Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmiset on niin kauniita nykyään?

Vierailija
17.04.2019 |

Oletteko huomanneet? Tosi moni on viehättävä.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi moni on nykyään ylipainoinen. Nuoristakin jo lähes 40%.

Mä tätä niin ihmettelen! En mä näe missään näitä ylipainoisia, tai siis joo tottakai niitä aina joskus näkyy jossain mutta suurin osa on ihan normaalipainoisia. Ei todellakaan joka toinen vastaantulija näytä lihavalta. Itse olen normaalipainoinen mutta koen monesti itseni jopa tanakaksi muihin verrattuna...

Ap:n kanssa olen samoilla linjoilla, ihmiset on kaikkialla tosi hyvännäköisiä ja etenkin ihanan persoonallisen näköisiä. :) 

Eivät todellakaan ole, suurin osa näyttää samalle.

Riippunee kuplasta? 

Vierailija
22/35 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohuthuulisia ei enää ole.

Paitsi minä.

Kohta on ohuet huulet taas muodissa, älä hätäile. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se pitää sanoa, että Seja Paasonen on edelleen hyvännäköinen nainen. On ollut parikymmentä vuotta

Kieltämättä ikäisekseen. Oliko nuorena ruma? Nyt jotain kuusikymppinen.

Vierailija
24/35 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorilla ihmisillä on nykyään tosi tuuheat hiukset, tuleeko se geeneistä vai ravinnosta? Itse olen 48 v ja kuontalo tyypillinen ohut  liimatukka..

Vierailija
25/35 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se pitää sanoa, että Seja Paasonen on edelleen hyvännäköinen nainen. On ollut parikymmentä vuotta

Kieltämättä ikäisekseen. Oliko nuorena ruma? Nyt jotain kuusikymppinen.

En usko että olisi ollut koskaan susiruma. Erittäin tyylikäs ollut jo 90-luvulta .

Vierailija
26/35 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teet päätelmäsi somekuvien perusteella, näyttää ihmiset niissä kauniilta, koska kuvanmuokkaus.

Vierailija
27/35 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos irtoripset, yli-laitetut palkkikulmakarvat, värjätty tukka ja H&M halpisvaatteet tekevät ihmisestä kauniin, niin..... :( 

Vierailija
28/35 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh hölmöt, se johtuu tästä keväästä ;)

Vierailija
29/35 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorilla ihmisillä on nykyään tosi tuuheat hiukset, tuleeko se geeneistä vai ravinnosta? Itse olen 48 v ja kuontalo tyypillinen ohut  liimatukka..

Hiustenpidennykset, hyvä ihminen... Ne ovat hurjan yleisiä ja helposti saatavilla.

Vierailija
30/35 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos teet päätelmäsi somekuvien perusteella, näyttää ihmiset niissä kauniilta, koska kuvanmuokkaus.

Ei, ihan kadulla ja junassa katselin, kun kävin Helsingissä tänään. Ap

Vierailija
31/35 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen riitti, kun jollain oli kivat hiukset tai nätit silmät. Nykyään pitää olla koko paketti kunnossa: hiukset, iho, vaatteet, vartalo. 90-luvulla tai 2000-luvun alkupuolella näin ei ollut. Suomalaiset on kaunistuneet ja komistyneet. Kananpersetukka ei ole nuorilla muodissa tai finninaama. Jos on finninaama, niin mennään kosmetologille.

Vierailija
32/35 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, ihan kadulla ja junassa katselin, kun kävin Helsingissä tänään. Ap

Arvasin, että ap puhui Helsingistä. Helsinkiin pitää panna asteen paremmat päälle kuin vähän kauemmas hesasta. Siellä ihmiset ovat laittautuneita ja aika kauniita, se on aivan totta.

Vierailija
33/35 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin tuntuu että ihmiset ovat nykyään kovin kauniita. Asun Helsingissä, ja kyllä ihmiset ovat täällä todella tyylikkäitä  – ainakin niillä alueilla joilla itse liikun. Syyksi veikkaan että ulkonäön merkitys on lisääntynyt parin viime vuosikymmenen aikana, esim. työhaastattelussakin saatetaan kiinnittää huomiota ihmisen olemukseen ja tyyliin. Somen myötä tietysti kaikenlainen laittautuminen tulee monelle tärkeämmäksi, kun koko ajan joutuu vertaamaan itseään huippumalleihin ja misseihin. Samaan aikaan tarjolla on paljon enemmän kaikenlaisia kauneuskäsittelyjä, on hiuslisäkettä ja kasvohoitoa ja kaiken maailman täyteaineita. Ulkomailta voi tilata netin kautta omantyylisiä vaatteita, aiemmin kaikki kulkivat samoissa farkuissa kun omalla kylällä oli ne kaksi vaatekauppaa mistä piti ostaa kaikki. Eli tarjonta on lisääntynyt räjähdysmäisesti samalla kuin kynnys mennä erilaisiin kauneushoitoihin on madaltunut. Ulkonäköpaineita nyt on ollut aina, mutta odotukset tuntuvat nousseen kovin nopeasti.

Vierailija
34/35 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin tuntuu että ihmiset ovat nykyään kovin kauniita. Asun Helsingissä, ja kyllä ihmiset ovat täällä todella tyylikkäitä  – ainakin niillä alueilla joilla itse liikun. Syyksi veikkaan että ulkonäön merkitys on lisääntynyt parin viime vuosikymmenen aikana, esim. työhaastattelussakin saatetaan kiinnittää huomiota ihmisen olemukseen ja tyyliin. Somen myötä tietysti kaikenlainen laittautuminen tulee monelle tärkeämmäksi, kun koko ajan joutuu vertaamaan itseään huippumalleihin ja misseihin. Samaan aikaan tarjolla on paljon enemmän kaikenlaisia kauneuskäsittelyjä, on hiuslisäkettä ja kasvohoitoa ja kaiken maailman täyteaineita. Ulkomailta voi tilata netin kautta omantyylisiä vaatteita, aiemmin kaikki kulkivat samoissa farkuissa kun omalla kylällä oli ne kaksi vaatekauppaa mistä piti ostaa kaikki. Eli tarjonta on lisääntynyt räjähdysmäisesti samalla kuin kynnys mennä erilaisiin kauneushoitoihin on madaltunut. Ulkonäköpaineita nyt on ollut aina, mutta odotukset tuntuvat nousseen kovin nopeasti.

Vierailija
35/35 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme