Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen lihava mutta en silti halua syödä aina samaa einesmoskaa mikä suututtaa miesystävääni. En tiedä tuleeko tästä mitään.

Vierailija
16.04.2019 |

Ranskalaisia, kalapuikkoja, ranskalaisia, nugetteja, limsaa, energiajuomaa, suklaavanukkaita! Mies tuntuu olettavan, että koska olen läski niin mätän tätä tyytyväisenä viikosta toiseen. Eilen tein makaronilaatikkoa johon raastoin porkkanaa ja mies oli naama nurinpäin kun limsaakaan ei ollut, joi lopulta pelkkää kahvia ja minä söin suoraan sanoen lähes itku kurkussa, kun ei kelpaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No syökää eri ruokaa? Mun mies kun tekee ruokaa niin se on pelkkää jauheliha-makaronimössöä, eli usein teen myös ruokaa ihan vaan itselleni.

Vierailija
2/6 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee omat ruokas, ei kai siinä nyt niin iso vaiva ole. En itsekään suostuisi syömään tuollaisia ruokia, miehelleni ne ovat suorastaa herkkua. Onko pakko olla yhteiset ruuat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi nyt vaan mutta ihan hirveiltä kuulostavat nuo ruuat. Kuitenkin riippumatta edellisestä mielipiteestäni, on henkistä väkivaltaa painostaa kumppaniaan syömään aina samaa kuin itse ja osoittaa vielä noin lapsellisesti mieltään asiasta. Etenkin kun nuo ruuat mitä miesystäväsi haluaa sinun syövän, ovat todella epäterveellisiä jokapäiväisenä ruokana.

Vierailija
4/6 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ap olen läski. Olen ainoa läski perheessämme. Silti teen meille aina perus kotiruokaa ja sitä me koko perhe syömme. Omituiset luulot sun miehellä kun luulee että lihavat syö vain tuollaisia ruokia.

Vierailija
5/6 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat on ihanat t: 18 vuotias läskijankkaaja.

Vierailija
6/6 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joka pv ranskanperunoita ja limsaa?