Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kaikki vihaa Hämeenlinnaa?

Vierailija
16.04.2019 |

Ei siitä kuule mitään positiivista. Onko se oikeasti ongelmalähiö täynnä nistejä ja juoppoja ja kaupungilla on huumeongelma. Ei tekemistä ja ei liikenneyhteyksiä. Ei yhtään mitään Suomen huonoin kaupunki.

Miksi kaikki vihaa Hämeenlinnaa?

Vaihtoehdot

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ole kuullut Hämeenlinnasta mitään pahaa, en siis vihaa sitä. 

En ole kyllä hyvääkään kuullut. Täysin yhdentekevä paikka.

Vierailija
22/62 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamperelaisena suorastaan fanitan ko. kaupunkia! Lisäksi tunnen paljon mukavia tyyppejä, jotka asuvat siellä. Forssalaisilla taas on Suomen seksikkäin murre. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämeenlinna on ihana! Kaunis! Työni puolesta olen paljon käynyt ja yöpynyt. Joskus kokonaisia viikkoja. Ihmiset kyllä omituisen hitaalla sytytyksellä varustettuja mutta eipä muuta negaa keksi. Pysähdyn aina ohikulkumatkalla jos vain mahdollista. Ihanat lenkkeilymahikset ja rauhallinen tunnelma. Jos viikon bileputkea haikailee niin Ibiza ajaa varmaan asiaansa siinä. Pikkukaupunki on pikkukaupunki. Hämeenlinna on fantsu, eikä mikään lähiökerava.

Länsirannikon täti 30+

Vierailija
24/62 |
17.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kääk! Kävin nuorna miesnä sotaväen Parolannummella ja silloin Hämeenlinna oli tylsä pikkukaupunki.

Joku vantaalainenko siellä taas pullistelee? 

Niin kävin minäkin inttini Parolassa ja minusta Hämeenlinna oli juuri sopivan kokoinen kaupunki iltavapaille ja iltalomille. Mukavasti tuli kaupungin kapakat tutuiksi, siis ne johon inttipoikia päästettiin. Pidemmillä lomillahan sitä käytiinkin sitten kotopuolessa.

Mutta joo onhan tuo Hämeenlinna muutenkin kohtuu tuttu kaupunki, siellä kun asui sukulaisia ja myöhemmin olen siellä tehnyt satunnaisia keikkahommiakin. Oikein mukava kesäkaupunki Aulankoineen ja Ahvenistoineen. Parastahan Hämeenlinnassa on kuitenkin sen keskeinen sijanti. Kaikki Suomen suurimmat kaupungit kohtuullisen lähellä ja moottoritietä pääsee niin etelään kuin pohjoiseenkin. Itse voisin aivan hyvin. asua Hämeenlinnassa

Vierailija
25/62 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riihimäki ja forssa ovat nistilähiöitä. Hämeenlinna on minusta viihtyisä kaupunki niihin verrattuna.

Siinäpä meriittiä! Olla viihtyisä verrattuna nistilähiöön. Jee jee! 🤔😳🥳

Vierailija
26/62 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän Hämeenlinnasta, niillä on se hieno Hämeen linna ja muutenkin ihan kiva kaupunki. Lähellä myös kotikaupunkiani Helsinkiä joten tulee käytyä. 

Mutta äsken tuli telkkarista Kalevauvan kappale " Miksi kaikki vihaavat Hämeenlinnaa" feat Paleface. Se oli aika hassu.  

Vierailija
27/62 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän Hämeenlinnasta, niillä on se hieno Hämeen linna ja muutenkin ihan kiva kaupunki. Lähellä myös kotikaupunkiani Helsinkiä joten tulee käytyä. 

Mutta äsken tuli telkkarista Kalevauvan kappale " Miksi kaikki vihaavat Hämeenlinnaa" feat Paleface. Se oli aika hassu.  

Joo, täältähän se niitä tekstejään hakee, joten ei ihme, jos vähän hassulta kuulostaa.

Vierailija
28/62 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys: Miksi kaikki vihaa Hämeenlinnaa?

Vastausvaihtoehto: Ei ole.

Vierailija
29/62 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asuin siellä 19 vuotta, ja nyt on täynnä 25 vuotta Tampereella. Täällä vieraat ihmiset juttelevat toisilleen ihan sujuvasti (kaupassa, bussipysäkillä jne), joko se on mahdollista Hämeenlinnassa?

Vierailija
30/62 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä Turulle ja turkulaisille on tapahtunut tällä saralla? Vai onko koko kaupunki irronnut viimein mantereesta ja seilannut muille maille?

Vierailija
31/62 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä Turulle ja turkulaisille on tapahtunut tällä saralla? Vai onko koko kaupunki irronnut viimein mantereesta ja seilannut muille maille?

Tamperelaisten Ei-turkulainen osakunta on viimein lyönyt viimeisen kiilan, siellä se kelluu Pohjanlahdella kohti Ruotsia.

Vierailija
32/62 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palehan asui nuoruudessaan jonkin aikaa Hämeenlinnassa. Aina vimpan päälle prässätyt lökäpökät ja kylän parasta kannabista, pankinjohtajan pojalla oli varaa.

Vierailija
33/62 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämeenlinna on ihan symppiskaupunki ja sienimetsät mahtavat. Varmaan tylsä asua, kun ei siellä paljon mitään ole, mutta satunnaisesti kun käy ihan mukava. Isäni asuu siellä ja retkeilemme paljon pitkin Hämeenlinnaa ja lähiseutuja kun olemme käymässä. Paikkakuntalaiset ei ehkä saa niin paljoa irti maisemista, mutta itse voisin haahuilla esimerkiksi Ahveniston hautausmaalla vaikka koko päivän. Samoin järven ympäri on ihana kävellä ja linnan seutukin todella kiva. Lapsille on runsaasti erilaisia kivoja leikkipaikkoja.

Siellä on kyllä hyvin nukkuva fiilis. Kun linnat on kierretty ja sienet haettu niin siinä alkaa olla kaikki mahdollinen tehty. Itse kaupunki ei oikein tarjoa paljoa. Ihan eri kuin esim Turussa, jossa olen viimeiset 35v asunut. Täällä on nähtävää ja koettavaa joka päivälle ja Jokiranta on aina yhtä kaunis, vaikka joka päivä sitä kävelee. En silti koe Hämeenlinnaa mitenkään hirveänä paikkana. Se on sellainen mökkipaikka.

Vierailija
34/62 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me täällä ollaan ja ihan yhtä perseestä kuin aina. Mutta ei ole nyt mitään jonninjoutavaa hanketta menossa kaiken kansan äimisteltäväksi, niin ei olla oltu otsikoissa. Kohta taas kun tori korjataan ja aletaan rakentaa konserttitaloa kuulette meistä.

Vierailija
35/62 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki???? En minä ainakaan.

Vierailija
36/62 |
11.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoititko: Mänttä-Vilppulaa?

Vierailija
37/62 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paska mesta.

Vierailija
38/62 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

What??! Muuttaisin koska vaan sinne jos olisi joku syy :D Täältä tullaan Hämpton! N32

Vierailija
39/62 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsee usein kaupunki kaupungeissa ja sen suunnittelu. Ei luonto niinkään. Pitäisi olla järkeä kaupunkisuunnitteluissa.

Vierailija
40/62 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu älkää vaan tuliko tänne rauhalliseen kotikaupunkiini, jossa lapseni voi vielä elää turvallisessa ympäristössä ja käydä koulua normaalisti.

Toista se on teillä "suurkaupungin" väellä...

Pitäkää ne roadmaninne ja muut sekopäät ihan ominanne ja eläkää jännityksessä.

Minä olen onnellinen perheineni täällä valaistulla hautausmaalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan