Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alkoholisti olen kyllä, mutta onko tällaisia kohtalotovereita

Vierailija
16.04.2019 |

Jotka ei tavallaan edes halua lopettaa? Arki meillä pysyy ihan kondiksessa, en oo koskaan lärvit lasten edessä jne.. Mutta nää hetket kuten tänään yksinäisen shoppailureissun jälkeen jäin yleiseen vessaan juomaan siideriä.. Kotiudun kyllä ajoissa.
Onko siellä joku kuten minä?

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu en halua. Vedän ihan rehelliset lärvit pari kertaa viikossa. Tosin mulla ei ole lapsia tai muitakaan rajoitteita.

Vierailija
2/49 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsilla on selvä aikuinen kuten isä paikalla, eipä tuohon kukaan puutu ellet ole väkivaltainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen. Kolmatta vuotta jo näin. Ainoa elämäni oikea ilo.

Vierailija
4/49 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se vähän surkeeta että luulet itse päättäväsi, ettet halua lopettaa.

Kun todellisuudessa olet addiktoitunut etanoliin. Rotillekin kehittyy etanoliin rottakokeissa. Aivojen mekanismi laittaa hakeutumaan sen pariin mistä saa välittömän tyydytyksen.

Istut yksin yleisessä vessassa juomassa etanolia.

Et halua lopettaa? Haluaisitko haluta? Jos saisit nyt päättää, haluaisitko olla ihminen joka ei istu yksin yleisessä vessassa juomassa etanolia? Jos vastaus on kyllä, hae apua ja korkki kiinni. Haikeaa se on ja monesta asiasta täytyy luopua. Mutta paljon hyviä terveellisempiä asioita tulee tilalle. Kuten se että tutustut itseesi oikeasti ihmisenä ja opit käsittelemään tunteitasi.

Tsemppiä!

Vierailija
5/49 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös. Olen 44 v sinkku nainen, juon reilusti yli suurkulutusrajojen, mutta ei mitään motivaatiota lopettaa tai vähentää. Työni hoidan, lapsia tai miestä ei ole jotka asiasta kärsisivät, ja minä vaan nautin pöhnästä enemmän kuin mistään asiasta maailmassa! Joo tiedän kyllä että maksa kärsii ja muutenkin keho, mutta hyväksyn lyhyen elämän hintana hauskasta elämästä. 

Vierailija
6/49 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täällä, yrittänyt lopettaa monta kertaa. Hoidan kodin, työn, opiskelun. Ilman ryyppäämistä en kestäis päivääkään. Liikaa hommaa.

Vierailija
7/49 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tuossa tilanteessa pari vuotta sitten.

On itsekästä ei haluta lopettaa.

Lapset kärsii vaikket myönnä tai tajua.

Tuo vain pahenee.

Tee päätös ja mene aa.

Vierailija
8/49 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat ihan tavalliselta kotiäidiltä.

Vierailija
9/49 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kotiäidillä ole aikaa shoppailla ja ryypätä kauppakeskuksen vessassa.

Sitä paitsi pitää olla ajokunnossa koko ajan.

Vierailija
10/49 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä sitä siddukkaa vessassa kiskoit...upea ja lämmin päivä, hyvä syy istahtaa terassille.

Vierailija
11/49 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa jos joku saa jotain iloa ryyppäämisestä vielä vuosien ryyppäämisen jälkeen. Mulla ei ole enää mitään syytä käyttää alkoholia, alkoholi oli lopussa vain tottumus ja riippuvaisuus.

Vierailija
12/49 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin vessassa juopottelu on yök. Puistonpenkille mielummin.

Vierailija
13/49 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin ihan hyvin juoda itseni hautaan, ketään ei kiinnosta. Elämäni ei tod. ole ollut helppoa, pelkkää surua, pelkoa, vastusta vastuksen perään eikä se tästä muutu. Mutta silti jotenkin, jossain, on joku voima tai jäänne paremmasta itsestäni, se mitä en ole mutta ehkä olisin voinut joskus olla... Ja tämän jonkin takia haluan pysyttäytyä itsetuhosta.

Vierailija
14/49 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule nyt ainakin pois sieltä vessasta. Miksi siellä juot?

Vierailija
15/49 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pahalla mutta olet jo vajonnut aika alas jos tarvii yleisessä vessassa ryypätä. Äitini harrasti samaa ja kuvitteli, ettei me lapset mitään huomata. Huomattiin me.

Vierailija
16/49 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoholinkäyttö tuomitaan mutta mitä jos kotiäiti syö valtavan kasan psyykelääkkeitä joka päivä? Eikä ole ikinä "selvinpäin" eli ilman pillereitä kotona.

Vierailija
17/49 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä myös. Olen 44 v sinkku nainen, juon reilusti yli suurkulutusrajojen, mutta ei mitään motivaatiota lopettaa tai vähentää. Työni hoidan, lapsia tai miestä ei ole jotka asiasta kärsisivät, ja minä vaan nautin pöhnästä enemmän kuin mistään asiasta maailmassa! Joo tiedän kyllä että maksa kärsii ja muutenkin keho, mutta hyväksyn lyhyen elämän hintana hauskasta elämästä. 

Hauskaa kun elämässä ei ole muuta sisältöä, muuta päämäärää, merkitystä tai tavoitetta kuin etanoli? Aine jossa liotat aivojasi, jotta todellisuudessa vältyt elämästä oikeaa elämää? Mikään ei ole niin kokemusrikasta kuin elämän eläminen selvin päin. Mikään ei haasta ihmistä samalla tavalla. Mikään ei voita sitä tunnetta kun olet high on life. Se on parasta.

Vierailija
18/49 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juominen on ihanaa, mutta en itse siihen pysty kun on lapset. Heidän läsnäollessaan en ole juonut ikinä. Muutama vuosi vielä vapauteen ja todellakin vedän sitten lärvejä ja istun terassilla!!

Vierailija
19/49 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vessassa :D ?

Vierailija
20/49 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoholinkäyttö tuomitaan mutta mitä jos kotiäiti syö valtavan kasan psyykelääkkeitä joka päivä? Eikä ole ikinä "selvinpäin" eli ilman pillereitä kotona.

Normaalikäytössä psyykenlääkkeet eivät muun muassa tuhoa maksaa , aiheuta sydän-ja verisuonisairauksia ja syöpää, tuhoa ihmissuhteita ja vie rahojasi, ja tee ihmisestä vastuutonta tai toimintakyvytöntä. Päinvastoin psyykenlääkkeillä autetaan ongelmista kärsiviä ihmisiä pärjäämään.