Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruusufinnistä/couperosasta ihosta kärsivät: Mitä ihonhoito vinkkejä, mitä kosmetiikkaa käytätte?

Vierailija
16.04.2019 |

Kesälläkin pitäisi aurinkorasvaa pystyä käyttämään kasvoilla, mutta kun tuntuu, että kaikki jatkuvasti pahentaa ihon kuntoa :/

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajusteettomat tuotteet käytössä, vältä ainakin eniten allergisoivia aineita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksesta. Hajusteettomat käytössä jo 10-vuotta, mutta tuntuu, että se ei riitä :/ Ap

Vierailija
4/48 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksesta. Hajusteettomat käytössä jo 10-vuotta, mutta tuntuu, että se ei riitä :/ Ap

Mitä tuotteita käytät?

Vierailija
5/48 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen Cetaphil ja Cerave tuotteita ihon puhdistamiseen.

Vierailija
6/48 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avene lähdevesisuihke ihoa rauhoittamaan, en voi käyttää tavallista kasvovettä.

Vierailija
7/48 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä aurinkovoiteita kasvoilla, avenen hydrance optimale light tai humektan ja lumenen cc voide (on tosin miedosti hajustettu). Mishhan bb voidetta käytin mutta siinä on linaloolia joten en osta uudelleen, vaikka ei suoranaisesti ärsyttänyt ihoa (pieni purkki maksoi alle 7 euroa joten ostin kokeiluun).

Vierailija
8/48 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen Cetaphil ja Cerave tuotteita ihon puhdistamiseen.

Ceravea saa apteekista, edullinenkin vielä.

Vierailija
9/48 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesät talvet suojaan kasvoni peittävällä Joe Blascon meikkivärillä. Se auttaa, tehnyt näin jo yli 20v. Parempi kuin mikään aurinkovoide.

Vierailija
10/48 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

se joku suomalainen nainen kehitti oman sarjan... en muista nimeä... löytynee googlaamalla.

Kurkumageeli on myös erään tohtorin kehittämä. Sitä saa tilattua jenkeistä,  mutta on kallista. Psoria Gold tai joku nimi. Niiden sivuilla kuvia millaisiin ongelmiin auttaa.

Vierailija
11/48 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avene lähdevesisuihke ihoa rauhoittamaan, en voi käyttää tavallista kasvovettä.

Tää on oikeasti hyvä. Sain kerran pienen purkin muun ostoksen kylkiäisenä, ja yllätyin. Pidin ilman muuta aivan turhakkeena, suihkuttaa nyt kallista vettä naamaansa, mutta rauhoittava vaikutus on uskomaton. Pidän pulloa viileässä, rauhoittaa ärtynyttä ja/tai palanutta ihoa hyvin. Mulle toimii siis ainakin. En kuitenkaan raaski käyttää kuin kovimpaan ärsytykseen.

Vierailija
12/48 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käytät meikkiä, suosittelen suurimman osan poistamiseen Simplen Micellar-kasvojenpuhdistusliinoja. Ei tarvitse ärsyttää ihoa niin vahvoilla puhdistusaineilla/reilummalla hankaamisella.

Vierailija
13/48 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuotteita käytät?

Tällä hetkellä käytössä Aco kasvojen osalta. Vartalon, hiusten ja käsienpesussa erisan ja lv. Olen kokeillut elämässäni vaikka mitä. Arbutin voidetta, Rosazolia, erilaisia luomukosmetiikka merkkejä ja niiden herkän ihon hoitosarjoja, mm dr hauschkalta. Ap

Vierailija
14/48 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesät talvet suojaan kasvoni peittävällä Joe Blascon meikkivärillä. Se auttaa, tehnyt näin jo yli 20v. Parempi kuin mikään aurinkovoide.

Minulla hankaloittaa meikkivoiteiden käytössä se, että ihollani on paikoin myös hilseilevää ihottumaa muun muassa suunpielissä. Otsassa jo iän tuomia ryppyjä ja seassa ruusufinninäppyä. Nenänpielissä erittäin näkyviä violetteja verisuonia ja niihin molemmin puolin nousee mätäpaiseita useamman kerran kuussa. Iho alkanut paksuuntumaan nenänpielissä, tämä muutos on käsittääkseni miehillä tyypillisempää tuusufinnissä, tiedetään nimellä fyyma. Ap

Vierailija
15/48 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut ruusufinni (rocacea) lähes viisitoista vuotta. Aikaisemmin lääkärit määräili kuukausien antibioottikuureja mutta oireet palasivat heti kun kuuri päättyi.

Nyt olen käyttänyt Bionin rocacean hoitoon tarkoitettuja tuotteita 5 vuotta ja ne todella toimii! Minulla ei ole ollut mitään oireita vuosiin. Keväällä aurinko saa nenänvarren ja otsan vähän kutisemaan ja pari pientä näppyä voi tulla mutta Bionin tuotteilla nekin häviää hetkessä.

Mulla on käytössä:

Bacteriostat Cleanser (pesuneste aamuin illoin; jos on paljon ulkona ja ihoa hikoaa, kannattaa pestä päivälläkin)

Follicle Clearing Lotion (hoitoaine aamuin illoin)

Green Tea Clay Poultice (savinaamio, käytän paikallisesti jos tulee näppyjä, sopii myös peittämään)

Titanium Dioxide Suncream (aurinkovoide ja sopii päivävoiteeksikin)

Bionilla on muitakin tuotteita kuten Moisturizer, mutta en juurikaan käytä sitä.

Voin olla auringossa päivät pitkät, saunoa, syödä mausteisia ruokia, juoda kahvia ja alkoholia. Iho pysyy täysin terveenä näillä tuotteilla. Suosittelen, ruusufinni on hirveä vitsaus.

Vierailija
16/48 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain aitoa sertifioitua luonnonkosmea.

Ei siis apteekkikosmetiikkaa, ei ole luonnon

Vierailija
17/48 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madara, EstelleThild, Benecos, Logona, Lavera, Urtekram, Couleur Caramel jne

Vierailija
18/48 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut ruusufinni (rocacea) lähes viisitoista vuotta. Aikaisemmin lääkärit määräili kuukausien antibioottikuureja mutta oireet palasivat heti kun kuuri päättyi.

Nyt olen käyttänyt Bionin rocacean hoitoon tarkoitettuja tuotteita 5 vuotta ja ne todella toimii! Minulla ei ole ollut mitään oireita vuosiin. Keväällä aurinko saa nenänvarren ja otsan vähän kutisemaan ja pari pientä näppyä voi tulla mutta Bionin tuotteilla nekin häviää hetkessä.

Mulla on käytössä:

Bacteriostat Cleanser (pesuneste aamuin illoin; jos on paljon ulkona ja ihoa hikoaa, kannattaa pestä päivälläkin)

Follicle Clearing Lotion (hoitoaine aamuin illoin)

Green Tea Clay Poultice (savinaamio, käytän paikallisesti jos tulee näppyjä, sopii myös peittämään)

Titanium Dioxide Suncream (aurinkovoide ja sopii päivävoiteeksikin)

Bionilla on muitakin tuotteita kuten Moisturizer, mutta en juurikaan käytä sitä.

Voin olla auringossa päivät pitkät, saunoa, syödä mausteisia ruokia, juoda kahvia ja alkoholia. Iho pysyy täysin terveenä näillä tuotteilla. Suosittelen, ruusufinni on hirveä vitsaus.

Bionin tuotteita saa kosmetoligeilta. Googlettakaa myyntipaikat!

Vierailija
19/48 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cliniquen redness voide on toiminut hyvin. Vähentää punakkuutta. Olen käyttänyt sitä jo vuosia. Lancomen teint idole ultra meikkivoide päivisin. Näiden avulla olen jo vuosia pärjännyt.

Vierailija
20/48 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain aitoa sertifioitua luonnonkosmea.

Ei siis apteekkikosmetiikkaa, ei ole luonnon

No ei näin. Luonnonkosmetiikka on yhtä paha kuin tavallinenkin, jos on väärät tuotteet. LuonnonkosmetiikkatuotteissaKIN on usein monia rosaceaa pahasti provosoivia ainesosia. Tyypillisesti ne ovat hieman eri ainesosat jotka tavallisessa ja luonnonkosmetiikassa ärsyttävät. Pelkkä sertifikaatti ei takaa sitten yhtikäs mitään tuotteen ”hyvyydestä” rosaceaiholle (kuten ei muillekaan ihoille).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän