Pettäjämiehen puoliso
Mies petti ja jäi melkeinpä rysän päältä kiinni kun puoliso alkoi soitella perään.
Mies sai kuitenkin valehdeltua puolisolle tapahtumien kulusta ja alle viikko tapahtuneen jälkeen puoliso on päivittänyt somea ja laittanut hänestä ja puolisosta rakkautta tihkuvan kuvan ja kuvatekstin.
Mies on kuvassa hiukan epäaidosti hymyillen, mutta puoliso katsoo miestään erittäin rakastavasti.
Pettämisestä tietää muutama henkilö, mutta ei ilmeisesti kukaan pariskunnan lähipiiristä.
Salaisuus on säilynyt yli puoli vuotta ja mies pelästyy aina kun on lähellä paljastua.
Ei aio kertoa puolisolle, koska sitten tulisi ero.
Pitäisikö puolisolle kertoa, jos, kenen?
Kommentit (32)
Ei pidä kertoa mitään eikä kenellekään.
Mitä hittoa se muille kuuluu!
Vierailija kirjoitti:
Ja defenssiä pukkaa 😂
Kukaan täysjärkinen , joka arvostaa itseään ihmisenä, ei jää pettäjän kanssa parisuhteeseen. Ja nämä kakkosnaiset, jotka haluavat muutakin kuin seksiä, eli miehen itselleen, niin saavat juuri sen mitä tilasivatkin, eli pettävän ihmisen.
Vierailija kirjoitti:
T:pettäjä joka ei halua jäädä kiinnk
Ulkopuolisten ei kuulu puuttua asiaan eikä myöskään juoruta siitä keskenään.
Mistä sitä tietää vaikka parikunnalla olisi joku sovittu kinkkinen parisuhdeleikki, jote ulkopuolisille pelataan. Millä oikeudella menet väliin omine moraaliarvoinesi!
Ei armoa pettäjälle. Halki poikki ja pinoon vaan. Päätäntävalta jatkosta hänen uhreilleen. Kerro sinä, jos ei hän itse.
Ehdottomasti pitää kertoa, jotta mies saa pelkäämänsä eron. Toivottavasti ei ole avioehtoa.
Tietysti pitää paljastaa, petetyllä osapuolella on oikeus päättää haluaako elää pettäjän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sitä tietää vaikka parikunnalla olisi joku sovittu kinkkinen parisuhdeleikki, jote ulkopuolisille pelataan. Millä oikeudella menet väliin omine moraaliarvoinesi!
Sittenhän kertominen ei haittaa lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ulkopuolisten ei kuulu puuttua asiaan eikä myöskään juoruta siitä keskenään.
Onko ns. toinen nainen ulkopuolinen?
Mikä on sinun asemasi tässä kuviossa?
Pettääkö sun kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Tietysti pitää paljastaa, petetyllä osapuolella on oikeus päättää haluaako elää pettäjän kanssa.
Mies on nyt jo syyllistänyt asiasta tietäviä tyyliin "jos joku kertoo, kertoja tuhoaa monia ihmisiä".
Mies ei siis ota itse vastuuta teostaan. Erityisen ällöttävä tästä jutusta tuli kun tuo puolison rakastava somepäivitys tuli esiin. Uskomatonta miten täydellisesti mies on pystynyt valehtelemaan puolisolleen.
ap
Vierailija kirjoitti:
Pettääkö sun kanssa?
Asiasta tietävät ovat ns. toisen naisen tuttuja.
Olen yksi heistä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettääkö sun kanssa?
Olen yksi heistä.
ap
Ja mikä sinua estää kertomasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettääkö sun kanssa?
Olen yksi heistä.
ap
Ei periaatteessa mikään, mitään menetettävää ei ole, mutta mikä tässä tilanteessa on oikein?
Miehen kanssa on aiheesta puhuttu, mutta hän ei tosiaan vastuuta ota eikä aio puolisolle kertoa.
Kukaan asiasta tietävä ei tunne miehen puolisoa henkilökohtaisesti.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettääkö sun kanssa?
Olen yksi heistä.
ap
Ei periaatteessa mikään, mitään menetettävää ei ole, mutta mikä tässä tilanteessa on oikein?
Miehen kanssa on aiheesta puhuttu, mutta hän ei tosiaan vastuuta ota eikä aio puolisolle kertoa.
Kukaan asiasta tietävä ei tunne miehen puolisoa henkilökohtaisesti.
ap
Eiköhän tässä ketjussa ole jo useaan kertaan kerrottu mikä on oikein.
Siis mies jatkaa edelleen tuon toisen naisen paneskelua vai miten hän meinaa jäädä kiinni?
Oletko sinä siis se jonka kanssa pettää?
Petetty ansaitsee takuulla parempaa kuin tuollaisen lapatossumiehen.
En osaa sanoa kenen pitäisi kertoa, paras tietysti olis että pettäjä kertoo mutta ei taida tulla tapahtumaan.
inhoan tuollaisia vätyksiä.