Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten joku voi olla miehen kanssa, joka puhuu autoista, katsoo jääkiekkoa ja juo humalahakuisesti?

Vierailija
18.04.2019 |

Niin moni on. Millä te perustelette sen itsellenne? Miten voitte kestää sitä?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humalahakuisesti kyllä suurin osa juo. Voihan sitä joku sössöttää, että otan tässä viiniä vain maun vuoksi ja hups aina se yllättää, että olo muuttuu hiprakkamaiseksi, kun en humalan vuoksi juo.

Minä olen ainakin tunnustanut jo nuorena, 30 vuotta sitten, että kun juon, juon siksi, että alkoholi aiheuttaa minussa muutoksia ja olo on kepeämpi ja naurattaakin herkemmin. Eli juon humaltuakseni, en juo sen takia, että saisin nyt maistellä pari senttiä hyvää punaviiniä. 

Humaltuakseni juon ehkä kerran kahdessa vuodessa, mutta silti juon silloinkin hymaltuakseni, vaikka aika harvoin niin tulee nykyään tehtyä.

Autoista osaan kyllä aika lailla puhua ja autorempoista. Ja oliskos se kolmas tuomittava jääkiekko. Juu, on istuttu katsomassa sitäkin tässä lähipäivinä.

Minustahan voisi tulla hyvä mies, jota kiertäisi kaukaa juuri sellaiset naiset, joita olen aina inhonnut. Naisena  taas olen löytänyt miehistä paljon hyviä tyyppejä ja sielunkumppaneita

Mutta vielä humaltumisesta. Nauratti nuorena, kun ne hienommat tytöt, jotka ei kuulemma juoneet valkoviiniä humaltuakseen, vaan ihan maun takia, makasi yöllä yökerhossa helmat korvissa änkyräkännissä mitään tajuamatta, kun joku ukko kopeloi jalkoväliä. Se oli sitä hienompaa porukkaa.

Vierailija
22/26 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat tottuneet jo lapsuudenkodissaan sellaisiin miehiin joten olettavat sen olevan yleinen käytäntö eivätkä paremmasta tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mies on hyvännäköinen, hauska, persoonallinen ja kultainen luonne. Hieman hömelökim. Mielummin duunari kuin urbaani ylihuoliteltu kloonipoika.

Vierailija
24/26 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en katselekaan. Autoista voin sen välttämättömän kuunnella.

Vierailija
25/26 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kuka voi olla naisen kanssa, joka puhuu niistä asioista mitkä naisia kiinnostaa?

Yhtä tyhmä kysymys. 

Miehen kanssa puhutaan yhteisistä kiinnostuksen aiheista.

Vierailija
26/26 |
19.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä wt:ltä