Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on tarpeeksi yhteistä aikaa parisuhteessa?

Vierailija
17.04.2019 |

Otsikossa kysymys. Kuinka paljon omasta mielestänne yhdessä kuuluisi viettää viikottain aikaa, jotta parisuhde voi hyvin?

Minua niin ärsyttää, kun olemme mieheni kanssa puhuneet asiasta miljoona kertaa. Oma kokemukseni on, että yhdessä tekemistä ja olemista täytyisi olla ainakin se pari tuntia päivässä (mikä tietysti kestää sen, että ihan joka päivä tämä ei onnistu). Ja yhdessä olemisella tarkoitan ihan sellaista oikeaa kohtaamista, että vaikka kävelyllä jutellaan päivän asioista jne. , laitetaan yhdessä ruokaa ym.

Mutta ei! Mies jaksaa panostaa yhdessä olemiseen aina ehkä sen kuukauden, kunnes taas palataan siihen, että hän palaa omista menoistaan yhdeksän-kymmenen aikaan illalla, tuijottaa televisiota ja nukahtaa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen iltamenot koostuvat niin ylitöiden tekemisestä, opiskelusta, harrastuksista kuin kavereiden näkemisestä.

ap

Eli miehellä on parempaa seuraa kuin sinä. Ilmeisesti kotona on niin ankea tunnelma, että mies tekee mitä tahansa muuta kuin on kotona. Miksi? Pitäisikö sittenkin hieman vilkaista peiliin?

Vierailija
22/24 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ole miehen menemisistä ja olemisesta mustasukkainen, vaan olen onnellinen, että miehelläni on mieleistä tekemistä. En minä ainakaan tarvitse mitään yhdessä nyhjäämistä pakolla, vaan yhdessä olon pitää olla luontevaa. Loman jälkeen on aina ihana mennä takaisin töihin ja olla ihan itsekseen.

En ole katsonut kuinka monta tuntia olemme mieheni kanssa valveilla ollessa kahdestaan, mutta koska meillä on kolme lasta, niin on aivan ihana, kun mies lähtee vaikka pojan kanssa fillaroimaan tai auttaa lukiolaista koulutehtävissä. Tai kun hän lähtee innoissaan kaverinsa kanssa kalareissulle, isäänsä auttamaan jonkun puun kaatamisessa tai vaikka järjestelemään autotallia.

Olemme yhdessä arkisin ehkä vain hetken silloin tällöin, mutta molemmat olemme itsenäisiä aikuisia ihmisiä, joilla on muutakin elämää kuin aviopuoliso.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaussuhde on Symbioosi - siis todellinen rakkaussuhde. Kummankin _haluama_ symbioosi. Siitä voi päätellä.

Vierailija
24/24 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme