Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas se alkaa: mies ei pysty, koska on liian kuuma

Vierailija
17.04.2019 |

Viime kesä helteineen oli vaikea, kun lämpö saa omat haluni hyrräämään, mutta vie mieheltä staminan kokonaan. Saattaa lerpahtaa kesken kaiken tai sitten mies vaan tuskastuu ja luovuttaa, koska ei jaksa eikä pysty kuumuuden takia. Ymmärrän tukalan olon, eihän sille mitään tietenkään sinänsä voi... Talvi korjasi suurimman osan ongelmista, mutta toki olen meistä normaaliolosuhteissakin se seksuaalisempi.

Nyt sitten on ollut muutamana päivänä 10-15 astetta lämmintä ja kodin sisälämpötila myös noussut auringon myötä. Eilen illalla puuhasteltiin, mutta homma loppui miehen tuskastumiseen ja valitukseen siitä, että on liian kuuma. Nytkö se taas alkoi? Onko edessä seksitön jakso syksyyn saakka? Mikä avuksi?

Olen tässä jo useamman vuoden vihjaillut miehelle, että koska hän ei ole aivan nuori enää (36) niin voisi käydä esim. lääkärintarkastuksessa, laittaa elämäntavat kuntoon ja alkaa harrastaa liikuntaa kunnon kohottamiseksi. Mitään ei kuitenkaan ole tapahtunut, ja pahoin pelkään, että seuraukset alkavat nyt hiljalleen näkyä. Lisäksi nuo miehen aistiyliherkkyydet ärsyttävät, vaikkei hän tietenkään herkkyydelleen mitään voi. Tämä siis ei ole ainoa asia, jossa mies ei vaan pääse yli siitä, että joku asia tuntuu vähän kurjalta tai ikävältä eikä hän voi keskittyä muuhun kuin ikävään tunteeseen (tahatonta, mutta jotenkin niin lapsellista).

Ajatuksia, kokemuksia?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä ennestään lapsia? Usein larpsa laskee alas tuon motiivin myötä.

Vierailija
2/16 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla aika heikko kuntoinen mies. Mulla on päinvastoin kun kesä ja aurinko tulee niin kalu on pystyssä koko ajan ja kiima päällä. Mistä te löydätte näitä poikia suhteisiin jotka eivät kestä kuumuutta tai osaa vaihtaa autonrenkaita? Hä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä ennestään lapsia? Usein larpsa laskee alas tuon motiivin myötä.

Lapset jo kouluikäisiä, ei ole vaikuttanut asiaan aiemmin. Ap

Vierailija
4/16 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiskohan olla joku verenpainejuttu?

Vierailija
5/16 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla aika heikko kuntoinen mies. Mulla on päinvastoin kun kesä ja aurinko tulee niin kalu on pystyssä koko ajan ja kiima päällä. Mistä te löydätte näitä poikia suhteisiin jotka eivät kestä kuumuutta tai osaa vaihtaa autonrenkaita? Hä?

On heikko kunto mutta hän itse ei näe syy-yhteyttä. Vika on kuumuudessa, ei hänen elintavoissaan näin esimerkiksi. Ap

Vierailija
6/16 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin ois aika alkaa laittaa niitä elintapoja kuntoon.

Vierailija
7/16 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla voisi olla viileämpää :)

Vierailija
8/16 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiskohan olla joku verenpainejuttu?

Verenpaine normaali eikä ylipainoa ole, mutta mistä sitä tietää. Ap

Vierailija
9/16 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamulla voisi olla viileämpää :)

Pidänpä mielessä, voisi toimia! Ap

Vierailija
10/16 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollappa kärpäsenä katossa katsomassa tuota hikipäässä ähertämistä, voi ei.

Vierailija
11/16 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin ois aika alkaa laittaa niitä elintapoja kuntoon.

Näinpä, mutta minkäs teet kun mies ei pidä asiaa ongelmana. Ap

Vierailija
12/16 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä se mies, siis rauhaan.

Ei seksi ole mikään ihmisoikeus, edes avioliitossa. 

Kuvittele miltä sinusta tuntuisi jos sinua painostettaisiin petipuuhiin? Sehän on käytännössä rais-kaus jos edes ehdottaa asiaa kun tietää ettei toinen vain jaksa.

Vierailija
13/16 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituisen kuuloinen syy. Itse ollen harrastanut saunassakin yli nelikymppisenä.

Vierailija
14/16 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä allaspoika hoitaa hommat meillä.

Vierailija
15/16 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jätä se mies, siis rauhaan.

Ei seksi ole mikään ihmisoikeus, edes avioliitossa. 

Kuvittele miltä sinusta tuntuisi jos sinua painostettaisiin petipuuhiin? Sehän on käytännössä rais-kaus jos edes ehdottaa asiaa kun tietää ettei toinen vain jaksa.

En tietenkään pakota miestä hommiin, mutta jos haluja on mutta stamina ei huonon kunnon takia riitä, toivoisin miehen yrittävän tehdä asialle jotain.

Seksi ei ole ihmisoikeus, mutta minä en jää liittoon, jos seksi loppuu miehen laiskuuden takia. Seksi on tosi tärkeää minulle ja ikäeroa sen verran, että itselläni vasta parhaat vuodet alkaneet. Ap

Vierailija
16/16 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sitä kämpän lämpötilaa voi säätää sellaiseksi, että mies pystyy siellä olemaan normaalisti? Jos itse viihdyt lämpimämmässä, niin laita enemmän vaatetta päälle. Kuumalta kun ei voi samalla tavalla suojautua. Eli sisälämpötila korkeintaan +18 ympäri vuoden ja katsokaa miten sitten toimii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä