Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Minkälaisiksi ihmisten käytöstavat olisivat kehittyneet, jos...
16.04.2019 |
Keskustelun osapuolet olisivat kääntäneet kasvojensa sijaan takapuolensa toisiian kohti?
Tällaisia ajatuksia heräsi tässä teetä juodessa.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Toisinsanoen, onko kasvoilla puhuminen vain tapa ja evoluutio on kehittänyt meille vain lihakset jotta voimme ilmeillä. Jos ilmeilisimme toisillemme esim. läpsyttelemällä kannikoitamme, olisimmeko kehittyneet ilmeettömiksi pyllistelijöiksi? Minkälaiseksi meikkiteollisuus olisi kehittynyt? -AP