Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeasti peittävä, hyvin levittyvä vaaleaihoisen meikkivoide

Vierailija
17.04.2019 |

Hinnalla ei ole enää väliä. Nyt loppui huumorintaju kaikenmaailman meikkivoiderajoihin, huonosti levittyvyyteen ja läpikuultavuuteen. Siinä kohtaa loppui jopa ironiantaju kun meikkaaja (ammattilainen) ohjeisti, että kaikkea ei tarvitsekaan saada piiloon kun lähdin meikinohjauksesta värihäiriöisen leopardin näköisenä. Kyllä tarvitsee kun kyseessä on punoitus ja kasvojen epätasaisuudet.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urban Decayn Naked Skin. Löytyy todella hyvin sävyjä ja kerrostamalla saa paksummaksi. Eikä ole testattu eläimillä.

Vierailija
2/33 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lancome teint idole ultra 24 h. Sävy 005 on minulle sopiva, olen tosi vaalea. Sävyjä on paljon. Levittyy helposti, ei hapetu kasvoilla. Peittää ja pysyy. Mutta maksaa myös normaali hinnallla suomessa n. 50€.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut ihan lumenen mattameikkivoidetta? Vaalein on tosi vaalea, ja peittää hyvin, mutta vaatii nopean levityksen.

Vierailija
4/33 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumene CC on mulla ihan riittävä.

Vierailija
5/33 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun akneiholle käytän Isadoran Cover up -voidetta. Olisihan se varmaan ammattilaisen silmiin vähän liian raskas, mutta mieluummin se kuin voiteen läpi kuultavat punaiset arvet koko naamassa.

Vierailija
6/33 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä etsisin täältä: www.beautypedia.com. Kun laitat hakukriteeriksi rasvaisen ja sekaihon, saat vastaukseksi meikkivoiteita, joiden pitäisi sopia akneiholle. Kannattaa lukea tuotteen arvostelu vielä ja varmistua. 

Vierailija
7/33 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MaxFactorin Facefinity on hyvä. Peittää ja kestää, on lisäksi suhteellisen luonnollinen näin peittäväksi. Eikä ole kalleimmasta päästä ollenkaan.

Vierailija
8/33 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

L´Oreal True Match toimii mulla. Sävyjä löytyy ja täydellinen mun vaalealle iholle, peittää ainakin omat iho-ongelmat ja on tosi kestävä. Teen pitkää työpäivää ja en ehdi juuri korjailla meikkiä päivän aikana, mutta tämä on säilynyt aina siistinä.

Vierailija
9/33 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dermacol makeup cover -meikkivoide. Voittaa Blascot sun muut mennen tullen peittävyydessä ja pysyvyydessä. Lisäksi laaja valikoima sävyjä, myös supervaaleaihoisille.

Vierailija
10/33 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multakin ääni lancome teint idole ultralle. Oon käyttänyt jo 10 vuotta enkä vaihtaisi toiseen. Tilaan netistä, niin saan usein hintaan 38e. Ja on ihan riittoisa.

Vierailija
11/33 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dior skin Forever Foundation tai Estee Lauderin Double Wear Stay on Place. Pysyvät koko päivän mun rasvaisuuden taipuvalle iholla ja peittää suurentuneet ihohuokoset.

Vierailija
12/33 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette kai tosissanne ehdottele täällä mitään lumenen, rimmelin ja maxfactorin meikkivoiteita? Noiden vaaleimmat sävyt eivät todellakaan ole vaaleita vaan ihan liian tummia.

Kannattaa kokeilla Nyxin Stay Matte But Not Flat meikkivoidetta. Vaalein sävy Ivory on oikeasti tosi vaalea, vaikkei se siinä tuubissa näytä siltä. Tuolle kaveriksi Tarten Shape Tape Concealer niin varmasti saa kaiken punoituksen piiloon.

Fenty Beautyn Pro Filt'r Foundationin vaaleimmat sävyt näyttäisivät myös oikeasti vaaleilta, sitäkin kannattaa kokeilla.

Vierailija
13/33 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lancomelle ääni myös täältä. Apteekista Vichyn Normaderm ihonhoitosarjalle myös. Iho parantui huikeasti.

Vierailija
14/33 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dermacol makeup cover -meikkivoide. Voittaa Blascot sun muut mennen tullen peittävyydessä ja pysyvyydessä. Lisäksi laaja valikoima sävyjä, myös supervaaleaihoisille.

Kallistun Joe Blascon puolelle. Saan Dermacolista näppyjä.

Vierailija
15/33 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MACin meikkivoiteet ovat toimineet mulle. Sama ongelma itselläni aiemmin, tuhersin about tunnin meikkipohjan kimpussa ja silti lopputulos oli mitä oli. Oikealla MACin tuotteella elämä on helpottunut huomattavasti, Studio Fix Fluid peittää hyvin ja sävyjä löytyy.

Vierailija
16/33 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen testannu monia meikkivoiteita, paras on MaxFactorin Facefinity.

Jos haluat suoraan marssia kauppaan, niin MaxFactorin Facefinity on todella peittävä. MaxFactoriahan saa ihan Prismoista ja Cittareistakin. Ja on vaaleita sävyjä, kuten light ivory.

"All Day Flawless 3-in-1 Foundation Max Factorilta on pohjustus-, meikki- ja peitevoide yhdessä. Se on dermatologisesti testattu, ei sisällä öljyjä eikä parabeeneja, suojaa SPF 20 aurinkosuojakertoimella, ei tuki ihohuokosia ja sopii kaikille ihotyypeille – jopa herkälle iholle. Se on täydellinen sinulle, joka kaipaat tasaisempaa meikkivoidetta, mutta et halua kuitenkaan näyttää liian pakkeloidulta, tai sinulle, joka et halua jatkuvasti parannella pohjustusta päivän mittaan sekä sinulle, jonka iholla on taipumus kiiltää liian nopeasti. 

Pohjustusvaikutus perustuu Max Factorin patentoituun Flexihold-teknologiaan, joka antaa koostumukselle joustavan kyvyn mukautua ihon liikkeisiin huonontamatta peittäviä ominaisuuksia tai kestävyyttä. Pohjustuksella on myös silottava vaikutus, joka tekee meikin, esim. poskipunan, levittämisestä tasaisempaa. 

Meikkivoidemainen koostumus sisältää SPF 20, keskinkertaisesti tai täysin peittävä, rasvaa imevien mikrosuodattimiensa ansiosta se takaa mattapintaisen ihon pidempään: rasvaimua erityisellä tavalla! 

Peittävä ominaisuus voidaan käyttää paikallisesti täsmähoitona kerroksittain levittäen kunnes saadaan halutun värinen peittävyys, poistaa väsyneitä varjostumia ja muita epäkohtia, joita haluat häivyttää tarvitsematta käyttää erillistä tuotetta."

Tämän näköinen purkki:

https://cdn.cdon.com/media-dynamic/images/product/beauty/beauty/image27…

Vierailija
17/33 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lorealin infaillible sävyssä 015 on vaalea ja peittävä. On pohjaltaan vaaleanpunaiseen taittava. Hapettuu kasvoilla jonkin verran ja ainakin seka-/rasvoittuvalle iholle vaatii fiksailua päivän mittaan (öljynpoistopaperit + puuterointi). Helppo kerrostaa vielä peittävämmäksi ongelmakohtiin. Itse en ole toistaiseksi edullisesti parempaa löytänyt, sillä moni tarpeeksi vaalea meikkivoide ei peitä tarpeeksi. Kyseinen tuotekaan ei tosin ole täydellinen.

Suosittelisinkin sinulle vaalennustippoja, joita voit itse lisätä muuten sopivaan meikkivoiteeseen. Sävyä vaalentavia tippoja on ainakin Body Shopilla ja Max Factorylla.

Vierailija
18/33 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joe Blascoa saa esim. Stokkalta. Tätä laitetaan tosi pieni määrä, peittää 100 %

https://www.stockmann.com/product/dermaceal-tasoittava-voide/1172078698

Vierailija
19/33 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max Factor Facefinity on vieläpä todella edullinen, alle 20 euroa ja pullo kestää joka pv käytettynä pari vuotta.

Ja saat sen jo tänään menemällä kauppaan, sitä myydään joka paikassa.

Vierailija
20/33 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää miksi monet ehdottelevat marketti meikkivoiteita, kun ap sanoo, ettei hinnalla ole väliä. Markettivoiteet on edullisia, mutta ihan oikeasti eivät ole hyviä. Olen taistellut aknen kanssa ja kokeillut kaikki meikkivoiteet läpi. Halvat voiteet eivät peitä ilman kauheaa kerrosta, liikkuvat kasvoilla ja kerääntyvät juonteisiin. Jos haluaa oikeasti hyvän meikkivoiteen siitä on maksettava. Nyt olen saanut lääkkeillä ihoni kuntoon ja pelkkä bb- voide riittää. Niistä ehdottomasti minulle paras on missha perfect cover.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi