Nainen laihdutti, 40 kiloa, ryhtyi Missiksi ja löysi poikaystävän
Tässä hieman mallia katkerille kiltti normo naisille jotka eivät löydä miestä. https://www.is.fi/viihde/art-2000006076066.html
Kommentit (33)
"Normo nainen" eli Y l i la uda lta kajahtaa. Itsekin selaan tuota vaikka olen nainen. Ymmärrän miesten ajatusmaailmaa ja huumoria. Viihdyttävä sivusto.
Kiva kuminaamari..ei kiitos. Plus, "toimenpiteet" mitä tuollekkin kumibarbaralle on tehty on aika hintavat,vai onko palsta möllit niin tyhmiä ettei muka näe niitä?;)
Miksi ap koet, että poikaystävä on joku saavutus? Korkeakoulututkinto, kirjan kirjoittaminen tai työura on saavutus. Poikaystävä on riesa.
Onpa huikea nainen eikun Miss suomi kisaan! On todella kaunis, kauniimpi kuin se Lamberg
Niin. Kaunis ja läski nainen voi laihduttaa. Mitä voi tehdä ruma ja laiha nainen kun ei se laihduttaminenkaan auta kun bmi on jo 16? Kun naama on ruma, ei voi tehdä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Kiva kuminaamari..ei kiitos. Plus, "toimenpiteet" mitä tuollekkin kumibarbaralle on tehty on aika hintavat,vai onko palsta möllit niin tyhmiä ettei muka näe niitä?;)
Ja edelleen kiusaaminen jatkuu. On tämä sairas maailma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tosi hyvät ohjeet. Ei tarvi kuin laihduttaa (ei ole 40kg ylipainoa, joten mistä laihdutan?), ryhtyä missiksi (koska 36-vuotias, lyhyt ja ei-kasvoista-niin-kaunis nainenhan voi "ryhtyä"?) - ja tadaa, johan olis ne kuuluisat kosijat oven takana.
Hohhoijjaa. Ei teillä ole oikeasti mitään käsitystä siitä, mitä tavallisen, näkymättömän naisen elämä on.
Jos mies ei saa naista niin häntä neuvotaan panostamaan itseensä, jos löytyy mahaa niin laihduttamaan ja salille. Miksi sinun ei tarvisisi panostaa itseesi jos et löydä kumppani? Ei kukaan halua pieruverkkareihin pukeutuvaa epäsiistiä plösöä jos itse ei ole sellainen.
Niin siis mulla on jo hyvä kroppa, ei ole ylipainoa ja kunto on hyvä. Toisekseen en etsisikään supertimmiä miestä vaan nimenomaan samanlaista kuin itsekin.
Tosi isot huulet kanssa pullahti naamaan
Kauniimpi olisi ilman noita kumihuulia. Ja jos näkee misseyden elämänsä päämääränänä, on vähintäänkin lapsellinen (tai yksinkertainen).
Tuota kasvokuvaa on kyllä muokattu. Nätti nainen on kyllä. Tekee itsetunnolle ihmeitä laihtua ja päätyä missiksi.
Mikä vittuton suuta vaivaa. Ylimielisen oloinen.
Tuo on vielä nuori nainen ja iho palautuu ihan eri tavalla laihduttamisesta kuin esim. nelikymppisellä. Kyseessä on myös luontaisesti suhteellisen nätti nainen. Kasvot ovat jokseenkin symmetriset yms. Jos ihminen jolla on "normaalin" näköiset tai jopa rumiksi ajatellut kasvot, on vaikeampaa vaikka olisikin hoikka. Itse olen ollut aina pyöreämpää sorttia jopa silloin parikymppisenä kun olin hyvässä kunnossa ja treenasin. Olen lyhyt ja minulla näkyy viidenkin kilon ylipaino enemmän kuin pitkällä ja hoikalla. Minulla on kyllä symmetriset kasvot ja varsinaisesti miesten saamisessa ei ole aikuisena ollut ongelmia koosta huolimatta. Mutta olin myös koulukiusattu todella raa'alla tavalla(lyötiin ja potkittiin haukkumisen sun muun lisäksi) koko peruskoulun ajan ja minustakin tuo artikkeli antaa väärän kuvan. Missään nimessä kiusaaminen ei ole uhrin vika eikä pitäisi vaatia ulkonäön muuttamista sen loppumiseen. Itseäni kiusattiin varmaankin siksi, että olen keskimääräistä tummempi ja vanhemmat polttivat sisällä, joten vaatteeni haisivat tupakalle. En silloin ollut vielä ylipainoinen vaikka hieman pyöreämpää sorttia olinkin. Kilot ovat tulleet vasta myöhemmällä iällä kiusaamisen aiheuttaman huonon itsetunnon vuoksi. Nykyään kilojen karistaminen aiheuttaisi sen riippuvan ylimääräisen nahkaessun. Tarkoitus on kyllä laihduttaa mutta lähinnä terveyden vuoksi.
Mutta tosiaan jos tarkoituksena on kannustaa kiusattuja niin tämä on kyseenalainen tapa, koska vaatii uhria muuttumaan. Olisivat mieluusti maininneet artikkelissa myös sen, että kiusaaminen on aina väärin, oli uhri millainen tahansa. Hienoa tietysti kyseiselle nuorelle naiselle, että hän pystyi toteuttamaan oman juttunsa kurjista kokemuksista huolimatta. Aloitus on vähän hassu, koska av:lla on niin monen ikäisiä, näköisiä ja kokoisia ihmisiä, että vertaaminen 20-vuotiaaseen missiin on aika turhaa. Tietysti voi aina kannustaa ihmisiä terveisiin elintapoihin, mutta kasvonpiirteet eivät muutu, joten ei se "markkina-arvokaan " välttämättä muutu paljonkaan vain laihduttamalla.