Minne ovat kadonneet lempeät ja mukavat miehet?
Sivistynyt, lempeä ja mukava mies olisi enemmän kuin toivottu. Ei sellaista löydy ja sinkkuus vaan jatkuu. :( Mistä sellaisen löytää?
Kommentit (45)
Hep, täällä yksi. Mutta olen jo liian vanha sinulle.
Ovat katselleet vierestä alfakarusellia ja syrjäytyneet
Mulla oli sellanen, mutta viina vei sen.
Eihän teille ki.lttimiehet kuitenkaan kelpaa.
Lluovuin kokonaan naisista kun ei tahtonut kelvata pidemmän päälle vaikka duunasin riimukoruja yms. Sitten vielä tuli sanomaan että aika mun kanssa oli parasta aikaa koskaan. Jaahas. No mitäs sitten lähtemään.
Mielummin keskityn harrastuksiini ja nauttimiseen omillani.
Ne lähti juomaan kun turhautuivat.
Vierailija kirjoitti:
Sivistynyt, lempeä ja mukava mies olisi enemmän kuin toivottu. Ei sellaista löydy ja sinkkuus vaan jatkuu. :( Mistä sellaisen löytää?
Kotoa pitää hakea :)
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Paljonko löytyy ikää?
Mitäpä sitä itseään tyrkyttää jos ei ole kysyntää. Se on etsittävä onnensa muualta.
Vierailija kirjoitti:
Lluovuin kokonaan naisista kun ei tahtonut kelvata pidemmän päälle vaikka duunasin riimukoruja yms. Sitten vielä tuli sanomaan että aika mun kanssa oli parasta aikaa koskaan. Jaahas. No mitäs sitten lähtemään.
Mielummin keskityn harrastuksiini ja nauttimiseen omillani.
Aletaan kimppaan, minäkin olen tehnyt koruja miehelle ja neulon miehelle myös :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko löytyy ikää?
108 vuotta.
Isäni oli sellainen, on jo haudassa.
Sanopa se. Kun löytyisikin sivistynyt, lempeä ja luotettava mies jostain.
Onhan heitä, mutta heistä eivät naiset ole kiinnostuneita.
Mun työpaikalla voisi olla useita... Siis Salon seudulla. Mitä ikäluokkaa on tarvis? 20 -30 -vuotiaita herkkiä ja vähän hukassa olevia löytyy useita.
Kun luin äsken sivusilmällä tuota keski-ikäisten miesten ketjua, meni viimeisetkin toivonrippeet normaaliin mieheen. Siellä jussi-paidat päällä pirtissä laskettiin perintösenttejä ja pelättiin, että ”uus nainen” kuluttaisi liikaa lattialautoja. Huh!
Harrastuksien kautta olen omani löytänyt.
Eiköhän ap:llakin löydy useampi näitä miehiä sieltä friend zonelta kun niissä ei ole sitä jotain.
Keskittyvät uraan, harrastuksiin yms.