Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettäjämiehen puoliso

Vierailija
17.04.2019 |

Mies petti ja jäi melkeinpä rysän päältä kiinni kun puoliso alkoi soitella perään.
Mies sai kuitenkin valehdeltua puolisolle tapahtumien kulusta ja alle viikko tapahtuneen jälkeen puoliso on päivittänyt somea ja laittanut hänestä ja puolisosta rakkautta tihkuvan kuvan ja kuvatekstin.
Mies on kuvassa hiukan epäaidosti hymyillen, mutta puoliso katsoo miestään erittäin rakastavasti.
Pettämisestä tietää muutama henkilö, mutta ei ilmeisesti kukaan pariskunnan lähipiiristä.
Salaisuus on säilynyt yli puoli vuotta ja mies pelästyy aina kun on lähellä paljastua.
Ei aio kertoa puolisolle, koska sitten tulisi ero.
Pitäisikö puolisolle kertoa, jos, kenen?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kerro sinä tai joku muu, joka asiasta tietää 100 varmasti nimettömästi. Kyllä minä ainakin haluan tietää, jos mieheni pettää.

Vierailija
22/32 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on sinun asemasi tässä kuviossa?

Pettääkö sun kanssa?

Asiasta tietävät ovat ns. toisen naisen tuttuja.

Olen yksi heistä.

ap

Ja mikä sinua estää kertomasta?

Ei periaatteessa mikään, mitään menetettävää ei ole, mutta mikä tässä tilanteessa on oikein?

Miehen kanssa on aiheesta puhuttu, mutta hän ei tosiaan vastuuta ota eikä aio puolisolle kertoa.

Kukaan asiasta tietävä ei tunne miehen puolisoa henkilökohtaisesti.

ap

Eiköhän tässä ketjussa ole jo useaan kertaan kerrottu mikä on oikein.

On! Ei pidä kertoa. Menetät monta kaveria jos kerrot. Kukaan ei luota kielikelloihin.

Muutama avohoidossa oleva yllyttää kertomaan. Heillä ei ole kokemusta elämästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut sarjapettäjän puoliso. Voin kertoa, että olisin arvostanut sitä, jos joku olisi tullut minulle suoraan kertomaan miehen puuhista. Oli kiduttavat elää siinä tilanteessa, että arveli vahvasti toisen pettävän, mutta se puoliso ei kysyttäessäkään tunnustanut. Eikä kukaan tuttava kertonut mistään mitään, ennen kuin mies jäi verekseltään kiinni.

Olisi parempi tietää heti ja tehdä sen pohjalta ratkaisunsa suhteen osalta kuin elää mahdollisesti vuosiakin epävarmassa suhteessa. Mitä aiemmin miehen puoliso saa tietää asiasta, sitä nopeammin hän pääsee elämään normaalia elämää.

Minun neuvoni on, että kerrot suoraan kasvotusten ja pyydät jotakuta muuta asiasta tietävää tueksi. Tai pyydät tämän miehen puolison paikalle, kun mies on toisen naisensa kanssa.

Vierailija
24/32 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin tietää jos mieheni pettäisi. Ihan sama kuka sen kertoisi kunhan joku olisi tarpeeksi rohkea ja sen tekisi.

Vierailija
25/32 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mies jatkaa edelleen tuon toisen naisen paneskelua vai miten hän meinaa jäädä kiinni?

On ns. toisen naisen kanssa edelleen toisinaan tekemisissä. Seksisuhdetta ei ole enää.

Mies pelkää paljastuvansa, mutta ei uskalla itse puolisolle kertoa.

ap

Vierailija
26/32 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on sinun asemasi tässä kuviossa?

Pettääkö sun kanssa?

Asiasta tietävät ovat ns. toisen naisen tuttuja.

Olen yksi heistä.

ap

Ja mikä sinua estää kertomasta?

Ei periaatteessa mikään, mitään menetettävää ei ole, mutta mikä tässä tilanteessa on oikein?

Miehen kanssa on aiheesta puhuttu, mutta hän ei tosiaan vastuuta ota eikä aio puolisolle kertoa.

Kukaan asiasta tietävä ei tunne miehen puolisoa henkilökohtaisesti.

ap

Eiköhän tässä ketjussa ole jo useaan kertaan kerrottu mikä on oikein.

On! Ei pidä kertoa. Menetät monta kaveria jos kerrot. Kukaan ei luota kielikelloihin.

Muutama avohoidossa oleva yllyttää kertomaan. Heillä ei ole kokemusta elämästä.

Epäluotettavien kavereiden menetys ei tunnu missään. Elämänkokemusta löytyy entisenä pettäjänä sekä petettynä.

Vierailija
27/32 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti pitää paljastaa, petetyllä osapuolella on oikeus päättää haluaako elää pettäjän kanssa.

Mies on nyt jo syyllistänyt asiasta tietäviä tyyliin "jos joku kertoo, kertoja tuhoaa monia ihmisiä".

Mies ei siis ota itse vastuuta teostaan. Erityisen ällöttävä tästä jutusta tuli kun tuo puolison rakastava somepäivitys tuli esiin.  Uskomatonta miten täydellisesti mies on pystynyt valehtelemaan puolisolleen.

ap

Tänä on aina jotenkin huvittava juttu...ei se kertoja kenekään elämää tuhoa vaan se pettäjä ihan itse.kertoo kyllä ihmisestä paljon kun syy on aina muissa....

Vierailija
28/32 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mies jatkaa edelleen tuon toisen naisen paneskelua vai miten hän meinaa jäädä kiinni?

On ns. toisen naisen kanssa edelleen toisinaan tekemisissä. Seksisuhdetta ei ole enää.

ap

Miten he ovat tekemisissä? Haittaisiko tätä toista naista jotenkin, jos tuo petturi jää kiinni? Miksei hän kerro?

Vierailija
29/32 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Miten he ovat tekemisissä? Haittaisiko tätä toista naista jotenkin, jos tuo petturi jää kiinni? Miksei hän kerro?

Toista naista ei varmaan juurikaan haittaisi, tosin kyse ei ollut satunnaisesta baaritutusta, vaan ovat tunteneet miehen kanssa kauan.  Ehkä ei kerro juuri siksi, että mies on tuttu ja varmaan siksikin, että mies on yrittänyt syyllistää.

Ovat viestitelleet, soitelleet ja myös nähneet pettämisen jälkeenkin.

ap

Vierailija
30/32 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on ihan se pettäjä itse, joka niitä asioita rikkoo, eikä kukaan joka kertoo asiasta. Tämä on niin tyypillistä pettäjän käytöstä. Kaikessa muussa on vika paitsi itsessä. Kyllä se pettäjä on se, joka on ollut valmis rikkomaan parisuhteensa sillä hetkellä, kun on pettänyt, ei siinä ole syyllinen kukaan muu, ei puoliso, ei toinen nainen vaan pettäjä on ihan itse lapatossu. 

Vierailija
31/32 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen, jonka entinen mies oli sarjapettäjä ja valehteli vuosia päin naamaa. Moni tiesi, kukaan ei viitsinyt minulle kertoa. Olisin lähtenyt muuten jo aiemmin. Viimein sain itse kiinni, kun vuoden pettäminen työkaverinsa kanssa paljastui auki jääneen Facebookin kautta. Kertokaa vaikka nimettömänä! On ollut aikamoista kasailla itseään kaiken selvinneen jälkeen ja tuttavapiiristä pudotin jokaisen, joka tiesi eikä kertonut.

Mikä teitä pettäjiä ja toisia naisia oikein vaivaa? Ymmärrättekö miten toimintanne vaikuttaa toisten elämään, vaimojen ja lasten? Olette oksettavia!

Vierailija
32/32 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä kertoa mitään eikä kenellekään.

Mitä hittoa se muille kuuluu!

Niin, mitäpä oma terveytensä petetylle kuuluisi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi