Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on tunne, että siskoni tekee jossain vaiheessa itsemurhan

Vierailija
17.04.2019 |

Näen hänet unissani "henkenä" kommentoimassa enkä kokonaan elävänä olentona enää. Mt-ongelmaa on kyllä hänellä ollut pitkään.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi nykyään huomioidaan enemmän kuinka läheisen mielenterveyden häiriö kuormittaa myös läheisiä. Tukipalveluja tarjotaan myös läheisille.

Vierailija
2/8 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kommentoi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun veli teki itsemurhan eikä mulla ollut mitään tunnetta siitä, ainoastaan järkytys.

Vierailija
4/8 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulen, että jos tekisin sen, ei siskoni olisi yllättynyt. Monesti se ei ole yllätys muilta kuinmsiltä osin, että nyt se sitten tapahtui.

5/8 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unet kertovat enemmän näkijästään eli tässä tapauksessa sinun ajatuksistasi siskostasi. Freud sanoi, että unet kertovat näkijänsä toiveista tai peloista. Pelkäät siskosi puolesta? Jos hänellä kerran on mt-ongelmaa, onhan hän avun piirissä? Jos välinne sallivat, ehkä voit kysyä hänen voinnistaan ja tarjota tukea?

Vierailija
6/8 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näet unessa ja luulet, että tekee itsemurhan? Kannattaa itsellä hakeutua hoitoon.

Vierailija
7/8 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa kulkea teillä suvussa nuo mt- ongelmat.

Vierailija
8/8 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että moni luulisi minun tekevän itsarin mutta totuus on että lapsiani en jätä äidittömiksi ja että olen kaikesta epäoikeudenmukaisuudesta huolimatta aika vahva ihminen.