Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette nimestä Alissa?

Vierailija
17.04.2019 |

Kysymys otsikossa. Ja mikä tuohon sopii toiseksi nimeksi?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaista melkein tavallista nimeä saa tavata joka paikkaan ja kirjoitetaan silti väärin. Se ei todellakaan ole mukavaa.

Mulla on ihan tavallinen nimi tyyliin Anna. Joka paikassa se väännetään Anneksi, varattuja aikoja ei löydy koska väärinkirjoitettu nimi jne. Että ei se nimen tavallisuuskaan suojaa yhtään miltään.

Vierailija
22/23 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aliisa parempi

Oikein kunnon savolaisjuntti väännös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaista melkein tavallista nimeä saa tavata joka paikkaan ja kirjoitetaan silti väärin. Se ei todellakaan ole mukavaa.

Mulla on ihan tavallinen nimi tyyliin Anna. Joka paikassa se väännetään Anneksi, varattuja aikoja ei löydy koska väärinkirjoitettu nimi jne. Että ei se nimen tavallisuuskaan suojaa yhtään miltään.

Niin tuttua. Mä olen Maija, ja eikös joka paikassa ainakin se yksi, joka ei "opi" millään, vaan "Onko joku nähnyt Seijaa, Raijaa, vai mikä Kaija se nyt on"? Itse sitten vaaditaan, että uutena työntekijänä pitäisi kahdessa sekunnissa muistaa Alecksandrat, Madeliinat ja Liljamarleenat tuosta noin vain.

Oikeasti olen koko nimeltäni Anna-Maija, mutta en käytä, koska ei sitä Ulla-Riittaa, Marja-Leenaa, Anni-Helenaa jne. jaksaisi millään. Hyvä ystävänikin alkoi jostain kumman syystä kutsua Ann-Maj'ksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän