Puolisoni koirat vievät huomion ja olen mustasukkainen.
Puolisoni otti koiran, joka on todella tärkeä hänelle. Ei siinä mitään, mun mielestä on tärkeää, että hän on onnellinen ja saa puuhata itselleen tärkeän eläimen kanssa. Mutta mua on alkanut häiritä se, kun koira saa paljon enemmän huomiota kuin minä. Se nukkuu vieressä. Aamulla ensimmäisenä sitä pussataan ja rapsutetaan. Sille puhutaan kivoilla hellittelynimillä. Mulla on lakanut enemmän ja enemmän olla olo, että jään kakkoseksi sille eläimelle ja huomaan olevani sille mustasukkainen.
Kommentit (31)
Eläinhurahtaneet on ehkä ärsyttävin ihmisryhmä. Koira- ja hevospiireistä löytyy sellasia vinttipimeitä, ettei tosikaan. 😐
Toisaalta on kyllä niin, että ne jotka rakastaa eläimiä ja huolehtii niistä, välittää ja huolehtii myös ihmisistä.
Jos pitäisi valita vinkuva ja itsestään epävarma eukonk*tale tai ihana koira, valinta olisi ilmiselvä. Kukaa ei tarvitse vinkuvaa a*kaa mihinkään. Heitä prinsessa mäkeen ja ota koiruus kaveriksi.
En ikinä ottaisi yhtäkään fanaatikkoa, oli kyseessä koira tai mikä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Jos pitäisi valita vinkuva ja itsestään epävarma eukonk*tale tai ihana koira, valinta olisi ilmiselvä. Kukaa ei tarvitse vinkuvaa a*kaa mihinkään. Heitä prinsessa mäkeen ja ota koiruus kaveriksi.
Kyllä! Perseelle haiseva elukka korvaa monta asiaa!
Miksi ihmiset kuvittelevat koiran olevan joku kumppanin tai lapsen korvike?
Minä olen koira-ihminen ja minulla tulee aina olemaan koiria oli sitten kumppania tai ei. Näen ne ihan eri asioina. En harrasta niiden kanssa kuin ulkoilua ja vastaavaa,mutta kulkevat perheen mukana joka paikkaan perheenjäseninä. Enkä kyllä ole mustasukkainen tai vihainen jos koirat saavat enemmän huomiota kuin minä.
Oletko muutenkin mustasukkainen, vai onko niin ettet pidä koirista yleensäkään?
Minulle on kerran yksi mies ehdottanut koirista luopumista puolen vuoden seurustelun jälkeen. Koirat jäivät, mies ei.
Kuulostaa tavallaan tutulta tää ap:n aloitus. Olin nuorena, siis jotain 16 ja 17 vuotiaana "kihloissa" erään kanssa, tyyppi paljastui mielenterveyspotilaaksi joidenkin kuukausien jälkeen (oli myös narsisti). Se otti kissan lemmikiksi ja puhui ja lässytti sille ihan kokoajan! Pussaili yms. Ihme kun ei muuta tehnyt! Tavallaan se näytti ihan sairaalle.
Kannattaisi ehkä tehdä jotain asialle. Kohta ne panee.
Hyi he….. jos koiraa pussaillaan ja annetaan nukkua samassa sängyssä.
Ja sulla sun lapset menee sen puolison edelle. Nyt on puolisollakin oma pienokainen, sulla niitä on useampi.
Moni sinkku hankkii itselleen lemmikkejä, koska niistä on seuraa. Pidän kyllä vähän erikoisena, että parisuhteessa oleva hankkii eläimen itselleen. Siis siten, että lemmikki ei ole molempien päätöksellä hankittu. Olet oikeassa ap, sinut on korvattu eläimellä.