Kalliit alusvaateliikkeet versus Lidlin rintsikat
Ostin Lidlistä rintaliivit 6,99€. Olen ostanut alusvaateliikkeestä rintaliivejä 69,90€.
En huomaa mitään eroa. Lidlin rintaliivit ostin vielä niin, että kokeillaan ihan sama. Itse asiassa istuvat päälle vielä tosi hyvin.
Olen D/DD-kuppi, eli jotain jo rintaliiveiltä vaaditaankin
Ovatko siis nuo alusvaateliikkeiden kalliit rintsikat loppujen lopuksi ihan samaa alkuperää, kymmenkertaisella hintalapulla vain.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Minä voisin ostaakin Lidlistä vaatteita. Mutta meidän Lidlin laarit on täynnä pienimpiä kokoja. Olen 177cm pitkä, en edes ylipainoinen mutta tarvisin mieluiten L-kokoa olevia vaatteita, eipä niitä ole koskaan kun sinne ehdin. Eilenkin katselin niitä jumppatrikoita, pienintä kokoa oli vaan paikalla. Farkkujakin olisi ollut pari laarillista, isoimmat kokoa 36-38..
Mitähän ihmettä. Itse olen 155 cm, kokoa 32-34/xs ja minulla on vaikeuksia löytää Lidlistä vaatteita, kun jo nettisivuilla sanotaan että koot alkavat 36-numerosta. Pari maksimekkoa olen ostanut, mutta niitäkin olen ommellut lyhyemmäksi helmoista. Jotkut mustat farkut ovat alkaen koosta 32, mutta siniset sitten koosta 36. Nytkin joku paita on koosta 34, muut värit koosta 36. Rintaliivit ovat järjestään liian isoja, kuten monet urheiluvaatteetkin.
Itse olen tyytyväinen Marks & Spencerin 75G minimizereihin. Hintaa oli n. 30e ja kestäneet hyvinä yli vuoden. Nyt pitänee ostaa uudet.
Ihan samalla tavalla ovat kallimmat rintsikatkin kuluneet ja hajonneet, en ole huomannut kestävyydessä eroa.
Taitavat olla samalta tehtaalta. Merkkiliikkeissä on enemmän valikoimaa, väriä, kokoa ja mallia. Lidlissä väri- ja mallivaihtoehdot ovat ”ota heti tai jätä” ja niitä on saatavilla silloin kun sattuu olemaan ja ne koot mitkä ovat jäljellä.