Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies suunnittelee ja puhuu kaiket illat Australian matkasta. Mua ahdistaa.

Vierailija
16.04.2019 |

Tekee myös ylimääräistä duunia jotta saa rahat kasaan. Illat pitkät höpöttää Australiasta ja nyt se keksi et käydään samalla reissulla Uudessa Seelannissa.
Itse olen jäämässä työttömäksi kuukauden päästä ja mua ahdistaa tilanne ja toinen vaan suunnittelee jotain 15.000€ maksavaa matkaa.
Mistään muusta ei puhukaan. Illat surffaa netissä ja suunnittelee missä käydä ja blaa blaa.
Aaaarrrrrgghhh, mä tuun hulluksi. Mulla ei ole kertakaikkiaan mitään mahdollisuutta lähtee minnekään. Vaikka saisin töitäkin, niin ei mulla ole lomaa reilu kahta viikkoo.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten suutasi osaa avata ja kertoa sille miehellesi, että sinulla ei ole rahaa, vai yksinkö meinaa mennä?

Vierailija
2/31 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä kertonut miehellesi, ettei sinulla ole varaa lähteä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau, hienoo. Mitä kaikkee äijäs on jo saanut listalle? Meillä on kans samanlainen matka suunnitteilla, tekis mieli nähdä onko jotain jäänyt huomaamatta.

Päästä ukko yksin reissuun ja keskity työnhakuun.

Vierailija
4/31 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap palailee...

Monesti olen sanonut ettei rahaa tule olemaan tuohon ja pitäishän miehenkin se ymmärtää sanomattakin.

Olen myös ehdottanut että lähtee lapsen kanssa kahdestaan. Sekään ei käy.

Ap

Vierailija
5/31 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tee selväksi että et lähde ja toivot että ei puhu siitä juuri sinulle niin paljon. Jos ei tajua niin poistut paikalta kun alkaa jauhaa. En mäkään jaksais toisen messua kuunnella. Mulla enemmän rahaa kuin miehelläni enkä hehkuttele silloin kun lähden tyttöjen reissulle. Yhteisiä matkoja on kiva mehustella yhdessä.

Vierailija
6/31 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olette naimisissa? Yhteiset rahat siis. Mies voi maksaa. Ei ongelmaa, miksi stressaat turhasta. Varmasti upea reissu.

Vierailija
7/31 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap palailee...

Monesti olen sanonut ettei rahaa tule olemaan tuohon ja pitäishän miehenkin se ymmärtää sanomattakin.

Olen myös ehdottanut että lähtee lapsen kanssa kahdestaan. Sekään ei käy.

Ap

Onko miehesi tyhmä?

Vierailija
8/31 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sulle ei ole uusia töitä ihan just heti tiedossa niin sithän sulla on aikaa matkustaa. Ja mies saa luvan järjestää sitä rahaa matkaan jos se sinne enimmäkseen haluaa.

Menkää sinne ja pitkäkää kivaa, asioilla on onneksi tapana järjestyä

Vierailija
9/31 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko miehellä rahaa? En ymmärrä, miten voi olla yhteinen lapsi, mutta rahasta ei voi puhua suoraan.

Vierailija
10/31 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis olette naimisissa? Yhteiset rahat siis. Mies voi maksaa. Ei ongelmaa, miksi stressaat turhasta. Varmasti upea reissu.

Älå jaksa. Avioliitto ei tarkoita matkan tarjoamista.

Vierailija
11/31 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tarkoittaa. Ota selvää.

Vierailija
12/31 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ähäähäähäähäähhhääähhähhhääää... joo ei varmaan... Meinaan Saudi-Arabiassa. Siellä lähtee vaan pojat.

Vierailija
13/31 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olet tässä se tyhmä, kun et saa suutas sen verran auki että sanoisit olevas persauki.

Vierailija
14/31 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen on jäämässä työttömäksi niin kenenkään ei pidä tehdä noin kallista reissua ellei miehesi ole todella varakas.

Ei ole lapsenkaan etu, että pitää kituuttaa kun säästöt laitetty yhteen matkaan.

Vierailija
15/31 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aika nihkeetä olla naimisissa, jos se tarkoittaa, että toinen työttömänä kotona ja toinen reissaa Australiassa ökytyyliin :D Miksi sitten edes eletään yhteistä elämää, jos ei iloa haluta jakaa puolisolle.

Vierailija
16/31 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avioliitossa ei todellakaan oo kaikilla yhteiset rahat 😂 vaikka teillä mies onkin elättäjä.

Vierailija
17/31 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei se mitään tarjoamista ole, jos mies haluaa lähteä matkaan, johon nimenomaan haluaa koko perheensä mukaan. Se on ihan normaalia perhe-elämää.

Se olisi tarjoamista, jos pienituloisempi keksisi haluta Australiaan, ja toinen pyynnöstä sen pienituloisemmalle maksaisi.

Vierailija
18/31 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avioliitossa ei todellakaan oo kaikilla yhteiset rahat 😂 vaikka teillä mies onkin elättäjä.

Jos ei ole avioehtoa, niin saat päättää kyllä omista rahoistasi, mutta et saa päättää niin, etät toinen kärsii. Elatusvalvollisuus on. Eli käytännössä yhteiset rahat.

https://www.minilex.fi/a/omat-ja-yhteiset-rahat-avioliitossa

Vierailija
19/31 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tietää hyvinkin ettei työttömänä ole rahaa. Sanoo vaan että hän tekee sitten enemmän töitä. No joo, tarkoittaa sitä et se tekee pitkää päivää ja viikonloppuja eli 7 päivää viikossa on töissä. Tämä johtaa siihen et sit se on niin loppu ja kiukuttelee kun ei yhtään oo vapaata. Kotonakaan ei sit tee mitään muuta ku nukkuu.

Ap

Vierailija
20/31 |
16.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies järjestää koko perheelle matkan, niin sinuna olisin vain onnellinen??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme