Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on lihava nainen?

Vierailija
17.04.2019 |

Olen tapaillut jokusen viikon erästä mukavaa naista. Eräs työkaverini näki meidät, kun olimme eräässä kahvilassa. Sittemmin olen kuullut työkavereiden tahalleen vitsailleen keskenään, mutta minun kuullen lihavista naisista. Muun muassa "mistä tietää, että nainen on lihava"? "No siitä, kun takaa ei yllä, päällä ei pysy ja alle ei uskalla mennä".
Tämä nainen pyysi minua tulemaan joskus luokseen vaikka yöksi, jos haluaisin. Nyt olen alkanut pelkäämään tuota työkavereiden "herjaa", jospa joudunkin noloon tilanteeseen, jos yökyläily johtaisi siihen pisteeseen.
Tiedän, että se oli vitsi, mutta kuitenkin.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 65 kiloinen paitsi jos on todella pitkä eli lähemmäs 180 senttinen.

Vierailija
2/18 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu olevan suhteellista. Tarinasihan toki silkkaa mielikuvituksen tuotosta, mutta kysymys sinänsä kiinnostava. Lihavuuden mittaamiseen on toki keksitty vaaka, mittanauha, BMI ja rasvaprosentti, joten näitähän voit käyttää, jos haluat jonkin vastauksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni parasta seksiä olen saanut eräältä oikeasti lihavalta naiselta. Oli todella kiihkeä ja eroottinen nainen. Harmi ettei meidän jutusta tullut sen enempää sillä olisin mielelläni kyllä viettänyt hänen kanssaan vaikka loppuelämäni.

m36

Vierailija
4/18 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätkö naisen ulkonäöstä?

Vierailija
5/18 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kivan näköinen ja ennenkaikkea mukava.

Vierailija
6/18 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M36 on oikeasti ylipainoinen nainen.

Vierailija
7/18 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatekoko kertoo...s/m koot on normikokoisia. Sit kun mennään l kokoihin niin on ylipainoinen. Siksi se on large nimeltään....

Vierailija
8/18 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ap menee nyt heti tutkimaan naisen paidan niskalapun, että saadaan selvyys aisaan. Kiesus...

Vierailija
9/18 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatekoko kertoo...s/m koot on normikokoisia. Sit kun mennään l kokoihin niin on ylipainoinen. Siksi se on large nimeltään....[/quote

12v?

Vierailija
10/18 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kivan näköinen ja ennenkaikkea mukava.

Eikö siinä sitten ole kaikki oleellinen.

Unohda ne työkavereiden keskenkasvuiset paskapuheet. 

Vierailija
11/18 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M36 on oikeasti ylipainoinen nainen.

Taidat itse olla oikeasti alipainoinen nainen.

m36

Vierailija
12/18 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tarina totta tai ei niin tyypillistä miesten välistä ”ystävyyttä”. Ikineitsyet peräkammarinpojat ovat harmissaan jos joku porukasta saa naisystävän ja koitetaan heti löytää jotain pilkattavaa.

Vierailija
13/18 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex jätti mut oikeasti, koska häpesi kun lihoin. Otti ruman näivettyneen alipainoisen naisen tilalle tuttuvapiiristään. Onneksi sain itse ihanan miehen tilalle. Olen siis 169/71 eli en nyt kuitenkaan ihan hirveän lihava kai. Mies itse oli alipainoinen kuten tämä uus nainenkin. Onnea heille, ovat naamastaankin ihan ryppyisiä jo, vaikka ikää vasta 40+.

Vierailija
14/18 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaveries mielipiteet noin paljon merkitsee niin mene kotiin kasvamaan ja unohda deittailu vielä pariksi vuodeksi.

Vierailija
15/18 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämäni parasta seksiä olen saanut eräältä oikeasti lihavalta naiselta. Oli todella kiihkeä ja eroottinen nainen. Harmi ettei meidän jutusta tullut sen enempää sillä olisin mielelläni kyllä viettänyt hänen kanssaan vaikka loppuelämäni.

m36

Minulla on päinvastaisia kokemuksia. Ylipainoisen kanssa se on sellaista yhtä hikoilua ja puuskuttamista. Seisaaltaan ei jaksa kun polvet pettää. Mitään akrobaattisempaa ei voi kokeilla kun ei paikat taivu. Meno hyytyy heti kun tarvittaisiin vähänkin urheilukuntoa.

Vierailija
16/18 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tarina totta tai ei niin tyypillistä miesten välistä ”ystävyyttä”. Ikineitsyet peräkammarinpojat ovat harmissaan jos joku porukasta saa naisystävän ja koitetaan heti löytää jotain pilkattavaa.

Ei toi mene tuolla tavalla.

Miehet harvemmin on kateellisia tai piikittelee tuolla tavalla. Tuollainen on minusta paljon tyypillisempää naisten keskuudessa. Miehet on yleensä vaan iloisia siitä, että kaveri on onnistunut löytänyt jonkun.

Vierailija
17/18 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei toi mene tuolla tavalla.

Miehet harvemmin on kateellisia tai piikittelee tuolla tavalla. Tuollainen on minusta paljon tyypillisempää naisten keskuudessa. Miehet on yleensä vaan iloisia siitä, että kaveri on onnistunut löytänyt jonkun.

Ei läheskään aina. Miehet on niin kilpailuhenkisiä, että jos joku näyttää saaneen hyvän saaliin, niin muut, varsinkin tasokkaiksi itseään luulevat, tulevat kateellisiksi.

Vierailija
18/18 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden selästä ei kehtaa nousta, jos kaverit näkee.

Toinen on mopo ja toinen on lihava nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän