Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita punavihreitä feministejä, joiden mielestä Vehkoo-tuomio oli oikea?

Vierailija
17.04.2019 |

Muita punavihreitä feministejä, jotka ihmettelevät valtamedian Vehkoo-tuomion uutisointia?

Muita punavihreitä feministejä, joiden mielestä pipot tuntuvat olevan hieman liian kireällä?

Muita punavihreitä feministejä, jotka katsovat parhaaksi olla hiljaa mielipiteistään? Ja nimenomaan pelätessään suvaitsevaiston hyökkäyksiä.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä ole punavihreä feministi.

Vierailija
2/38 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaan mikä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaan mikä?

Trolli.

Vierailija
4/38 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole mitään valittamista Vehkoon tuomiosta. Enemmän naurattaa taas tämä Junes Lokan uhriutuminen. Mies on jatkuvasti itse käräjillä aivan vastaavasta retoriikasta ja sitten kun joutuu itse ottavaksi osapuoleksi, ei kestä sitä ollenkaan. Jonkun pitäisi ostaa Junes-vauvalle tutti.

Vierailija
5/38 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole mitään valittamista Vehkoon tuomiosta. Enemmän naurattaa taas tämä Junes Lokan uhriutuminen. Mies on jatkuvasti itse käräjillä aivan vastaavasta retoriikasta ja sitten kun joutuu itse ottavaksi osapuoleksi, ei kestä sitä ollenkaan. Jonkun pitäisi ostaa Junes-vauvalle tutti.

Jos naapurisi tekisivät jatkuvasti r-ilmoituksia siitä, että parkkeeraat autosi osittain heidän maalleen, sinunko pitäisi kiltisti ottaa t*rpaan ja myhäillä, kun naapurisi puolestaan seisottaa Volvoaan sinun pihallasi?

Vierailija
6/38 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos naapurisi tekisivät jatkuvasti r-ilmoituksia siitä, että parkkeeraat autosi osittain heidän maalleen, sinunko pitäisi kiltisti ottaa t*rpaan ja myhäillä, kun naapurisi puolestaan seisottaa Volvoaan sinun pihallasi?

Ymmärsikö joku tämän logiikan? Jos ymmärsi, voitteko selittää minullekin?

Vierailija
7/38 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen punavihreä feministi, ja minä olen vähän kummissani tuomiosta. Se ei ole oikein linjassa sen kanssa, mitä todettiin taannoin esimerkiksi poliisin sisäisen ryhmän keskusteluista.

Vähän pelkään, että tässä avataan Pandoran lipas. Poliisilla ja oikeuslaitoksella ei mitenkään ole resursseja alkaa jakaa tuomioita yksityisissä some-julkaisuissa tapahtuneista kunnianloukkauksista.

Vierailija
8/38 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen punavihreä feministi, ja minä olen vähän kummissani tuomiosta. Se ei ole oikein linjassa sen kanssa, mitä todettiin taannoin esimerkiksi poliisin sisäisen ryhmän keskusteluista.

Vähän pelkään, että tässä avataan Pandoran lipas. Poliisilla ja oikeuslaitoksella ei mitenkään ole resursseja alkaa jakaa tuomioita yksityisissä some-julkaisuissa tapahtuneista kunnianloukkauksista.

Poliisilla ei ole ollut myöskään kiinnostusta ja halua toimia sellaissa tilanteissa, joissa ei ole ollut kyse yksityisestä somejulkaisusta, vaan esim. suorasta häirinnästä, uhkailusta ja maalittamisesta. Jostain syystä Junes Lokan kohdalla toimittiin toisin. Miksiköhän?

Vierailija
9/38 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos katsoisin oikeudekseni parkkeerata autoani toistuvasti naapurin pihaan ja ulisisin julkisesti kun naapuri yrittää saada minua kuriin, niin en kyllä kehtaisi valittaa, jos saisin vihdoin maistaa omaa lääkettäni naapurin taholta. 😃 Yrittäisin ottaa opikseni ja ajatella, että jos minua harmittaa naapurin käytös, on syytä olettaa ettei minun käytökseni ole tuntunut naapurista yhtään sen kivemmalta.

Vierailija
10/38 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisiko aloittajan mukaan keskusteluun, vai olitko sittenkin trolli?

Vierailija
11/38 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olet yksinkertainen ihminen joka ei ymmärtänyt Juneksen pointtia tässä asiassa.

Junes nosti kissan pöydälle eli vaati samoja lakeja koskevaksi myös vihervasemmistoa joita vihervasemmisto vaatii koskemaan kansallismielisiä.

Toisinsanoen, kuinka sairas vihervasemmiston vaatima vihapuhe on ja mihin johtaa sananvapauden kieltäminen.

Jälleen Junekselta erittäin älykäs veto.

Tottakai samat lait koskevat kaikkia. Sen takia en Vehkoon saamasta tuomiosta pahoillani olekaan. Mutta minun mielestäni Junes Lokka teki itsestään pellen uhriutumalla sellaisesta mitä itse harrastaa koko ajan. Jos hän on huolissaan sananvapauden puolesta, hänen ei pitäisi olla itse sitä estämässä, vaan hyväksyä se, että muillakin kuin äärioikeistolla on sananvapaus.

Mutta kun samat lait eivät tunnu koskevan kaikkia! Poliisi ei tutki yleensä näitä ilmoituksia vihapuheesta, vaikka kyseessä olisi aika suorasukainenkin uhkailu.

Tällaisesta minä en ole ollut tietoinen. Vehkoon tapauksessa kyse ei ollut uhkailusta, vaan siitä että Lokka itse ensin provosoi Vehkoota ja veti taaperovaihteen päälle, kun Vehkoo tarttui täkyyn ja vastasi harkitsemattomasti. Oikeuden tehtäväksi jäi sitten käytännössä todeta, että oikeuslaitoksen on suojeltava myös lapsellisesti kiukuttelevaa Lokkaa, vaikka hänen omassa käytöksessään ei juuri logiikkaa olekaan.

Vierailija
12/38 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos samat lait koskevat kaikkia, niin esimerkiksi perussuomalaisten tuore kansanedustaja saanee tuomion "huor se o" -yksityisviestistään, ja varmaan monien tämän palstan kirjoittelijoidenkin puntin olisi aika tutista. Täällä julkaistut viestit sentään ovat julkisia eivätkä yksityisiä.

Muistakaa jatkossa: esimerkiksi henkilön seksuaaliseen suuntautumiseen viittaava viesti "homopelle" voi olla kunnianloukkaus, vaikka kyseessä olisi homoseksuaali.

Vierailija
13/38 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi paikan Julkisen sanan neuvostossa olevan rikostuomion myötä vaarassa. Selvästi ei tajua mitä julkisesti saa sanoa.

Vierailija
14/38 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos samat lait koskevat kaikkia, niin esimerkiksi perussuomalaisten tuore kansanedustaja saanee tuomion "huor se o" -yksityisviestistään, ja varmaan monien tämän palstan kirjoittelijoidenkin puntin olisi aika tutista. Täällä julkaistut viestit sentään ovat julkisia eivätkä yksityisiä.

Muistakaa jatkossa: esimerkiksi henkilön seksuaaliseen suuntautumiseen viittaava viesti "homopelle" voi olla kunnianloukkaus, vaikka kyseessä olisi homoseksuaali.

Paitsi ehkä jos oikeasti on homo ja pelle, niin kuin John Wayne Gacy.

Vierailija
15/38 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisi paikan Julkisen sanan neuvostossa olevan rikostuomion myötä vaarassa. Selvästi ei tajua mitä julkisesti saa sanoa.

JSN on kommuneista kasattu vitsi, joten on jopa koomista kuvitella vehkoon jäsenyyteen tuolla olevan minkäänlaista vaikutusta.

Vierailija
16/38 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä juuri linjattiin, että n*tsia ei saa sanoa n*tsiksi. Joten ymmärtääkseni myöskään homoa ei saa sanoa homoksi, jos viestissä on loukkaava sävy. Pelleksi sanominen lienee kaikkein pahinta, sori klovnit.

Ja muistakaa, kaikki tämä yksityisellä Facebook-seinällä.

Vierailija
17/38 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä Junes Lokan että Vehkoon tulee vastata sanomisistaan, sikäli oikea ratkaisu. Ei se oikeuta vihapuheeseen ilman seuraamuksia, jos joku muukin sitä harrastaa ja saa seuraamukset.

Vierailija
18/38 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fáktantarkistaja Vulvas voisi vedota viimeksi saamansa rokótteen aiheuttamaan paniíkkireaktioón tai väittää tuomíon haittaavan hänen sosíaalista edistymistään. Myös harhoihin voi vedota. Nuo kaikki ovat alentaneet tiettyjen tapausten tuomíoita.

Vierailija
19/38 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut julkisesti sanottu vaan omalla facebook-seinällä rajatulle ryhmälle ihmisiä. Vrt. rasistiset jutut poliisien facebook-ryhmässä.

Vierailija
20/38 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tässä nyt on ihan selvästi nainen vaietkoon seurakunnassa meininki päällä. Mutta myös huorittelu loppui nyt (vaikka kohdistuisi prostituoituun). Ah sitä oikeusjuttujen määrää joka tästä saadaan.