Miten ihmiset on niin kauniita nykyään?
Kommentit (35)
Olen huomannut.
Itse kun olen tälläinen perinteinen ruma muija.
Laittautuneena olen vain meikannut ruma muija.
Kiitos. Käyn säännöllisesti kosmetologilla pitämässä kauneutta yllä.
Tosi moni on nykyään ylipainoinen. Nuoristakin jo lähes 40%.
Vierailija kirjoitti:
Se ei kuitenkaan poissulje ihmisen kauneutta. Toki siinä mielessä olet oikeassa, että kyllä ihminen on silti viehättävin terveenkokoisena tai korkeintaan lievästi pyöreänä/hoikkana.
Vierailija kirjoitti:
Mä tätä niin ihmettelen! En mä näe missään näitä ylipainoisia, tai siis joo tottakai niitä aina joskus näkyy jossain mutta suurin osa on ihan normaalipainoisia. Ei todellakaan joka toinen vastaantulija näytä lihavalta. Itse olen normaalipainoinen mutta koen monesti itseni jopa tanakaksi muihin verrattuna...
Ap:n kanssa olen samoilla linjoilla, ihmiset on kaikkialla tosi hyvännäköisiä ja etenkin ihanan persoonallisen näköisiä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tätä niin ihmettelen! En mä näe missään näitä ylipainoisia, tai siis joo tottakai niitä aina joskus näkyy jossain mutta suurin osa on ihan normaalipainoisia. Ei todellakaan joka toinen vastaantulija näytä lihavalta. Itse olen normaalipainoinen mutta koen monesti itseni jopa tanakaksi muihin verrattuna...
Ap:n kanssa olen samoilla linjoilla, ihmiset on kaikkialla tosi hyvännäköisiä ja etenkin ihanan persoonallisen näköisiä. :)
Eivät todellakaan ole, suurin osa näyttää samalle.
Vierailija kirjoitti:
On aikaa ja rahaa laittautua ja panostaa ulkonäköön. Ei siinä sen kummempaa
Olen just ymmärtänyt päinvastoin, että köyhyys ja työttömyys on yleistynyt. Ap
Meikki, filterit ja 1000 kuvaa että tulee yksi onnistunut.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Käyn säännöllisesti kosmetologilla pitämässä kauneutta yllä.
Mistä kiität?
Vierailija kirjoitti:
Mutta lasketaanko näissä ihan jo sen 1kg ylipaino? Jos lasketaan niin en voi kyllä ymmärtää, 1-3-kilon ylipaino ei vaikuta terveyteen vielä mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Ohuthuulisia ei enää ole.
Paitsi minä.
On tullut enemmän venakoita, virolaisia ja muita valkoeurooppalisia tänne jotka ovat tarpeeksi suomalaisen naisen näköisiä ettei niitä ulkomaalaisiksi heti huomaa, paitsi siitä että ovat kauniimpia kuin suomalaiset.
Se pitää sanoa, että Seja Paasonen on edelleen hyvännäköinen nainen. On ollut parikymmentä vuotta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohuthuulisia ei enää ole.
Paitsi minä.
Ja minä. Tosin piirrän ne paksummiksi. Mitään täyteaineita en halua. Enkä tatuointeja.
On aikaa ja rahaa laittautua ja panostaa ulkonäköön. Ei siinä sen kummempaa