Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittavin yhdistelmä, jonka olet nähnyt jonkun ostaneen? Esim. kortsuja + kurkku

Vierailija
17.04.2019 |

Tuo ensimmäinen on varmaan se tunnetuin juttu, jonka "kaikki" ovat nähneet samalla kassahihnalla. Itse siis en ole tuota nähnyt.

Hauskin mitä olen nähnyt oli kun vanha mummu osti robotti-imurin ja pussin sepeliä (hiekkaa jos joku ei tiedä)
Aikoiko kenties heti mennä testaamaan imurin tehoa, mutta kotona ei ollut riittävän sotkuista? :D

Pidetään tämä ihan hyvän mielen ketjuna ja näitä ei tule ottaa haudanvakavasti.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joku vessaharja ja käsivoidetta jotka muistan joskus ostaneeni, en siis muuta. Muut ostokset olin siis hommannut muualta mutta nuo oli unohtuneet. 

Vierailija
42/55 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi sinulle ap, sepeli on kiviainesta, ei hiekkaa.

Hiekkakin on kiviainesta. Samoin sora. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ruusu ja kondomipaketti. Nuorella miehellä oli varmaan treffit tulossa 😉

Vierailija
44/55 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä kaupasta voi ostaa banaaneja ja liukkaria?

No jos oikein pinnistän, niin tulee mieleen ainakin Prisma ja Citymarket ja varmaan saa melkein mistä tahansa marketista.

Jokaisessa kaupassa noita molempia on, oli pieni kyläkauppa tai iso marketti.

Halpahalissakin ja hyvin näkyvästi esillä kassojen lähellä liukkarit ja muut tarvikkeet, banaanit tietty hedelmätiskillä.

Vierailija
45/55 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin elämän ihan uusiksi, ex oli pikkukylän silmäätekeviä ja kaikki varmasti kotikylässä tietävät minut, entisestä päivätyöstäni läksin opiskelemaan eron jälkeen lähihoitajaksi, vapaa-päiviä myös keskellä viikkoa.

Entisestä elämästä on jäänyt ystäviä toiselta puolen maapalloa ja nämä tulivat ensi kertaa Suomeen, tietenkin lokakuussa ja saunomaan luokseni tiistai-iltana, niin paljon kun suomalaisesta oluesta, makkarasta ja Koskenkorvasta kun olivat kuulleet.

Siinä sitä sateisena lokakuun tiistaina kirkonkylän k-kaupasta hain mäyräkoiran karhua, pari pakettia grillimakkaraa ja viereisestä Alkosta kossupullon.

Muut tarjottavat olin hankkinut jo aiemmin kun en vielä tiennyt, että halusivat saunaan. Vittumaisena ihmisenä hymyilin vielä kaupan kassalle, vapaa päivä ja Alkosta otin muovikassin että kaikki näkivät, mitä se rva kantaa arkena kotiinsa.

Vierailija
46/55 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin kerran jauhelihaa, makaronia, kananmunia, maitoa, juustoa ja leipää.

Ei nolottanut yhtään, eikä kassahenkilö ihmetellyt ostoksiani.

Vierailija
47/55 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

iso lihava nainen osti pitkulaisia munakoisoja + paljon mässyä.

Ei varmasti edes tiennyt että munakoisoja voi syödäkkin.

Vierailija
48/55 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortsuja ja kurkun osti varmaankin terveystiedon opettaja, jolla seuraavaksi oli auheena ehkäisy. Kollegalle oli ensin itse vuoltu peniksenkuvatus, mutta kun sai meiltä muilta aika rankkaa virnuilua, hankki seuraavaksi kurkun. Siitäkin toki leukailtiin, että kenenhän mitoilla valittu.

Vierailija
49/55 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies osti 30 kg riisiä ja 2 isoa kortsupakettia. Fiilistelee varmaan Thaikkuelämää.

Vierailija
50/55 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä viikolla ennen minua Prismassa  kassalla olleen parin ostokset maksoivat 340 euroa. Eivät edes ostaneet  mitään muuta kuin elintarvikkeita ja hygieeniatuotteita. Omat ostokseni maksoivat 9 euroa.

Vierailija
51/55 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkku ja kortsut

=

Puolison kanssa kiva perjantai-ilta! Seksiä ja gin tonicia! Kelpais mullekin.

Hendrick's giniin kuuluu kurkku.

Vierailija
52/55 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä viikolla ennen minua Prismassa  kassalla olleen parin ostokset maksoivat 340 euroa. Eivät edes ostaneet  mitään muuta kuin elintarvikkeita ja hygieeniatuotteita. Omat ostokseni maksoivat 9 euroa.

Mitähän siellä oli? Kuolasit kai sisäfileet ja ravunkoivet sun muut?

Vierailija
53/55 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsirasvaa ja kurkkua

Vierailija
54/55 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ostanut apteekin klamydiatestin ja raskaustestin samalla aikaa. :) mietin useasti mitähän apteekkari mietti. Että olen antanut paljaalla ja haluan testata molemmat vaihtoehdot varmaan tai että voi ei tulevaa vauvaa tai muuta. Oikeasti olen vain neurootikko näissä stauti ja raskausasioissa ja testailen näitä asioita mielenrauhan vuoksi sillloin tällöin vaikka kuinka olisi ollut ehkäisy.

Vierailija
55/55 |
20.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nestemäistä saippuaa ja sormus, joka oli pakkauksineen ilmeisesti jumissa asiakkaan sormessa :D