Oikeasti peittävä, hyvin levittyvä vaaleaihoisen meikkivoide
Hinnalla ei ole enää väliä. Nyt loppui huumorintaju kaikenmaailman meikkivoiderajoihin, huonosti levittyvyyteen ja läpikuultavuuteen. Siinä kohtaa loppui jopa ironiantaju kun meikkaaja (ammattilainen) ohjeisti, että kaikkea ei tarvitsekaan saada piiloon kun lähdin meikinohjauksesta värihäiriöisen leopardin näköisenä. Kyllä tarvitsee kun kyseessä on punoitus ja kasvojen epätasaisuudet.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää miksi monet ehdottelevat marketti meikkivoiteita, kun ap sanoo, ettei hinnalla ole väliä. Markettivoiteet on edullisia, mutta ihan oikeasti eivät ole hyviä. Olen taistellut aknen kanssa ja kokeillut kaikki meikkivoiteet läpi. Halvat voiteet eivät peitä ilman kauheaa kerrosta, liikkuvat kasvoilla ja kerääntyvät juonteisiin. Jos haluaa oikeasti hyvän meikkivoiteen siitä on maksettava. Nyt olen saanut lääkkeillä ihoni kuntoon ja pelkkä bb- voide riittää. Niistä ehdottomasti minulle paras on missha perfect cover.
Anteeks nyt vaan, mutta Max Factor (tämä parjaamasi halpa markettimeikkivoide) peittää hyvin pienellä määrällä eikä keräänny juonteisiin. Olen yli nelikymppinen ja olen kokeillu kymmeniä eri meikkivoiteita. Tämä on peittävin ja paras ja pysyy naamassa.
Jaa, no minulla ei toimi ollenkaan, heitin roskiin parin käyttö kerran jälkeen.
Täällä myös liputetaan Max Factorin puolesta. Mulla Lasting performance foundation ja sävy fair. Peittää ja levittyy hyvin ja on vaalea.
Urban Decay All Nighter meikkivoide. Todella pigmenttinen, tällä saa peittoon jopa pienet tatuoinnit. Ei lähde livohkaan iholta edes räntäsateessa eli todellakin kestävä voide.
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää miksi monet ehdottelevat marketti meikkivoiteita, kun ap sanoo, ettei hinnalla ole väliä. Markettivoiteet on edullisia, mutta ihan oikeasti eivät ole hyviä. Olen taistellut aknen kanssa ja kokeillut kaikki meikkivoiteet läpi. Halvat voiteet eivät peitä ilman kauheaa kerrosta, liikkuvat kasvoilla ja kerääntyvät juonteisiin. Jos haluaa oikeasti hyvän meikkivoiteen siitä on maksettava. Nyt olen saanut lääkkeillä ihoni kuntoon ja pelkkä bb- voide riittää. Niistä ehdottomasti minulle paras on missha perfect cover.
Minäkin olen todennut Max Factorin Facefinityn parhaaksi. Olen kokeillut Dioria, Lancomea, Joe Blascoa ym. kalliimpiakin merkkejä, mutta itselle tuo Max Factor sopii parhaiten. Tekee yksinkertaisesti ihostani paremman näköisen.
Kesäisin käytän Lumenen CC voidetta, kun kaipaan vähän kevyempää peittoa.
Meikkivoidetta on muuten tosi hankala suositella toiselle, koska oma lemppari ja unelmatuote ei välttämättä toimi ollenkaan jonkun muun iholla. Olen huomannut tämän testaillessani muiden suosittelemia pohjustustuotteita. Yrityksen ja erehdyksen kautta voittoon, kokeilemalla eri merkkejä löytää (toivottavasti) sen omaan nassuun täydellisesti natsaavan voiteen.
Essencellä on hyvin vaaleita ja peittäviä meikkivoiteita, esim. Insta-perfect ja Stay all day. Eivät maksa muutamaa euroa enempää, joten mahdollinen hutiostos ei jää harmittamaan..
Razismia puhua vaaleasta ihosta kun jollain voi olla tumma.
Lancomen Teint idole ultra, mä käytän sävyä 010 ja on tosi vaalea, peittävä ja luonnollinen.
Mulla on käytössä Idun Minerals ja siitä vaalein sävy Jorunn. Apteekin sarja.
Estée Lauderin Double Wear. Ainoa joka peittää ja pysyy koko päivän. Olen testannut kymmeniä meikkivoiteita, Diorista Nyxiin ja tämä on luottotuote. Ohut kerros riittää. Ei tunnu raskaalta. Ja pysyy, pysyy, pysyy superrasvaisellakin iholla! Sävyjä on tullut myös viime aikoina lisää kylmälle, neutraalille ja lämpimälle iholle. Itselläni on superkalpea mutta kellertävä iho ja double wear on ainoa meikkivoide joka matchaa ihooni.
Mulla couperosa ja päältä rasvottuva iho. Ainoa mikä peittää on Joe Blasco ja näyttää luonnolliselta. En todellakaan rupea laittamaan useaa kerrosta jotain, ei mulla ole aikaa.
Jonkun muunkin ehdottama Isa Dora Cover Up. Omaan ihan vaalean ihon jossa punoitusta ja värivirheitä ja tuo on ehdottomasti paras meikkivoide. Olen kokeillut laidasta laitaan kaikenlaisia meikkivoiteita ja tuo on oikeasti erinomainen ja peittävä olematta kakkuinen.
Anteeks nyt vaan, mutta Max Factor (tämä parjaamasi halpa markettimeikkivoide) peittää hyvin pienellä määrällä eikä keräänny juonteisiin. Olen yli nelikymppinen ja olen kokeillu kymmeniä eri meikkivoiteita. Tämä on peittävin ja paras ja pysyy naamassa.