Minulla on tunne, että siskoni tekee jossain vaiheessa itsemurhan
Näen hänet unissani "henkenä" kommentoimassa enkä kokonaan elävänä olentona enää. Mt-ongelmaa on kyllä hänellä ollut pitkään.
Kommentit (8)
Minun veli teki itsemurhan eikä mulla ollut mitään tunnetta siitä, ainoastaan järkytys.
Minä luulen, että jos tekisin sen, ei siskoni olisi yllättynyt. Monesti se ei ole yllätys muilta kuinmsiltä osin, että nyt se sitten tapahtui.
Unet kertovat enemmän näkijästään eli tässä tapauksessa sinun ajatuksistasi siskostasi. Freud sanoi, että unet kertovat näkijänsä toiveista tai peloista. Pelkäät siskosi puolesta? Jos hänellä kerran on mt-ongelmaa, onhan hän avun piirissä? Jos välinne sallivat, ehkä voit kysyä hänen voinnistaan ja tarjota tukea?
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Näet unessa ja luulet, että tekee itsemurhan? Kannattaa itsellä hakeutua hoitoon.
Mä luulen että moni luulisi minun tekevän itsarin mutta totuus on että lapsiani en jätä äidittömiksi ja että olen kaikesta epäoikeudenmukaisuudesta huolimatta aika vahva ihminen.
Onneksi nykyään huomioidaan enemmän kuinka läheisen mielenterveyden häiriö kuormittaa myös läheisiä. Tukipalveluja tarjotaan myös läheisille.