Miksi kaikki vihaa Hämeenlinnaa?
Ei siitä kuule mitään positiivista. Onko se oikeasti ongelmalähiö täynnä nistejä ja juoppoja ja kaupungilla on huumeongelma. Ei tekemistä ja ei liikenneyhteyksiä. Ei yhtään mitään Suomen huonoin kaupunki.
Kommentit (62)
Häh? Eihän vihaa. Hämeenlinna on kiva. Kulttuurimiljöötä.
Ei se nyt kuitenkaan mitään savoa ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riihimäki ja forssa ovat nistilähiöitä. Hämeenlinna on minusta viihtyisä kaupunki niihin verrattuna.
Siinäpä meriittiä! Olla viihtyisä verrattuna nistilähiöön. Jee jee! 🤔😳🥳
Tottakai se on meriitti, kun näitä "nistilähiöitä" Suomessa nykyään piisaa. Pk-seutu on se kaikista hirvein. eri
Vierailija kirjoitti:
Juu älkää vaan tuliko tänne rauhalliseen kotikaupunkiini, jossa lapseni voi vielä elää turvallisessa ympäristössä ja käydä koulua normaalisti.
Toista se on teillä "suurkaupungin" väellä...
Pitäkää ne roadmaninne ja muut sekopäät ihan ominanne ja eläkää jännityksessä.
Minä olen onnellinen perheineni täällä valaistulla hautausmaalla.
Tämä, ei voi kuin toivoa ettei se ghettopaska leviäisi tännekin 😬 N37v
Hämeenlinna on mitä viehättävin kaupunki, kaunis ja rauhallinen. Itse toivon voivani eläkkeellä muuttaa sinne, kun ei työt enää sido tänne, missä nyt asun.
Vierailija kirjoitti:
Hämeenlinna on mitä viehättävin kaupunki, kaunis ja rauhallinen. Itse toivon voivani eläkkeellä muuttaa sinne, kun ei työt enää sido tänne, missä nyt asun.
Aika pitkälti eläkeläisten kaupunkihan tämä on nykyään. Sikäli harmi, että täällä on paljon oppilaitoksia ja nuorille koulutusta, ja silti kaikki haluavat täältä pois koulun päätyttyä.
Luonto lähellä, kaikki tärkeimmät palvelut tarjolla, ja Tampere ja Helsinki nopeiden yhteyksien päässä. Lapsiperheelle hyvä vaihtoehto. Turvallinen päästää lapsetkin omin päin liikenteeseen.
Eikun paras koko maapallolla toisin kuin esim Kontula!😡
Tylsä paikka. Kuollut. Kesällä ihan nasta mesta. Kesäkaupunkina kiva. Mutta on niitä parempiakin.
Ortodoksikirkko ja hellarit metelöi . Ja laittomat. Vähän kuin valkea koski.
Luvattu maa on lohi idässä kuin myös puolikuu j Babylon. Menkää.
hämeenlinna on paska paikka eikä ole mitään tekemistä tälläkään hetkellä koska biorexissä ei mene tällä hetkellä minecraft movieta ENGLANNIKSI!!!! PS. hämeenlinnassa on paljon juoppoja 12 v ylöspäin etenkin ksk ja jukola PS. jukola on täynnä juoppoja ja wnb gängstereitä💩
Mä ainakin voisin asua siellä. Oikeasti paskoja paikkoja ovat joku Pori, Forssa, Kouvola ja koko itä-Suomi, ehkä Kuopioo lukuun ottamatta, toki Joensuuta en tunne.
En vihaa, koska en edes ajattelee koko kaupunkia.
Vierailija kirjoitti:
Mä asuin siellä 19 vuotta, ja nyt on täynnä 25 vuotta Tampereella. Täällä vieraat ihmiset juttelevat toisilleen ihan sujuvasti (kaupassa, bussipysäkillä jne), joko se on mahdollista Hämeenlinnassa?
Ei ole mahdollista, ei juttele todellakaan. Täysin vika tikki oli muuttaa Hämeenlinnaan ja suunnitelmissa onkin muutto Tampereelle. Käyn Tampereella usein ja ei millään uskoisi, että välimatkaa Hämeenlinnaan on alle 100 km. Useissa eri kaupungeissa Suomessa asuneena en ole ikinä aiemmin nähnyt näin sisäänpäinkääntyneitä ja nurkkakuntaisia ihmisiä kuin Hämeenlinnassa. Liian eksoottista on jo se, jos olet muuttanut pääkaupunkiseudulta Hämeenlinnaan, puhumattakaan ulkomailta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä asuin siellä 19 vuotta, ja nyt on täynnä 25 vuotta Tampereella. Täällä vieraat ihmiset juttelevat toisilleen ihan sujuvasti (kaupassa, bussipysäkillä jne), joko se on mahdollista Hämeenlinnassa?
Ei ole mahdollista, ei juttele todellakaan. Täysin vika tikki oli muuttaa Hämeenlinnaan ja suunnitelmissa onkin muutto Tampereelle. Käyn Tampereella usein ja ei millään uskoisi, että välimatkaa Hämeenlinnaan on alle 100 km. Useissa eri kaupungeissa Suomessa asuneena en ole ikinä aiemmin nähnyt näin sisäänpäinkääntyneitä ja nurkkakuntaisia ihmisiä kuin Hämeenlinnassa. Liian eksoottista on jo se, jos olet muuttanut pääkaupunkiseudulta Hämeenlinnaan, puhumattakaan ulkomailta.
Edellinen jatkaa: Kaupunki on muuten todella kiva, jos ei ota huomioon autioitunutta keskustaa ja sisäänpäinkääntyneitä ihmisiä. On eaim. upeat ulkoilumahdollisuudet ympäri kaupunkia, kivoja puistoja ja hienoja maisemia.
Samaa mieltä. Hämpton on hieno paikka.