HS: Sinisten Jari Lindström ei asetukaan ehdolle EU-vaaleihin
Kommentit (16)
En tajua miten kuvitteli pääsevänsä läpi kun ei äänet riitä edes kymenlaakson kansanedustajapaikkaan. Taitaa luovuttaa paikkansa Niinistölle tai Terholle.
Asettuisi kyllä, mutta ei uskalla enää panna rahojaan mainostamiseen. Kannattaa pitää tilillä se, mikä ministerinpalkasta on jäänyt säästöön.
http://www.soininvaara.fi/2019/04/15/heita-olisi-tarvittu-eduskunnassa/
soininvaaran ajatuksia tippuneista, muistakin kuin vihreistä:
"Sampo Terho Vaalikeskustelujen ehdoton älykkö. Oli varaa siihen, kun mitään ei ollut menetettävänä. (Sitä en ymmärrä, miten muut ajattelivat, että heitä suosittaisiin enemmän, jos näyttelisivät tyhmempää kuin ovat.) Hyvin tervejärkisesti ajatteleva. Voisi toisessa seurassa kasvaa suureksi poliitikoksi."
Suomalainen politiikka tiivistettynä: leiki tyhmää joka tilanteessa. Jopa persujen "älykäs" mestari on mestari myös tyhmän leikkimisessä. Tai no en tiedä leikkiikö kaikki noista tyhmää.
Vierailija kirjoitti:
En tajua miten kuvitteli pääsevänsä läpi kun ei äänet riitä edes kymenlaakson kansanedustajapaikkaan. Taitaa luovuttaa paikkansa Niinistölle tai Terholle.
minkä paikan? hammaspaikan?
Kielitaidoton duunari ei Brysselin ja Luxenburing englannin- ja ranskankielisen yläluokan piireissä pärjäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdokaspaikan. Ei kai sinne listoille voi kaikkia halukkaita ottaa?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä! Jarppa nyt aktivoitumaan :)
Ei se aio aktivoitua. Kertoi itse twitterissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työssäoleva ei voi aktivoitua kun ei ole työtön. Luulisi että teille jankuttajille olisi tämäkin ollut jo alusta lähtien itsestäänselvää kun väitätte ajavanne työttömän asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdokaspaikan. Ei kai sinne listoille voi kaikkia halukkaita ottaa?
Kyllä sinne listalle useampikin ehdokas mahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Korjaus edelliseen: Luxenburgin ....
Se on LuxeMburg.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työssäoleva ei voi aktivoitua kun ei ole työtön. Luulisi että teille jankuttajille olisi tämäkin ollut jo alusta lähtien itsestäänselvää kun väitätte ajavanne työttömän asiaa.
Missä se on töissä? Kansanedustajuus ja ministeriyys ei ole töitä vaan luottamustehtäviä. Mikä on huvittavaa koska kyseinen jamppa toimii luottamustehtävissä petoksen ansiosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä se on töissä? Kansanedustajuus ja ministeriyys ei ole töitä vaan luottamustehtäviä. Mikä on huvittavaa koska kyseinen jamppa toimii luottamustehtävissä petoksen ansiosta.
Onko teillä persuilla jotain huumeita joita te vedätte ennen nettiin kirjautumista? Ministeri ei ole työtön ja Lindström ei ole ministeri petoksen ansiosta.
Jännä miten itse epärehellisimmät on usein niitä jotka eniten syyttää muita huijauksista, esim, katsokaa trumpin meuhkaamista siitä miten kaikki muut huijaavat joka paikassa. Tai persuja jotka jankuttaa muiden petoksista yms vaikka itse käänsivät takkiaan ja selkäänpuukottivat jo ennen puoluekokousta ja varsinkin sen jälkeen.
No ei olisi mitään mahdollisuuksia tulla valituksi, joten ihan järkevä päätös.