Minne ovat kadonneet lempeät ja mukavat miehet?
Sivistynyt, lempeä ja mukava mies olisi enemmän kuin toivottu. Ei sellaista löydy ja sinkkuus vaan jatkuu. :( Mistä sellaisen löytää?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Ne lähti juomaan kun turhautuivat.
Sivistynyt ja lempeä mies ei hukuta murheitaan alkoholiin vaan osaa puhua tunteista.
Minulla on lempeä ja mukava mies. Sivistynyt ei peristeisellä tavalla mutta avoimin mielin lähtee mukaan kaikkeen ja osaa keskustella. Piti kauan etisiä että löysin.
Ja aloittajalla on tarjota mitä? Se hiivareikä? Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Eihän teille ki.lttimiehet kuitenkaan kelpaa.
Lempeä ja kiltti mies ei ole mikään uhriutuva nössykkä vaan kunnollinen yhden naisen mies.
Vierailija kirjoitti:
Mun työpaikalla voisi olla useita... Siis Salon seudulla. Mitä ikäluokkaa on tarvis? 20 -30 -vuotiaita herkkiä ja vähän hukassa olevia löytyy useita.
Hukassa oleva ei kuulosta siltä että olisi valmis parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Hep, täällä yksi. Mutta olen jo liian vanha sinulle.
Ihanko totta? Minä olen 68v.
Vierailija kirjoitti:
Ovat katselleet vierestä alfakarusellia ja syrjäytyneet
Katsoin aikani alfakarusellia enkä syrjäytynyt vaan minut bongasi varsin viehättävä nainen joka kyllästyi muita nopeammin niihin pukkeihin jotka eivät pitäneet lupauksiaan.
Saman kanssa ollaan edelleen 22 vuotta myöhemmin.
Täytyykin mennä antamaan hänelle hartiahieronta
Vierailija kirjoitti:
Ovat katselleet vierestä alfakarusellia ja syrjäytyneet
Alfoja onkin sitten enemmän kuin on luultu, yli 80 % miehistä. Miltäs tuntuu olla ns. jämämies?
Vierailija kirjoitti:
Ja aloittajalla on tarjota mitä? Se hiivareikä? Ei kiitos.
Hyvää viestissäsi on se ettet ole halukas vastaanottamaan huonoa laatua. Valitettavasti en ole kuvailemasi hiivareikä vaan tasapainoinen, luonnollisen kaunis, fiksu ja uskollinen nainen. Osaan keskustella mutta myös kuunnella ja tuen miestäni niin myötä kuin vastamäessä (jos minulla sellainen olisi).
Vierailija kirjoitti:
Isäni oli sellainen, on jo haudassa.
Olen pahoillani. Rauha isäsi sielulle.
Vierailija kirjoitti:
Mun työpaikalla voisi olla useita... Siis Salon seudulla. Mitä ikäluokkaa on tarvis? 20 -30 -vuotiaita herkkiä ja vähän hukassa olevia löytyy useita.
Millä tavalla hukassa olevia? Ikähaitari miehelle saa olla 30-45-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Onhan heitä, mutta heistä eivät naiset ole kiinnostuneita.
Höpöhöpö. Ne ovat jo parisuhteessa eikä toisen omaa saa kuulemma ottaa. Lainata voi.
Vierailija kirjoitti:
Onhan heitä, mutta heistä eivät naiset ole kiinnostuneita.
Jos heitä on, niin missä?
Täälllähän mä oon. Odottelen kuuu le ihan vaan sua. Joka päivä muistanut kaiken rakkauteeni valloittaman ja sen kantamana pedata sänkyysi joka ikinien aamu. Sinuun vuoksesi armeliaaasti nuolllut latttiat. Jynsssänyt sinua ajatelllen puhdasta puhtaammaksi, taikonuut kivestä kultaa, kidutttanut itseäni vuosikaudett tehdäkseni itseestänii valloittavan sinulllle muotin mukaiiisen rakastettavan ihmiseksikin kutttsuttavan talutuusnuorassa helposti lähestyttävän anelevan ihanan lutuuuisen aivokäääpiön joka pureksellleen huuultaaan yksin itsekseeen klmässä vuoteeessaaan odottaen ikuuuista kaunista kuolemaaaa jonkun ihanan hitaaan romantiiikkaaa vereimiään vaiiin sinua sinuaaa odotelllen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanko totta? Minä olen 68v.
Mutta olet liian vanha minulle.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ap:llakin löydy useampi näitä miehiä sieltä friend zonelta kun niissä ei ole sitä jotain.
Miespuoleiset kaverini ovat kaikki miehiin päin, että heteromiehiä ei ole friend zonella ainuttakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko löytyy ikää?
Lähempänä 60., joten mitäs minä sanoin :)
41-vuotiaana juuri hyvän kuuloinen ikä. :)
Minä menin piiloon, koska kaikki olivat niin ruokottoman julmia....
Lempeät ja mukavat miehet ovat menneet naimisiin. Jäljellä on enää kusipäisiä rasísteja.
Lähempänä 60., joten mitäs minä sanoin :)