, virkatut peenikset ja mies, joka kurkistaa omiin kalsareihinsa ups-ilmeellä.
"Huolehdi perhekalleuksistasi".
No espanjan kielessä hoetaan myös aika paljon....